Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 december 2015 om 20:49
quote:Moiren_ schreef op 16 december 2015 @ 20:40:
[...]
Als ik er geen rekening mee houd, eet hij avonden niet. Of een week. Of zolang ik niet binnen zijn voorkeuren kook. Het is ook geen onwil, hij krijgt het echt niet weg.
Dus eten we boerenkool, witlof, doperwten, snijbonen als ik hem heel blij wil maken en stamppot andijvie, spinazie, zuurkool om het aan te vullen met weinig gezeur
Oh en natuurlijk wel allemaal traditioneel gekookt, dus geen rare fratsen
Dat is anders, natuurlijk en ik snap dat je het aanpast, het is alsnog meer dan alleen patat met appelmoes . Die van mij krijgen het wel weg, want als ze op bezoek zijn, eten ze braaf alles. Dat is een schrale troost en dus ook de reden waarom ik zelf bepaal wat we eten. Ze mogen wel helpen met koken en boodschappen doen, maar in de supermarkt lusten ze alles ("Kijk mama, lekkere witlof!" "Neem je ook nog spruitjes mee?") en met het koken snijden ze braaf groente die ze vervolgens niet eens aanraken.
Maar ook zij hebben andere kwaliteiten.
[...]
Als ik er geen rekening mee houd, eet hij avonden niet. Of een week. Of zolang ik niet binnen zijn voorkeuren kook. Het is ook geen onwil, hij krijgt het echt niet weg.
Dus eten we boerenkool, witlof, doperwten, snijbonen als ik hem heel blij wil maken en stamppot andijvie, spinazie, zuurkool om het aan te vullen met weinig gezeur
Oh en natuurlijk wel allemaal traditioneel gekookt, dus geen rare fratsen
Dat is anders, natuurlijk en ik snap dat je het aanpast, het is alsnog meer dan alleen patat met appelmoes . Die van mij krijgen het wel weg, want als ze op bezoek zijn, eten ze braaf alles. Dat is een schrale troost en dus ook de reden waarom ik zelf bepaal wat we eten. Ze mogen wel helpen met koken en boodschappen doen, maar in de supermarkt lusten ze alles ("Kijk mama, lekkere witlof!" "Neem je ook nog spruitjes mee?") en met het koken snijden ze braaf groente die ze vervolgens niet eens aanraken.
Maar ook zij hebben andere kwaliteiten.
woensdag 16 december 2015 om 20:50
quote:hatsetats schreef op 16 december 2015 @ 20:41:
O man wat zou ik dat slecht trekken, gedoe over eten en/of koken. Een vent die niks lust of 'niet van koken houdt' kun je nog bij t grofvuil zetten, maar kids daar zit je aan vast.Ik ook! Gelukkig heb ik drie dankbare eters. Ze hebben hun voorkeuren, maar zelden vezeur aan tafel. Hooguit dat ze nog wel iets willen.
O man wat zou ik dat slecht trekken, gedoe over eten en/of koken. Een vent die niks lust of 'niet van koken houdt' kun je nog bij t grofvuil zetten, maar kids daar zit je aan vast.Ik ook! Gelukkig heb ik drie dankbare eters. Ze hebben hun voorkeuren, maar zelden vezeur aan tafel. Hooguit dat ze nog wel iets willen.
woensdag 16 december 2015 om 20:53
Ik heb gelukkig twee kinderen die ALLES lusten. Wat ik ook voor gekkigheid probeer, het gaat altijd schoon op. Heerlijk, want ik vind bijna niks leuker dan in de toko allerlei onduidelijke groentjes, vleesjes, pakjes en potjes mee te nemen, de namen te googlen om te zien wat er mee klaargemaakt wordt en dat dan uit te proberen.
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
woensdag 16 december 2015 om 20:53
woensdag 16 december 2015 om 20:55
quote:fietsie schreef op 16 december 2015 @ 20:50:
[...]
Ik ook! Gelukkig heb ik drie dankbare eters. Ze hebben hun voorkeuren, maar zelden vezeur aan tafel. Hooguit dat ze nog wel iets willen.Dat je iets niet lust, prima, maar elke dag gemekker? Dat verkloot jouw dag toch oom?
[...]
Ik ook! Gelukkig heb ik drie dankbare eters. Ze hebben hun voorkeuren, maar zelden vezeur aan tafel. Hooguit dat ze nog wel iets willen.Dat je iets niet lust, prima, maar elke dag gemekker? Dat verkloot jouw dag toch oom?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 16 december 2015 om 21:04
woensdag 16 december 2015 om 21:05
quote:hatsetats schreef op 16 december 2015 @ 21:03:
[...]
Vertel, wat is er zo leuk?Nou ja, misschien heb ik het fout hoor, maar als ik jouw foodprepposts goed lees dan staat er toch echt heel vaak hetzelfde. Of zet je alleen dezelfde dingen op het forum en eet je ook nog andere maaltijden?
[...]
Vertel, wat is er zo leuk?Nou ja, misschien heb ik het fout hoor, maar als ik jouw foodprepposts goed lees dan staat er toch echt heel vaak hetzelfde. Of zet je alleen dezelfde dingen op het forum en eet je ook nog andere maaltijden?
Niemand is volledig nutteloos, je kunt altijd nog als slecht voorbeeld dienen.
woensdag 16 december 2015 om 21:07
quote:Grzeczny schreef op 16 december 2015 @ 21:05:
[...]
Nou ja, misschien heb ik het fout hoor, maar als ik jouw foodprepposts goed lees dan staat er toch echt heel vaak hetzelfde. Of zet je alleen dezelfde dingen op het forum en eet je ook nog andere maaltijden?Laat dat misschien maar weg.
[...]
Nou ja, misschien heb ik het fout hoor, maar als ik jouw foodprepposts goed lees dan staat er toch echt heel vaak hetzelfde. Of zet je alleen dezelfde dingen op het forum en eet je ook nog andere maaltijden?Laat dat misschien maar weg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 16 december 2015 om 21:08