Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 13:38
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 13:31:
Wat leuk. Ik krijg net een uitnodiging van de kerk hier in de buurt (net als de rest van de wijk) voor de kerstavonddienst. Helaas ben ik dan bij mijn ouders anders was ik zeker gegaan. In het kader van de opvoeding enzo Mijn oudste is allergisch voor de kerk, het zou een hilarisch tafereel worden als ik zou gaan vrees ik.
Wat leuk. Ik krijg net een uitnodiging van de kerk hier in de buurt (net als de rest van de wijk) voor de kerstavonddienst. Helaas ben ik dan bij mijn ouders anders was ik zeker gegaan. In het kader van de opvoeding enzo Mijn oudste is allergisch voor de kerk, het zou een hilarisch tafereel worden als ik zou gaan vrees ik.
woensdag 16 december 2015 om 13:38
woensdag 16 december 2015 om 13:39
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 13:38:
[...]
Mijn oudste is allergisch voor de kerk, het zou een hilarisch tafereel worden als ik zou gaan vrees ik.Mijn zoon heeft echt nog nooit een kerkdienst meegemaakt en de kerk hier is echt prachtig. Vond het wel een leuk idee ihkv de opvoeding en cultuur enzo.
[...]
Mijn oudste is allergisch voor de kerk, het zou een hilarisch tafereel worden als ik zou gaan vrees ik.Mijn zoon heeft echt nog nooit een kerkdienst meegemaakt en de kerk hier is echt prachtig. Vond het wel een leuk idee ihkv de opvoeding en cultuur enzo.
woensdag 16 december 2015 om 13:49