Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 14:48
woensdag 16 december 2015 om 14:52
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 14:49:
[...]
Hij maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk dus?Nou... Ik denk dat hij met dit soort opmerkingen juist heel veel kiezers aan zijn kant krijgt.. (En dat weet hij zelf donders goed.. Dit soort commentaren en opmerkingen verzint hij lang van te voren, en hij kiest dan ook zorgvuldig hoe hij het exact zal vertellen)
[...]
Hij maakt zich weer eens onsterfelijk belachelijk dus?Nou... Ik denk dat hij met dit soort opmerkingen juist heel veel kiezers aan zijn kant krijgt.. (En dat weet hij zelf donders goed.. Dit soort commentaren en opmerkingen verzint hij lang van te voren, en hij kiest dan ook zorgvuldig hoe hij het exact zal vertellen)
woensdag 16 december 2015 om 14:55
quote:Corona67 schreef op 16 december 2015 @ 14:52:
[...]
Nou... Ik denk dat hij met dit soort opmerkingen juist heel veel kiezers aan zijn kant krijgt.. (En dat weet hij zelf donders goed.. Dit soort commentaren en opmerkingen verzint hij lang van te voren, en hij kiest dan ook zorgvuldig hoe hij het exact zal vertellen)
Zijn populistische gelul slaat nou eenmaal in bij mensen die niet zo heel goed zelf kunnen nadenken.
Pechtold heeft geen nek.
[...]
Nou... Ik denk dat hij met dit soort opmerkingen juist heel veel kiezers aan zijn kant krijgt.. (En dat weet hij zelf donders goed.. Dit soort commentaren en opmerkingen verzint hij lang van te voren, en hij kiest dan ook zorgvuldig hoe hij het exact zal vertellen)
Zijn populistische gelul slaat nou eenmaal in bij mensen die niet zo heel goed zelf kunnen nadenken.
Pechtold heeft geen nek.
woensdag 16 december 2015 om 16:42
quote:Solomio schreef op 16 december 2015 @ 16:36:
Mijn puber eet vanavond liever zijn eigen kots dan wat ik had bedacht als avondeten.
Nou, dat moet ie dan maar doen. Dan eet hij niet, zolang hij maar aan tafel komt en jij kan gewoon wel door eten. Zijn keuze om niet te eten, maar ook niets anders te eten geven.
Mijn puber eet vanavond liever zijn eigen kots dan wat ik had bedacht als avondeten.
Nou, dat moet ie dan maar doen. Dan eet hij niet, zolang hij maar aan tafel komt en jij kan gewoon wel door eten. Zijn keuze om niet te eten, maar ook niets anders te eten geven.
woensdag 16 december 2015 om 16:43
woensdag 16 december 2015 om 16:47
quote:Poltergeist2016 schreef op 16 december 2015 @ 16:42:
[...]
Dan eet hij niet, zolang hij maar aan tafel komt en jij kan gewoon wel door eten. Zijn keuze om niet te eten, maar ook niets anders te eten geven.Hij hoeft van mij vandaag ook even niet aan tafel te komen.
[...]
Dan eet hij niet, zolang hij maar aan tafel komt en jij kan gewoon wel door eten. Zijn keuze om niet te eten, maar ook niets anders te eten geven.Hij hoeft van mij vandaag ook even niet aan tafel te komen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 16 december 2015 om 16:51