Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 december 2015 om 18:17
quote:fietsie schreef op 15 december 2015 @ 18:06:
[...]
Tja, dat is een nare ervaring als je er als prebuber achterkomt dat je kleren niet meegroeien. Zo had ik een kind dat in groep zes beloofde dat hij een Pietenpak mee zou brengen voor het toneelstuk. Was zo'n desillusie dat zijn kleuterpakje niet meer paste.
Bij dochter in de klas (zo'n combiklas) zijn die jumpsuits van dieren erg in. Kwam er op een jongetje in een berenpak met een cameltoe en kniekousen binnen, en een moeder erachter met zo'n gezicht van: Ik hoor hier niet bij.
[...]
Tja, dat is een nare ervaring als je er als prebuber achterkomt dat je kleren niet meegroeien. Zo had ik een kind dat in groep zes beloofde dat hij een Pietenpak mee zou brengen voor het toneelstuk. Was zo'n desillusie dat zijn kleuterpakje niet meer paste.
Bij dochter in de klas (zo'n combiklas) zijn die jumpsuits van dieren erg in. Kwam er op een jongetje in een berenpak met een cameltoe en kniekousen binnen, en een moeder erachter met zo'n gezicht van: Ik hoor hier niet bij.
dinsdag 15 december 2015 om 18:20
quote:vruchtgebruik schreef op 15 december 2015 @ 18:17:
[...]
Sweet.
(tenzij hij in 6 vwo zit)
[...]
Sweet.
(tenzij hij in 6 vwo zit)
dinsdag 15 december 2015 om 18:20
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 18:02:
http://www.kleertjes.com/Joe+Color-.484 ... ize:176;Te veel kleur idd.
http://www.kleertjes.com/Joe+Color-.484 ... ize:176;Te veel kleur idd.
dinsdag 15 december 2015 om 18:22
dinsdag 15 december 2015 om 18:23
quote:Star schreef op 15 december 2015 @ 18:22:
[...]
Was er al bang voor.
Welke opposuits heeft ie? Gewoon een mooi strak wit shirtje anders?Die met de rendieren. Heb ik ook al gedacht, maar staat niet zo heel ooi met een stropdas denk ik? Hij heeft strakke witte shirts met een V hals. (en nee, ook passende witte t shirts zijn kansloos in deze maat )
[...]
Was er al bang voor.
Welke opposuits heeft ie? Gewoon een mooi strak wit shirtje anders?Die met de rendieren. Heb ik ook al gedacht, maar staat niet zo heel ooi met een stropdas denk ik? Hij heeft strakke witte shirts met een V hals. (en nee, ook passende witte t shirts zijn kansloos in deze maat )
dinsdag 15 december 2015 om 18:24
quote:Moiren_ schreef op 15 december 2015 @ 18:22:
[...]
Zoon inmiddels, hij is groter dan ik inmiddels
Ik vind het ook leuk. Normaal loopt hij het liefst in zwart en dan zo'n uitspatting. Vind ik geniaal
Ik hou ervan als kinderen "uit de maat" lopen.
Wauw is hij 12 en nu al langer dan jij? Of ben jij zo n kleine opdondert
[...]
Zoon inmiddels, hij is groter dan ik inmiddels
Ik vind het ook leuk. Normaal loopt hij het liefst in zwart en dan zo'n uitspatting. Vind ik geniaal
Ik hou ervan als kinderen "uit de maat" lopen.
Wauw is hij 12 en nu al langer dan jij? Of ben jij zo n kleine opdondert