Napraattopic deel 47
dinsdag 15 december 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 december 2015 om 22:26
quote:Oudblond schreef op 18 december 2015 @ 22:09:
[...]
Moiren had de tijdelijke oplossing voor me, maar het ligt denk ik toch aan het forum: als je zelf gepost hebt staat plots alles in dat priegelige lettertype. Als je een nieuwe pagina aanklikt is het plots weer het gewone lettertype- en grootte. Dus of niet meer posten of steeds een nieuwe pagina aanklikken zou het een modactie zijn om ons van topic naar topic te loodsen? conspierencie ofsooowwww
Ja inderdaad, dat is het!
Heb toch al gedoe met plaatsen van reacties. Ben bij mijn vriend, en daar krijg ik heel vaak de melding dat het te druk is om mijn reactie te plaatsen, en dat ik het nog eens moet proberen Bij mij thuis heb ik dat probleem nooit. Bij mijn vriend thuis heb ik dat alleen met Viev, niet met andere fora. Irritant!
[...]
Moiren had de tijdelijke oplossing voor me, maar het ligt denk ik toch aan het forum: als je zelf gepost hebt staat plots alles in dat priegelige lettertype. Als je een nieuwe pagina aanklikt is het plots weer het gewone lettertype- en grootte. Dus of niet meer posten of steeds een nieuwe pagina aanklikken zou het een modactie zijn om ons van topic naar topic te loodsen? conspierencie ofsooowwww
Heb toch al gedoe met plaatsen van reacties. Ben bij mijn vriend, en daar krijg ik heel vaak de melding dat het te druk is om mijn reactie te plaatsen, en dat ik het nog eens moet proberen Bij mij thuis heb ik dat probleem nooit. Bij mijn vriend thuis heb ik dat alleen met Viev, niet met andere fora. Irritant!
vrijdag 18 december 2015 om 22:27
quote:Oudblond schreef op 18 december 2015 @ 22:04:
[...]
Dat is inderdaad niet leuk. De politici hebben de mond dan wel vol over ' stijgende economie' maar in veel sectoren is de 'werkmens' toch echt nog de pineut. Ik zit midden in het bedrijfsleven (ook bestuurlijk) Pb me maar als je dat wil. Misschien dat mijn netwerk wat voor je kan betekenen.Thx, Pb komt eraan!
[...]
Dat is inderdaad niet leuk. De politici hebben de mond dan wel vol over ' stijgende economie' maar in veel sectoren is de 'werkmens' toch echt nog de pineut. Ik zit midden in het bedrijfsleven (ook bestuurlijk) Pb me maar als je dat wil. Misschien dat mijn netwerk wat voor je kan betekenen.Thx, Pb komt eraan!
Huts!
vrijdag 18 december 2015 om 22:30
quote:BellatrixVanDetta schreef op 18 december 2015 @ 22:25:
[...]
Nee joh.
Ik leef al 43 jaar op suiker en koolhydraten
En dat gooi ik nu om.
Tot nu toe heb ik al best veel geschrapt en vervangen.
En dat lijkt goed te gaan.
Wil je een liefdevolle waarschuwing als je zonder het te merken in een schuimbekkende "suiker is de , volgens onderzoek minstens zo erg als heroïne" blijdeboodschapbrenger verandert?
ja, frustratie uit RL zomaar een vraagje.
[...]
Nee joh.
Ik leef al 43 jaar op suiker en koolhydraten
En dat gooi ik nu om.
Tot nu toe heb ik al best veel geschrapt en vervangen.
En dat lijkt goed te gaan.
Wil je een liefdevolle waarschuwing als je zonder het te merken in een schuimbekkende "suiker is de , volgens onderzoek minstens zo erg als heroïne" blijdeboodschapbrenger verandert?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 18 december 2015 om 22:31
vrijdag 18 december 2015 om 22:31
vrijdag 18 december 2015 om 22:34
quote:barbaracartland schreef op 18 december 2015 @ 22:31:
[...]
Ik had een heerlijke kerstviering met mijn mentorkindjes, zelden zo leuk geweest. Ik had ze bijna geknuffeld, ware het niet dat ik geen vreemde mensen aanraak. Maar ik heb ze heel hartelijk aangekeken.Daar komen de eerste scheurtjes
[...]
Ik had een heerlijke kerstviering met mijn mentorkindjes, zelden zo leuk geweest. Ik had ze bijna geknuffeld, ware het niet dat ik geen vreemde mensen aanraak. Maar ik heb ze heel hartelijk aangekeken.Daar komen de eerste scheurtjes
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 18 december 2015 om 22:35
quote:feow schreef op 18 december 2015 @ 22:30:
[...]
Wees gerust, gaat niet gebeuren.
Ik moet een paar kilo kwijt en meer bewegen.
En ik eet echt wel veel te ongezond.
Dus dat kan echt wel wat minder
Gelukkig mag ik echt wel een stukje chocola hoor!
[...]
Wees gerust, gaat niet gebeuren.
Ik moet een paar kilo kwijt en meer bewegen.
En ik eet echt wel veel te ongezond.
Dus dat kan echt wel wat minder
Gelukkig mag ik echt wel een stukje chocola hoor!
Huts!
vrijdag 18 december 2015 om 22:36
vrijdag 18 december 2015 om 22:40
vrijdag 18 december 2015 om 22:43
vrijdag 18 december 2015 om 22:44
quote:FlutterShyy schreef op 18 december 2015 @ 22:43:
Echt ongelofelijk dat topic waarbij de man wil scheiden en zij niet. Anderen begonnen over vroegere topics van TO.
Dus ik op dat oogje geklikt, bleek het in 2008 na kind 1 ook al zo te gaan.
En dan nu precies dezelfde adviezen incasseren.
Ik kan dit volgens mij niet zo goed snappen.linkje?
Echt ongelofelijk dat topic waarbij de man wil scheiden en zij niet. Anderen begonnen over vroegere topics van TO.
Dus ik op dat oogje geklikt, bleek het in 2008 na kind 1 ook al zo te gaan.
En dan nu precies dezelfde adviezen incasseren.
Ik kan dit volgens mij niet zo goed snappen.linkje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 18 december 2015 om 22:47
quote:Marana_ schreef op 18 december 2015 @ 22:26:
[...]
Heb toch al gedoe met plaatsen van reacties. Ben bij mijn vriend, en daar krijg ik heel vaak de melding dat het te druk is om mijn reactie te plaatsen, en dat ik het nog eens moet proberen Bij mij thuis heb ik dat probleem nooit. Bij mijn vriend thuis heb ik dat alleen met Viev, niet met andere fora. Irritant! Vlgs mij is er boze opzet in het spel.
[...]
Heb toch al gedoe met plaatsen van reacties. Ben bij mijn vriend, en daar krijg ik heel vaak de melding dat het te druk is om mijn reactie te plaatsen, en dat ik het nog eens moet proberen Bij mij thuis heb ik dat probleem nooit. Bij mijn vriend thuis heb ik dat alleen met Viev, niet met andere fora. Irritant! Vlgs mij is er boze opzet in het spel.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)