Napraattopic deel 47

15-12-2015 17:17 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 16 december 2015 @ 17:32:

[...]

We gaan het zien, ik hoop eigenlijk dat ze beiden zo lief zijn als ik was in de puberteit.. Oh, ik was een wandelende ramp. Echt veel, veel erger dan mijn dochter, die is eigenlijk schrikbarend braaf. Zoon begint nu ook en die is helemaal niet braaf, maar dat was ie toch al nooit dus what's new. Maar die droge puberhumor hebben ze allebei en ik doe het regelmatig zowat in mijn Tena van het lachen.
Wat is er zo interessant aan die Sabia?
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:37:

Wat is er zo interessant aan die Sabia?Geen flauw idee. Ik vind het alleen maar een heel zielig geval, of ze nou echt zwanger was of niet.
Mijn Actifry geeft net de geest
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 17:39:

[...]

Geen flauw idee. Ik vind het alleen maar een heel zielig geval, of ze nou echt zwanger was of niet.Ik heb geen eens een idee wat voor geval ik haar vind. Ik ben echt verbaasd als ik in het Modtopic zie hoeveel topics er over haar geopend zijn.
Het wordt hier geen sushi en ook geen hutspot.

Wel Indisch stoofvlees met veul groente erin zoals ui, champignons, boontjes en prei. Met nasi.

Ook goed.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:37:

Wat is er zo interessant aan die Sabia?

Niks.

Volgens mij is ze een beetje een sneue vrouw, altijd voetballers aan de haak, veel dramas. En verschillende babies verloren. Blijkbaar smullen sommige mensen daarvan. Misschien voelen ze zich beter als ze smullen van het drama van en lullen over zo iemand?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 december 2015 @ 17:43:

[...]

Niks.

Volgens mij is ze een beetje een sneue vrouw, altijd voetballers aan de haak, veel dramas. En verschillende babies verloren. Blijkbaar smullen sommige mensen daarvan. Misschien voelen ze zich beter als ze smullen van het drama van en lullen over zo iemand?

Ik kan best smullen van een drama. Maar wat valt er te smullen aan een stillborn? Ik vind dat echt triest gedrag.

En al die voetbalvrouwen doen aan drama toch?
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:29:

[...]

Beste buren, we nodigen u van harte uit om de kerstavonddienst met ons mee te vieren.

Om de een of andere reden lees ik dit als een uitnodiging om langs te komen.Jij leest ook echt wat je wilt lezen hè? tssskkkk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 17:40:

Mijn Actifry geeft net de geest Je mag mijn ouderwetsche vetpan wel lenen hoor. Ik heb hem net schoongemaakt, en nieuwe olie erin gegooid en zo.
quote:Star schreef op 16 december 2015 @ 17:40:

Mijn Actifry geeft net de geest Rondje snackbar. Of zat er geen friet in?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 december 2015 @ 17:45:

[...]

Jij leest ook echt wat je wilt lezen hè? tssskkkk.Ow. Zit ik weer in te vullen?
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:44:

[...]

Ik kan best smullen van een drama. Maar wat valt er te smullen aan een stillborn? Ik vind dat echt triest gedrag.

En al die voetbalvrouwen doen aan drama toch?Ja, ik snap dat ook niet, of het nu waar is (heel verdrietig, want ook niet de eerste keer) of niet (heel verdrietig want dan heeft ze echt issues) het blijft ook maar een voetbalvrouw. Maar ik zie dat wel eens vaker, dat mensen zich zo verdiepen in levens van sterren. Maar hoe er nu wordt gereageerd, met al die hele hatelijke topics is echt laag-bij-de-grond. En provocerend om telkens toch zo'n topic te openen. Get a life, denk ik dan.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:44:

[...]

En al die voetbalvrouwen doen aan drama toch?Ik zeg laat ze lekker een eigen forumpie openen om te smullen. Hoeven 'normale' mensen dat domme gekrijs tenminste niet te lezen.
Ik vraag me altijd af of als zoiets bij de buren gebeurd, ze de boel dan ook tot vervelends toe zo uitkauwen en blijven roddelen.
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 17:47:

[...]

Ow. Zit ik weer in te vullen?Same old same old.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 december 2015 @ 17:47:

[...]

Je mag mijn ouderwetsche vetpan wel lenen hoor. Ik heb hem net schoongemaakt, en nieuwe olie erin gegooid en zo.Joechei! Verse patattekes!
quote:Nouschi schreef op 16 december 2015 @ 17:48:

[...]

Same old same old.Ik ben niet zo oud hoor.
quote:Nouschi schreef op 16 december 2015 @ 17:45:

[...]

Jij leest ook echt wat je wilt lezen hè? tssskkkk.
het kan zijn dat ik weer een ban krijg..
quote:Grobbekuiken schreef op 16 december 2015 @ 17:48:

Ik vraag me altijd af of als zoiets bij de buren gebeurd, ze de boel dan ook tot vervelends toe zo uitkauwen en blijven roddelen.Dat denk ik wel ja.
quote:Grobbekuiken schreef op 16 december 2015 @ 17:48:

Ik vraag me altijd af of als zoiets bij de buren gebeurd, ze de boel dan ook tot vervelends toe zo uitkauwen en blijven roddelen.

Vast wel, in meer of mindere mate.

Tenminste, iedereen roddelt natuurlijk, wij net zo goed. Hoort een beetje bij mensen. Maar dit is zo venijnig en zo genietend, ik denk dat dat veel mensen echt te ver gaat.
maar zij tergt mij tot het diepst.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 december 2015 @ 17:48:

[...]

Ja, ik snap dat ook niet, of het nu waar is (heel verdrietig, want ook niet de eerste keer) of niet (heel verdrietig want dan heeft ze echt issues) het blijft ook maar een voetbalvrouw. Maar ik zie dat wel eens vaker, dat mensen zich zo verdiepen in levens van sterren. Maar hoe er nu wordt gereageerd, met al die hele hatelijke topics is echt laag-bij-de-grond. En provocerend om telkens toch zo'n topic te openen. Get a life, denk ik dan.Helemaal met je eens.
quote:pomona-struik schreef op 16 december 2015 @ 17:50:

het kan zijn dat ik weer een ban krijg..Oh nou ja, ik moet morgen en overmorgen toch werken. Dan zie ik je zaterdag weer .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven