Floortje naar het einde van de wereld
woensdag 13 januari 2016 om 21:59
woensdag 13 januari 2016 om 22:26
woensdag 13 januari 2016 om 22:31
quote:impala schreef op 13 januari 2016 @ 22:26:
[...]
Ja he, terwijl het een stadsmeisje was. Ik kan me voorstellen dat je daar echt rust in je hoofd krijgt, zoals ze zei. Ze had ook nog internationale betrekkingen gestudeerd. En ze hoedt nu rendieren.
[...]
Ja he, terwijl het een stadsmeisje was. Ik kan me voorstellen dat je daar echt rust in je hoofd krijgt, zoals ze zei. Ze had ook nog internationale betrekkingen gestudeerd. En ze hoedt nu rendieren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 14 januari 2016 om 10:40
Ik heb het net gezien en vond het een prachtige aflevering! Wat mooi zeg daar... die rust en de kalmte die mensen daar hebben.
Bizar trouwens dat ze vertelde dat er zelfs camera's opgehangen worden door de overheid om te controleren wat ze daar doen. Denk je dat je het aan einde van de wereld zit....
Bizar trouwens dat ze vertelde dat er zelfs camera's opgehangen worden door de overheid om te controleren wat ze daar doen. Denk je dat je het aan einde van de wereld zit....
donderdag 21 januari 2016 om 17:42
Heel mooi, en wat knap dat hij dat allemaal zelf heeft gebouwd. Het was een luxe onderkomen in vergelijking met veel andere uitzendingen. Ben benieuwd wat ze nou gaan doen, verkopen/verhuizen of er toch blijven. En hoe het met die man verder zal gaan, of ze vanwege zijn ziekte 'verplicht' naar de bewoonde wereld moeten ivm gezondheidszorg.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje