Mode & Beauty alle pijlers

Kringloop koopjes

10-01-2012 12:31 1132 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast vintage, ben ik ook gek op het afstruinen van kringloopwinkels. De sport van het zoeken, spotten, passen en scoren vind ik zo af en toe heerlijk. Het liefst doe ik het samen met andere liefhebbers, dan kan je ook nog eens topstukken voor elkaar vinden.

Vinden jullie wel eens wat? Laat hier je kringloop-aankopen zien!

Bijvoorbeeld, maar zoiets vind je daar niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_auto's_uit_James_Bondfilms

Prettige week verder.
Snoezekind heeft van zijn ene oma de 21-delige collectie cadeau gekregen. Ik heb hem nog nooit zó verbijsterd zien kijken. Met zijn andere oma, en een groot deel van de familie, gaat hij straks naar Spectre.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Bij het zappen op het laatste stukje van BinnesteBuiten op npo2 een huis gezien dat interessant is voor liefhebbers van retro.

http://www.npo.nl/binnenstebuiten/14-10-2015/KN_1674332
Ik ga elke paar maanden naar twee grote kringloopwinkels in de buurt op boekenjacht. Ik ben dol op lezen, maar ik vind boeken vaak zo duur. Eén boek voor 20 euro kan wel, maar als je er drie koop zit je al snel aan 60 euro! En een e-reader is niet mijn ding. Afgelopen keer was de opbrengst 19 boeken voor 27 euro. Heerlijk, ik kom die winter wel weer door!
Ik mág geen boeken meer kopen, het huis is te vol.

Van een lieve forumster heb ik heel veel e-books gekregen, ik kan een paar jaar vooruit.

E-books koop ik soms nog wel. De Lord of the Rings trilogie (vijf euro en ruim twee kilo) blijkt veel te dik om vast te houden. Nu bij Bol gekocht als e-book en in vijf weken gelezen in de vakantie.

Nu nog een mooie aanbieding vinden voor Narnia en Game of Thrones.
Een geweldig leuk zo goed als nieuw Desigual jurkje gescoord voor maar ¤4!
Goede scores hier allemaal! Hier laatst twee winkels bezocht maar niks gevonden Helaas.
oh gaat het over oldtimers hier?

wij hebben er ook eentje!

ik zeg liever niet welke ivm herkenbaarheid, maar hij is wit met veel chromen randjes en donkerblauw leer met houtwerk van binnen... mooie meisjesomschrijving van een auto toch?

oh en hij rijdt heel lekker, zit veel vering in dus je voelt de drempels amper
Vandaag bij de kringloop een dvd voor Snoezekind, een StarWars beker en een splinternieuwe experimenteerdoos voor natuurkunde. Samen voor ¤ 3,90. De Geheime Doos raakt te vol, dus heb ik hem de experimenteerdoos alvast gegeven, het is tenslotte herfstvakantie. Nu nog even de zon erbij, dan kan hij de versimpelde zonne-oven uitproberen.

Hier een mooie top van Designers Remix en een vest van Repeat gescoord, beiden kosten nieuw meer dan 100 euro, en ik heb 10 euro betaald. 😊

Altijd leuk, op deze manier shoppen
..
Er staat momenteel weinig soeps in de kringloop hier. Veel kapot of vies en in verhouding te duur :(
Vandaag de dvd gekocht van "The boys from Brazil". 60 cent.

Mooie film.

2 tupperware broodtrommels, een aantal boeken over vrouwen in Nederland Indië ten tijde van de Japanse bezetting (roots waarover niet gesproken werd door mijn oma en tantes) en een leuk horloge, dat ik kocht voor het specifieke horlogebandje waar ik al meer dan twintig jaar naar zocht.

Samen 6 euro.

Hoe gaat het met jullie koopjes ?
Een boek van Molly Katz-Raak me niet aan.

En 3 fear street boeken voor mijn meisje.

Voor ¤1,75
Een hele mooie kerstkrans, gemaakt met kleine stukjes (propjes?) van kerst-stofjes.

Rood/wit/groen., Echt een beeldje!

Voor ¤ 1,50......

De Kringloop bij ons heeft een héle grote kerstafdeling ingericht, met táfels vol met ballen en zo, verlichting, andere versieringen en nog wat. Het ziet er heel gezellig uit.

(En mijn 25e theepotje - voor ¤ 1,00.... )

quote:Beter.Laat schreef op 09 december 2015 @ 09:37:

Een hele mooie kerstkrans, gemaakt met kleine stukjes (propjes?) van kerst-stofjes.

Voor ¤ 1,50......

De Kringloop bij ons heeft een héle grote kerstafdeling ingericht, met táfels vol met ballen en zo, verlichting, andere versieringen en nog wat. Het ziet er heel gezellig uit.

(En mijn 25e theepotje - voor ¤ 1,00.... )

[img]http://www.hondenpage.com/foto/foto/442868.jpg[/img]Waarom heb jij zoveel theepotjes?
Dat staat al ergens eerder in dit topic.

Dat is een hobby!

Ik spaar zgn. tweekops of Tea for One Theepotjes.

Daar struin ik de Kringloopwinkels in de regio voor af.

En ik gebruik ze ook nog zelf.
Een hele berg vintage kerstballen, een compleet stalletje met beeldjes van porselein uit 1938 voor de prijs van......tromgeroffel......10 euro.

Ik ben blij!
quote:Beter.Laat schreef op 09 december 2015 @ 11:59:

Dat staat al ergens eerder in dit topic.

Dat is een hobby!

Ik spaar zgn. tweekops of Tea for One Theepotjes.

Daar struin ik de Kringloopwinkels in de regio voor af.

En ik gebruik ze ook nog zelf.Leuk hè zijn ze. Ik heb er ook flink wat nog geen 25 hoor spaar nl met servies soorten haha.

Voor ¤ 1,20 bij de kringloop.

Op Amazon.com voor $ 249,00 ?????? Secondhand vanaf $ 39,00.

linkje
Okee, er mist 1 fiche van de 150 stuks en 1 kaartje van de 108. Dat verklaart het prijsverschil vast.

[quote]Beter.Laat schreef op 09 december 2015 @ 09:37:

Voor ¤ 1,50......

http://www.hondenpage.com/foto/foto/442868.jpg

Ik zie die piepschuimkransen tegenwoordig ook met (lege) ballonnetjes. Blauw-wit, rose-wit en regenboog.

http://www.marktplaats.nl ... +master+trainer&postcode=

Amazon.com is knettergek......
Een paar maanden geleden een salontafel gekocht bij de Kringloop. Een beetje vreemd model, waar mijn vriend direkt van zei : die wielen gaan er zeker nog af? Nee dus. Het was wel in de houtkleur die in mijn interieur past.

Gisteren zag ik een veel mooiere bij de Kringloop (zonder wielen dus he... ). Strakker model en ook nog puntgaaf voor ¤ 25! Dus, met hulp, de andere teruggebracht en deze gekocht! Helemaal blij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven