Napraattopic deel 46

08-12-2015 09:39 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In 'mijn tijd' had je alleen maar testbeeld 'sochtends. Wat een heerlijke rust.
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 08:51:

In 'mijn tijd' had je alleen maar testbeeld 'sochtends. Wat een heerlijke rust.

Gewoon de tv niet aan, is ook rustig

Je opent een topic over je man die je slaat, krijgt allerlei advies en haalt dan de OP weg met betweters. Best vreemd.
Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Suske en Wiske aan tafel tot je naar school ging.

Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 08:54:

Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Susks en Wiske aan tafel tot je naar school ging.

Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.Suske en wiske ken ik ook nog van mijn tijd.
Ik ken Kees Schilperoord nog.. Sjees das lang gelee
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 07:39:

[...]

Ja, ik!Ik voel je pijn
quote:Corona67 schreef op 15 december 2015 @ 08:09:

[...]

Dreigen dat je op het schoolplein een JB dansje gaat doen....

gisteren nog gedaan in de stad...

Ik had geen kind meer, volgens mijn 9 jarige zoon. Tssss...
quote:Eleonora-1 schreef op 15 december 2015 @ 08:54:

Ja, dan zat je met een boekje van Jaap ter Haar, of een Suske en Wiske aan tafel tot je naar school ging.

Met Kees Schilperoord op Hilversum 1 op de achtergrond.Zo fijn! Die geruststellende stem van Kees op de achtergrond ipv al die herrie die nu uit de tv komt.
quote:missie_m schreef op 15 december 2015 @ 08:43:

Adelheid Roosen is meest irritante bn-ner in reclame las ik.Hoe kriegel ik soms ook van Roosen word, ik vind het top dat ze die Loden Leeuw zo sportief in ontvangst nam! Achterlijke prijs. Wie dat ooit bedacht heeft?! Stel je voor dat iemand hier een topic start met de vraag wie men de irritantste forummer vind ...
quote:missie_m schreef op 15 december 2015 @ 08:43:

Adelheid Roosen is meest irritante bn-ner in reclame las ik.

En Geert Wilders de politicus van het jaar.

Adelheid nam het wel heel sportief op. Beter dan die man van Tuï die ook een Loden Loekie kreeg.
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 08:58:

[...]

Zo fijn! Die geruststellende stem van Kees op de achtergrond ipv al die herrie die nu uit de tv komt.Je hoeft de tv toch niet aan te zetten?
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 08:51:

In 'mijn tijd' had je alleen maar testbeeld 'sochtends. Wat een heerlijke rust.Nooit gezien. Maar jullie keken 's ochtends dus naar het testbeeld?
Normaal gaat het heel gemoedelijk hoor in de ochtend. Alleen deze eeeene keer, dat mama ook niet helemaal gezond is, gaan ze natuurlijk ruzie maken... inderdaad afstandsbediening afgepakt en zelf ,zoals een goede dictator betaamt, het programma bepaald.Zo!
quote:ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 08:57:

[...]

Ik voel je pijn Is al lang geleden hoor! Ik voelde juist jouw pijn van nu weer door mijn donder jagen.
Mogguh!

Weet iemand of dat kastje van raspberry pi überhaupt wel legaal is??
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 09:03:

[...]

Is al lang geleden hoor! Ik voelde juist jouw pijn van nu weer door mijn donder jagen. Aaah... pijn van vervlogen jaren?
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 09:03:

Mogguh!

Weet iemand of dat kastje van raspberry pi überhaupt wel legaal is??

Dat kastje zelf is wel legaal. Het gebruik ervan niet.

Edit: niet altijd.

Mogguh!

Weet iemand of dat kastje van raspberry pi überhaupt wel legaal is??Uh, als ik weet wat het is.. ?
[quote]ana_isabel schreef op 15 december 2015 @ 09:02:

Normaal gaat het heel gemoedelijk hoor in de ochtend. Alleen deze eeeene keer, dat mama ook niet helemaal gezond is, gaan ze natuurlijk ruzie maken... inderdaad afstandsbediening afgepakt en zelf ,zoals een goede dictator betaamt, het programma bepaald.Zo![/quote]

Mogguh!

Weet iemand of dat kastje van raspberry pi überhaupt wel legaal is??Wat zou er illegaal aan moeten zijn dan?
Nee serieus??? Dus je mag het wel kopen maar niet gebruiken?
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 08:59:

[...]

Je hoeft de tv toch niet aan te zetten?Godzijdank niet, die gaat hier nooit 'smorgens aan als we vrij zijn.
Mijn provider belde net, of ik niet liever een extra abbo wil op filmnet.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 09:06:

Nee serieus??? Dus je mag het wel kopen maar niet gebruiken?Nou ja, je kan ook wel legaal streamen, maar gebruik van bijvoorbeeld Popcorn Time is illegaal. Terwijl dat nou juist zo leuk is
quote:yasmijn schreef op 15 december 2015 @ 09:07:

[...]

Godzijdank niet, die gaat hier nooit 'smorgens aan als we vrij zijn.Hier eigenlijk nooit overdag. Ook niet als we vrij zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven