Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Zelatrice schreef op 06 december 2015 @ 14:31:

[...]

Ik kwam er na een paar minuten achter dat het waarschijnlijk sneller zou gaan als ik dat ding een x dicht zou draaien...

(wel een leuke voor het topic d8 ik meteen, een beetje helder was ik dus wel)

Oww ik had trouwens gister met mijn moeder toch de slappe lach, echt niet normaal.

Ik had een DVD meegenomen die ik probeerde aan te krijgen. (mijn moeder snapt haar dvd recorder niet, en na heel veel geklooi

snapte ik het ook niet, stom ding. ok ik ben net als mijn moeder ape-technisch)

Echter als ik iets in mijn hoofd heb ga ik bij wijze nog door tot volgend jaar kerstmis, maar het zal en het moet me gewoon lukken en ik word dus een beetje nijdig als het niet lukt. Op een gegeven moment begon ik wat te mompelen in Zelatrice-taal , geen idee waar ik het vandaan haalde maar ik zei (nee ik had niet gedronken...) 'ok, dit is dus het geval van de dinges..' , waarop mijn moeder heel droog zei Ok, ik snap nu helemaal wat je bedoelt, erg duidelijk... , waarop ik echt vreselijk slappe lach kreeg. (nu weer..)

Echt geen idee waar ik het vandaan haalde.

De DVD recorder heb ik overigens het raam uitgesmeten....

Nou ja, vaag verhaal maar we hadden in ieder geval wel lol... (echt mijn moeder kan zonder dat ze het weet ongelofelijk droog zijn..)

Garda:

Ik heb gekregen: een kookboekje (leuk, ik hou van koken), een vaas en een briljant apparaat voor zelfgebakken koekjes,

ik heb echter geen idee hoe het kreng werkt. Waarop mijn moeder de briljante opmerking maakt dat ik voor eens in mijn

leven misschien een x de gebruiksaanwijzing kan lezen, die er overigens niet bij zat .

Garda, jouw tuinkabouter ruilen voor mijn zeer nuttige nutteloze koekjesding ?Hahahaha, heerlijk he de slappe lach hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Ben met vanalles bezig tegelijkertijd.

Dus niet alles gaat lukken vandaag..

Ik wil ook een andere ava. Weet iemand wat leuks?
Nee... het is echt verschrikkelijk.., en vermoeiend...

Mmm alhoewel ik denk dat het voor je geest best goed is, een

soort mini-meditatie..
Ik heb hem gevonden!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:AnneRoos74 schreef op 06 december 2015 @ 14:42:

Ben met vanalles bezig tegelijkertijd.

Dus niet alles gaat lukken vandaag..

Ik wil ook een andere ava. Weet iemand wat leuks?Ik ga even voor je googlen. Jij gister nog Sinterklaas gevierd?
Lief mleen!

Nee geen Sint gevierd maar wel een lief cadeautje gekregen van mijn ouders!

Zela Ik moet zo lachen om je schrijfsels hier!
En je kan bij Enn om meer glitter enz vragen;

Deze met zwarte achtergrond en glitters van Enn;

of een kerstplaatje, ik kan wel teksten in afbeeldingen zetten, met je naam en merry christmas ofzo

quote:AnneRoos74 schreef op 06 december 2015 @ 14:51:

Lief mleen!

Nee geen Sint gevierd maar wel een lief cadeautje gekregen van mijn ouders!

Zela Ik moet zo lachen om je schrijfsels hier! leuk dat je dat zegt, en dat ik je aan het lachen maak.. :-)
Welke vinden jullie leuker?

Deze heeft Enn vorig jaar voor mij gemaakt;

Deze tekst heb ik er net ingezet en dan zou ik alleen nog leuk vinden als de tekst een beetje glimt;

De bovenste Mv.

Ik ga bij dat kerstplaatje anne plaatsen. Of fijne kerst ofo.

De andere vond ik te strak/ te modern. In ieder geval niet zo leuk.
*gaat weer verder met nuttige zaken..*
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 12:19:

[...]

Ja dat snap ik wel maar een concert is eenmalig en een cd kan je grijs draaien en heb je elke dag plezier van.

Ideaal: het bezochte concert ook op cd hebben

Mijn teller van dit ideaalplaatje staat nu op 4 geloof ik.
Dadelijk eens kijken of de kruid- en pepernoten al in de aanbieding zijn. Ik ben niet zo kieskeurig: lust beide wel.

Volgend weekend nog een uitgesteld Sinterklaasspel en dan mag het een dag later wel kerst zijn.
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 december 2015 @ 14:37:

[...]

Was het gezellig?

Ja het was heel gezellig.

Nee Zela ik ruil niet. Kabouter is mooi van lelijkheid haha. Duitse voetbalsupporter kabouter
quote:gardalimone schreef op 06 december 2015 @ 17:30:

[...]

Ja het was heel gezellig.

Nee Zela ik ruil niet. Kabouter is mooi van lelijkheid haha. Duitse voetbalsupporter kabouter

Ik ook niet... verheug me op het uiflansen hoe dat klereding werkt.. .

Mv: foto 2.
Leuk en dan koekjes bakken! Ben wel benieuwd wat voor ding het is.

Ik heb net de kamer in kerstsfeer gebracht.
quote:gardalimone schreef op 06 december 2015 @ 18:33:

Leuk en dan koekjes bakken! Ben wel benieuwd wat voor ding het is.

Ik heb net de kamer in kerstsfeer gebracht.

Daar ben ik zelf ook reuzebenieuwd naar. Ik maak binnenkort als ik zin heb (en dat is niet nu, lig lui op de bank) een x een foto.

Ik heb ook wat kerstspulletjes neergezet, niet te veel en geen kerstboom, alleen een mini. Vind ik veel leuker.

(Ik zie echt het nut niet in van een grote boom, mijn katten wel overigens )
Ik heb ook geen kerstboom. Ja een van hout met lampjes. Geen echte boom. Heb ik geen plek voor. Lekker makkelijk ook, ben zo klaar
Juist, dat was ook mijn intentie...
En omdat ik morgen vrij ben dan nu maar een wijntje.

quote:gardalimone schreef op 06 december 2015 @ 22:12:

En omdat ik morgen vrij ben dan nu maar een wijntje.

[afbeelding]Oh wat een leuk glas. Ik heb morgen wel een afspraak de hele dag maar de wekker staat pas om 9 uur.
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 december 2015 @ 22:15:

[...]

Oh wat een leuk glas. Ik heb morgen wel een afspraak de hele dag maar de wekker staat pas om 9 uur.Lekker MV, uitslapen dus. Ga ik ook doen. Misschien nog wel langer dan 9.00 uur.
quote:gardalimone schreef op 06 december 2015 @ 22:23:

[...]

Lekker MV, uitslapen dus. Ga ik ook doen. Misschien nog wel langer dan 9.00 uur.Gelijk heb je, heb ik vandaag ook gedaan.
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 december 2015 @ 22:29:

[...]

Gelijk heb je, heb ik vandaag ook gedaan.Ik ook hoor. De laatsten verlieten om 4.00 uur het pand. Dus dan slaap ik wel even uit
quote:gardalimone schreef op 07 december 2015 @ 00:04:

[...]

Ik ook hoor. De laatsten verlieten om 4.00 uur het pand. Dus dan slaap ik wel even uit Vroeger ging het uitslapen wel beter dan tegenwoordig hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven