Marco Borsato....
woensdag 3 september 2008 om 08:20
Oke, een nutteloos topic maar ziekig en je moet je dan toch bezig houden he
Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr
Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr
Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
donderdag 25 september 2008 om 12:27
quote:Maleficent schreef op 13 september 2008 @ 15:42:
Je buien maken vlekken
(wat voor buien, PMS ofzo?)
Op mijn hagelwit humeur
Oke, mooi gezegd
Ik heb m'n handen op je heupen
Maar m'n hoofd is bij de deur
Wat hij wil zeggen is dat hij die man is met die lange nek van de Efteling, anders kan dat nooit natuurlijk
Ze zeggen dat het went
wat went??
Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keer
mijn huis beschermt niet meer
tegen wat??? tegen haar PMS? Maar hij zit toch binnen in een huis? Vaag vaag.
Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan
Nou ja, dat is een flinke plensbui dat kan niet anders
Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
hmmm dus toch PMS
oke herhaling
Je ogen blijven grijs
ja, logisch toch want ogen kunnen niet verkleuren
Ontkennen elke kleur
Ogen die een kleur ontkennen... ja leuk gevonden maar het slaat nergens op natuurlijk
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt
?????? maar er zijn toch buien en dan gebeurt er toch wel iets? wat wil je hier nou mee zeggen
Kortom, weer een onbegrijpelijke tekst van Blof.
de tranen rollen over mijn wangen van het lachen zeg!!
Je buien maken vlekken
(wat voor buien, PMS ofzo?)
Op mijn hagelwit humeur
Oke, mooi gezegd
Wat hij wil zeggen is dat hij die man is met die lange nek van de Efteling, anders kan dat nooit natuurlijk
Ze zeggen dat het went
wat went??
Ik heb het geprobeerd
Maar hoe ik het ook wend of keer
mijn huis beschermt niet meer
tegen wat??? tegen haar PMS? Maar hij zit toch binnen in een huis? Vaag vaag.
Het regent harder dan ik hebben kan
Harder dan ik drinken kan
Het regent harder dan de grond aankan
Harder dan ik hebben kan
Nou ja, dat is een flinke plensbui dat kan niet anders
Je buien zijn de wolken
Aan mijn hemelsblauw humeur
hmmm dus toch PMS
oke herhaling
Je ogen blijven grijs
ja, logisch toch want ogen kunnen niet verkleuren
Ontkennen elke kleur
Ogen die een kleur ontkennen... ja leuk gevonden maar het slaat nergens op natuurlijk
Het is alsof hier niemand woont
Alsof er niets gebeurt
?????? maar er zijn toch buien en dan gebeurt er toch wel iets? wat wil je hier nou mee zeggen
Kortom, weer een onbegrijpelijke tekst van Blof.
de tranen rollen over mijn wangen van het lachen zeg!!
woensdag 8 oktober 2008 om 18:44
woensdag 8 oktober 2008 om 20:30
Ik ben blijven steken bij Margerita of is het Marguerita....heb daarna weinig van 'm gehoord. Wit licht ga ik zo even op Youtube beluisteren....ben benieuwd!
Oh ja, ik ben een paar keer in de verleiding gekomen om een cd van 'm aan te schaffen maar iets houdt me tegen...na het lezen van alle reacties snap ik waarom!
Oh ja, ik ben een paar keer in de verleiding gekomen om een cd van 'm aan te schaffen maar iets houdt me tegen...na het lezen van alle reacties snap ik waarom!
zaterdag 18 oktober 2008 om 22:39
Ik ben vorig weekend naar z'n concert geweest. Ben absoluut geen fan van hem, vind zijn oude nummers wel leuk. En had vrijkaarten kunnen regelen (maar kwam eigenlijk voor een andere reden naar het Gelredome).
De set was echt super mooi en het vliegen op het eind was geweldig!!
Vind Marco B. geen geweldige zanger en entertainer, maar heb wel een leuke avond gehad.
De set was echt super mooi en het vliegen op het eind was geweldig!!
Vind Marco B. geen geweldige zanger en entertainer, maar heb wel een leuke avond gehad.
zondag 19 oktober 2008 om 18:42
maandag 20 oktober 2008 om 09:21
quote:Miranda01 schreef op 18 oktober 2008 @ 20:34:
Is er iemand naar het concert "Wit Licht" geweest? Ben benieuwd hoe het was. Of is dit alleen een
Marco-"haat"-topic? Dit is alleen een Marco-haat topic. Wij willen dus alleen maar horen hoe slecht het was en dat hij lelijke koltruien droeg.
Is er iemand naar het concert "Wit Licht" geweest? Ben benieuwd hoe het was. Of is dit alleen een
Marco-"haat"-topic? Dit is alleen een Marco-haat topic. Wij willen dus alleen maar horen hoe slecht het was en dat hij lelijke koltruien droeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 20 oktober 2008 om 12:03
Ik had het geluk dat mijn vriend aan het werk was tijdens de concerten (vandaar de vrijkaarten). Dus mijn jas is gewoon backstage komen te liggen.
Als je zitplaatsen hebt kan je natuurlijk je jas onder je stoel oid kwijt. Maar bij staanplaatsen gaat het idd wat lastiger. Zou dan maar je jas in de auto laten. Rondom het Gelredome staan tenten, dus je kan ook 'binnen' staan. En in het Gelredome zelf is het warm genoeg.
Als je zitplaatsen hebt kan je natuurlijk je jas onder je stoel oid kwijt. Maar bij staanplaatsen gaat het idd wat lastiger. Zou dan maar je jas in de auto laten. Rondom het Gelredome staan tenten, dus je kan ook 'binnen' staan. En in het Gelredome zelf is het warm genoeg.
maandag 20 oktober 2008 om 12:32
Leuke tip van die jas in de auto, veel mensen komen met de trein he!
Maar goed, wij hadden zitplaatsen en het concert was wel leuk niet erg veel anders dan 2 jaar geleden maar wel de moeite waard! maar beetje jammer dat de mensen voor ons steeds gingen staan bedoel je neemt zitplaatsen als je wilt zitten toch?
Maar goed, wij hadden zitplaatsen en het concert was wel leuk niet erg veel anders dan 2 jaar geleden maar wel de moeite waard! maar beetje jammer dat de mensen voor ons steeds gingen staan bedoel je neemt zitplaatsen als je wilt zitten toch?
maandag 20 oktober 2008 om 18:52
Jas om de middels knopen is toch geen probleem? Ik stond redelijk vooran en had het niet te warm zo. Gelukkig kwam er blijkbaar nog heel wat frisse lucht binnen.
Ik vond het concert trouwens erg tegenvallen. Ik ben sowieso al niet echt een fan, al vind ik de meeste liedjes leuk, zeker als achtergrondmuziek of meezingmuziek, maar ik vond zaterdag de sfeer helemaal niet overkomen. Ik vond Marco er moe en -hoe zeg ik het?- desintereseerd? overkomen. Het kwam nogal geroutineerd over.
Ik vond het concert trouwens erg tegenvallen. Ik ben sowieso al niet echt een fan, al vind ik de meeste liedjes leuk, zeker als achtergrondmuziek of meezingmuziek, maar ik vond zaterdag de sfeer helemaal niet overkomen. Ik vond Marco er moe en -hoe zeg ik het?- desintereseerd? overkomen. Het kwam nogal geroutineerd over.
maandag 20 oktober 2008 om 20:03
Es, ik was er zaterdag ook en ben ook geen hard-core fan. Vriendin had onverwacht een kaartje over. Wij hadden ook staanplaatsen, stonden ongeveer halverwege en hebben erg genoten. Rondom ons stonden leuke mensen die allemaal lekker meededen, dat zal ook erg gescheeld hebben.
Ik vond hem niet gedesinteresseerd of routineus overkomen hoor.
Ook wij hadden onze jassen om onze middel geknoopt en heb dat niet als hinderlijk ervaren.
Dat je concertkaartje ook geldig is om de bioscoopfilm te gaan zien vond ik een leuke meevaller. Het onderwerp in de film spreekt mij erg aan. De vader van mijn kind is in die omgeving en omstandigheden opgegroeid, vandaar.
Ik vond hem niet gedesinteresseerd of routineus overkomen hoor.
Ook wij hadden onze jassen om onze middel geknoopt en heb dat niet als hinderlijk ervaren.
Dat je concertkaartje ook geldig is om de bioscoopfilm te gaan zien vond ik een leuke meevaller. Het onderwerp in de film spreekt mij erg aan. De vader van mijn kind is in die omgeving en omstandigheden opgegroeid, vandaar.