Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lag ik net lekker te slapen gaan ze vuurwerk afsteken .

Hoe is het met myv? Ik vind die ava met sterretjes aan de zijkant het leukste trouwens .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 00:24:

[...]

Vroeger ging het uitslapen wel beter dan tegenwoordig hoor!!!

Dat klopt, het kost nu meer moeite. En 10.00 uur vind ik tegenwoordig echt uitslapen. Schrik altijd wakker rond 7.00 uur.

Maar goed ik neem nog 1 wijntje en dan uitslapen.
Vandaag moest ik even naar de supermarkt en had een paar dingen wat ik wilde kopen dat als ik lekkere trek zou hebben dat ik iets in huis had.

Was een beetje misselijk, kom ik terug met kattenblikjes en 3 dozen kattengrit. Oja wel geraspte kaas meegenomen. Maar die mini saucijzenbroodjes voor de oven, ovenkroketten, bitterballen of bapao, nou aan zoiets lekkers dan ben ik helemaal vergeten te halen.

Heb nu wel genoeg voor toastjes paté
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:gardalimone schreef op 07 december 2015 @ 00:27:

[...]

Dat klopt, het kost nu meer moeite. En 10.00 uur vind ik tegenwoordig echt uitslapen. Schrik altijd wakker rond 7.00 uur.

Maar goed ik neem nog 1 wijntje en dan uitslapen.

Ja dan moet ik ook wel rond 4 uur naar bed gaan als ik pas om 10 uur wakker word.

Ga je nog iets leuks doen morgen of lekker lummelen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Kia-Ora schreef op 07 december 2015 @ 00:26:

Lag ik net lekker te slapen gaan ze vuurwerk afsteken .

Hoe is het met myv? Ik vind die ava met sterretjes aan de zijkant het leukste trouwens .Ja die met die tekst kan je helemaal niet lezen zo klein he?
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 00:32:

[...]

Ja die met die tekst kan je helemaal niet lezen zo klein he?Nee, veel mensen hebben tekst en zoals ik op telefoon zie een blokje van een halve centimeter bij een halve centimeter dus zie tekst echt niet... en die knipperende sterretjes zijn leuk .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Oh de film Hiachi komt woensdag weer. Zucht, denk dat ik maar even een jaar oversla. Al tig keer gezien maar het blijft janken. En donderdag heb ik na mijn werk een kerstdiner dus om daar met dikke rode ontstoken ogen aanwezig te zijn heb ik ook geen zin in.
quote:Kia-Ora schreef op 07 december 2015 @ 00:34:

[...]

Nee, veel mensen hebben tekst en zoals ik op telefoon zie een blokje van een halve centimeter bij een halve centimeter dus zie tekst echt niet... en die knipperende sterretjes zijn leuk .Ah dus mijn kerstwens kan ik er maar beter niet op zetten begrijp ik.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 00:31:

[...]

Ja dan moet ik ook wel rond 4 uur naar bed gaan als ik pas om 10 uur wakker word.

Ga je nog iets leuks doen morgen of lekker lummelen?Denk lekker lummelen. En morgenavond bij iemand langs. Maar overdag niks, heerlijk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 00:36:

Oh de film Hiachi komt woensdag weer. Zucht, denk dat ik maar even een jaar oversla. Al tig keer gezien maar het blijft janken. En donderdag heb ik na mijn werk een kerstdiner dus om daar met dikke rode ontstoken ogen aanwezig te zijn heb ik ook geen zin in.Oh die sla ik ook over. Vreselijk wat moet ik daar altijd van huilen.
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 december 2015 @ 00:37:

[...]

Ah dus mijn kerstwens kan ik er maar beter niet op zetten begrijp ik.

Onderschrift?

Voor de pc en tablet gebruikers ís het wel te lezen hoor .
Oh en ik vind die met die sterretjes ook het leukst.

Nou ga even iets kijken op gemist.nl en dan snel slapen.

Tot morgen! Trusten allemaal.
Tip voor iemand die een tajine heeft; http://www.24kitchen.nl/s ... et-zongedroogde-tomaatjes

Het is dat ik geen geld heb maar na het zien van dit recept op tv had ik anders een tajine gekocht. Ziet er verrukkelijk uit.

Ik haat verjaardagen, ik vergeet het altijd. Spreek ik gister een goede vriendin, was ze van de week jarig. Ik denk altijd dat ze 19 augustus jarig is dus echt elk jaar hetzelfde. Maar ze viert het altijd alleen met familie dus andere zijn niet uitgenodigd hoor maar een kaartje sturen is wel altijd attent. Heb nu chocolaatjes gekocht wat ze volgens mij lekker vindt, zit in een verpakking van Gefeliciteerd met je verjaardag. Morgen op de bus doen, moet door de brievenbus passen. De post is de laatste tijd zo traag met dingen bezorgen he

Durfde gister niet te zeggen dat ik voor de 20e jaar dat we vriendinnen zijn weer vergeten was. Ja ze had mij ook even kunnen helpen herinneren

Of ze leest hier en dat weet ze dat geheugen met de jaren er niet beter op wordt
Ik ook, vooral verjaardagsfeestjes. ( ok er zijn uitzonderingen, sommige zijn wel leuk naar over het algemeen heb ik er een hekel aan)

Vanochtend was het ff rommel, mn werk is verhuist en ik heb vanmorgen een paar uurtjes geholpen.

Allemachtig wat een rotzooi.. ik had liever een paar containers besteld en de hele santekraam het raam uitgeflikkerd .

Dat onthoud ik voor mn eigen verhuizing, al vraag ik me bijna af of ik daar zinin heb haha..
Wat heb jij nou voor ava? Moest even 2x kijken.
Kom alleen even binnenvallen om jullie te bedanken voor de felicitaties dames!

Heb verder niet bijgelezen, sorry.

Met mij en het meisje gaat het goed. We mogen echt niet klagen, al vind ik het soms best lastig dat moeder zijn ineens.

Bevalling kijk ik positief op terug, schijnt wel onder het kopje 'gecompliceert' te vallen heb ik gehoord, maar goed.

Groetjes aan iedereen en ik kom snel weer een keertje bijbuurten.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 07 december 2015 @ 17:13:

Kom alleen even binnenvallen om jullie te bedanken voor de felicitaties dames!

Heb verder niet bijgelezen, sorry.

Met mij en het meisje gaat het goed. We mogen echt niet klagen, al vind ik het soms best lastig dat moeder zijn ineens.

Bevalling kijk ik positief op terug, schijnt wel onder het kopje 'gecompliceert' te vallen heb ik gehoord, maar goed.

Groetjes aan iedereen en ik kom snel weer een keertje bijbuurten.

Dikke en geniet lekker van je meisje. Kan mij er denk ik wel iets bij voorstellen hoe je leven opeens verandert.

Inge Gefeliciteerd nog!!!

Fijn om te lezen dat het goed gaat met jou en babymeisje! Geniet er maar van!
We lopen niet weg Ingelke

(Als het topic ineens vol zit moet je gewoon iemand van ons loepen)
Ik heb echt zin om mij morgen ziek te melden. Weet dat het helaas niet kan. Ben afgelopen 3 dagen al ziek geweest toen ik vrij was (weet werk dus niet hoor) maar ik moet wel morgen werken. Nu weer emailcontact met een zijdelingse collega waar ik geen touw aan kan vast knopen.

Zal wel een mantra blijven repeteren van `ik moet ik moet ik moet ik moet ik moet ik moet ik moet`. Normaal dan doe ik de dagen na vrij zijn wel weer energie op om het vol te houden maar zelfs vandaag mijn afspraak moeten afzeggen. Ben zo verschrikkelijk moe.

En het liefst zou ik donderdag na een dag werken het Kerstdiner willen afzeggen. Ik moet wel maar het gaat wel een grote klus worden zeg.
Jeetje MV, dat is wel zorgelijk dat je zo moe bent. Ik ben al 20 jaar (licht) chronisch vermoeid maar goed daar heb ik mee keren leven.

Pas je goed op jezelf?

ik ben, dankzij katlief, al een tijdje wakker, grrrr....

En nou krijg ik honger haha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven