Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 15 december 2015 om 17:40
dinsdag 15 december 2015 om 17:41
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:24:
[...]
Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.Sta je dan met je vooroordelen over iemand.
[...]
Het viel nog niet tegen! De manager was verbaasd over mijn zorg, die ik heel netjes heb geuit, en zou het gaan overleggen. Hij is pas nieuw en heeft hier nog niet zo goed over nagedacht. Maar gelukkig zei hij niet gelijk waar ik bang voor was, juist dat dat niet de bedoeling was. Dus dat klinkt hoopvol.Sta je dan met je vooroordelen over iemand.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 15 december 2015 om 17:44
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:43:
[quote]hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 17:41:
[...]
Sta je dan met je vooroordelen over iemand.[/quote
Tja, heb ik jou toch even weer de kans gegeven op een "snedig" commentaartje. Fijn toch.He die heb je snel aangepast! Moest ik eerst niet gaan zitten met mn oordelen over iedereen?
[quote]hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 17:41:
[...]
Sta je dan met je vooroordelen over iemand.[/quote
Tja, heb ik jou toch even weer de kans gegeven op een "snedig" commentaartje. Fijn toch.He die heb je snel aangepast! Moest ik eerst niet gaan zitten met mn oordelen over iedereen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET