Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 17:45:

[...]

Dankjewel! Ik vind het ook spannend.Hoe gaat het worden? Groot feest? Klein feest? Heb je een mooie jurk etc.?
Struik, wat een mooi nieuws, gefeliciteerd!!
quote:pomona-struik schreef op 15 december 2015 @ 17:41:

[...]

We gaan trouwen, volgende week maandag. Appartement is verkocht dus nu ook echt helemaal samenwonen. Geen ontsnapping meer mogelijk.Gefeliciteerd!
I like being a mess. It's who I am.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:43:

[...]

Tja, heb ik jou toch even weer de kans gegeven op een "snedig" commentaartje. Fijn toch.Ik vond je eerste opmerking beter, moest hier thuis weer uitleggen waarom ik zat te schateren. Quote ik die opmerking heb je het aangepast. Ik wilde juist eens de koffie tegen je beeldscherm smiley plaatsen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:45:

[...]

Goed hè, sneller dan jij kunt quoten.Nou! Daar mag je trots op zijn!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 17:48:

[...]

Ik vond je eerste opmerking beter, moest hier thuis weer uitleggen waarom ik zat te schateren. Quote ik die opmerking heb je het aangepast. Ik wilde juist eens de koffie tegen je beeldscherm smiley plaatsen.Ja. Jammer he?
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 17:45:

[...]

Daarom eet ik ook achter de pc. Mis je niets Dat mag hier niet! Regel heb ik verzonnen, geen beeldschermen bij het eten. Tja, dan moet ik het zelf ook niet doen.
quote:hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 17:48:

[...]

Nou! Daar mag je trots op zijn!Dank je. Uit jouw mond betekent dat veel voor me.
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 17:50:

[...]

Dat mag hier niet! Regel heb ik verzonnen, geen beeldschermen bij het eten. Tja, dan moet ik het zelf ook niet doen.Dat is alleen wanneer er verder niemand thuis is.

[...]

We gaan trouwen, volgende week maandag. Appartement is verkocht dus nu ook echt helemaal samenwonen. Geen ontsnapping meer mogelijk.Goedzo.
Ah, Hats is er ook weer. Nou Tas nog, dan zijn we weer compleet .
Ik heb pre workout gekocht. En nu wil ik het meteen gaan proberen. Maar ik mag het vN mezelf alleen maar als ik gan pt-en en dat is pas volgende week..,,
Leuk Struikje! Gefeliciteerd .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Leuk: van de week de nieuwe afleveringen van Luther op de bbc.
quote:hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 17:54:

Ik heb pre workout gekocht. En nu wil ik het meteen gaan proberen. Maar ik mag het vN mezelf alleen maar als ik gan pt-en en dat is pas volgende week..,,Wat is een pre workout?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 december 2015 @ 17:53:

. Nou Tas nog, .Ja kunnen jullie weer fijn bashen met zn allen.
quote:elfje12 schreef op 15 december 2015 @ 17:51:

[...]

Dat is alleen wanneer er verder niemand thuis is. Dat is nu ook hier hoor, zit met wat yoghurt en mijn tablet aan tafel. Jongens zijn naar de sporthal, man is omkleden gaat zo naar de atletiekbaan en dochter moet nog thuiskomen van stage. De vaat is weer eens voor mij.

[...]

We gaan trouwen, volgende week maandag. Appartement is verkocht dus nu ook echt helemaal samenwonen. Geen ontsnapping meer mogelijk.Gefeliciteerd!
quote:hatsetats schreef op 15 december 2015 @ 17:55:

[...]

Ja kunnen jullie weer fijn bashen met zn allen.Ja joh heerlijk. Ik kan haast niet wachten.
Ik heb een help.

Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176

Wie o wie heeft een idee?

Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).

Online gekeken bij wehkamp, c&a.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 december 2015 @ 17:54:

Leuk: van de week de nieuwe afleveringen van Luther op de bbc.

Jaaaaa vanavond!

Zou hij bij alice zijn? Spannend!
Gezellig hier

[...]

We gaan trouwen, volgende week maandag. Appartement is verkocht dus nu ook echt helemaal samenwonen. Geen ontsnapping meer mogelijk.Alvast veel geluk gewenst samen.
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 17:57:

Ik heb een help.

Zoon heeft een wit overhemd nodig. Ik ben op zoek naar een shop die voor weinig een simpel wit overhemd heeft. Moet morgen geleverd worden. maat 176

Ik ben al geweest bij: H&M, Hema, V&D, C&A en CoolCat (wat een verschrikkelijke winkel is dat zeg).

Online gekeken bij wehkamp, c&a.Misschien de website van Bonprix?
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 17:57:

Ik heb een help.

Online gekeken bij wehkamp, c&a.Poeh lastig nu nog. Zie alleen dure bij Wehkamp. Of een lelijke CoolCat (ja horror idd).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven