Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

maandag 18 januari 2016 om 17:28
maandag 18 januari 2016 om 18:34
maandag 18 januari 2016 om 18:56
quote:Noukaa schreef op 18 januari 2016 @ 18:34:
Ah ik baal! Niets er af deze week. 5 dagen heel goed gegaan,.. Mijn gewicht ging omlaag had even tussendoor gewogen: 2 dagen feest gehad (alleen maar gegeten). Dus hoop dat ik volgende week beter nieuws heb. Mijn gewicht is nog 88,7 = -0,0
Komt goed volgende week! Er is ook niets bij dus dat is ook al positief.
Ik heb ook een heel uitbundig weekend gehad, maar ben er nu weer hard tegenaan. Iemand een recept voor een lekkere maaltijdsalade, wat goed vult en ik lang op kan teren. Meestal maakte ik iets met pasta, kipfilet en groentes. Maar ik heb nu liever of pasta of iets van vlees en niet meer samen.
Ah ik baal! Niets er af deze week. 5 dagen heel goed gegaan,.. Mijn gewicht ging omlaag had even tussendoor gewogen: 2 dagen feest gehad (alleen maar gegeten). Dus hoop dat ik volgende week beter nieuws heb. Mijn gewicht is nog 88,7 = -0,0

Komt goed volgende week! Er is ook niets bij dus dat is ook al positief.
Ik heb ook een heel uitbundig weekend gehad, maar ben er nu weer hard tegenaan. Iemand een recept voor een lekkere maaltijdsalade, wat goed vult en ik lang op kan teren. Meestal maakte ik iets met pasta, kipfilet en groentes. Maar ik heb nu liever of pasta of iets van vlees en niet meer samen.
maandag 18 januari 2016 om 19:01
Ik heb een lekkere salade! Couscous met zongedroogde tomaat, rucola, bosui, pijnboompitjes, feta, tomaat en paprika. Gewoon alles klein snijden en onder de afgekoelde couscous roeren met ene klein beetje olie van de zongedroogde tomaatjes, wat peper en zout. Jummmmmmm. Wil je geen couscous dan kun je die ook weg laten en is ie nog steeds lekker. Alleen vind k dat zelf niet voldoende als avondeten, maar eet m wel vaker als lunch. Dan zorg k wel dat ik later nog wat crackers eet. Maar dat is puur omdat ik echt niet meer koolhydraatarm wil eten.
maandag 18 januari 2016 om 19:12
Aangezien we meer lijstjes zouden gaan plaatsen hier die van mij:
Ontbijt: Havermout met halfvolle melk, kokossnippers en banaan
Tussendoor: twee mandarijnen
Lunch: Salade van rucola, bosui, feta, tomaat, paprika en een zongedroogd tomaatje
Tussendoor: 1 volkorencracker met slankie, 1 volkorencracker met zuivelspread, 1 wortel
Avondeten: Aardappeltjes in schil, broccoli en kipfilet
Tussendoor: Soort zelfgemaakt gezond toetje met 'n halve eierkoek, bosvruchten en wat yoghurt.
Wow, als ik 't zo typ heb ik echt 't idee dat t super veel is, maar t zijn maar 1400 kcal.
Ontbijt: Havermout met halfvolle melk, kokossnippers en banaan
Tussendoor: twee mandarijnen
Lunch: Salade van rucola, bosui, feta, tomaat, paprika en een zongedroogd tomaatje
Tussendoor: 1 volkorencracker met slankie, 1 volkorencracker met zuivelspread, 1 wortel
Avondeten: Aardappeltjes in schil, broccoli en kipfilet
Tussendoor: Soort zelfgemaakt gezond toetje met 'n halve eierkoek, bosvruchten en wat yoghurt.
Wow, als ik 't zo typ heb ik echt 't idee dat t super veel is, maar t zijn maar 1400 kcal.
maandag 18 januari 2016 om 19:28
quote:Misfit23 schreef op 18 januari 2016 @ 19:18:
Je zou toch bijna zeggen dat dat niet kan??
Eigenlijk moet je dacht ik meer dan 1500 kcal eten omdat t anders niet gezond is ivm spaarstand enzo, maar voel me echt alsof ik dan nog super veel eet..Je eet ook veel, alleen gezond veel. Alle gezonde dingen zijn veel lager in calorieën. Als je 2x op een dag een aantal boterhammen eet, daarnaast aardappelen met een goed stuk vlees en nog vaak koekjes bij de koffie. Dan zitten die calorieën er zo bij. Maar al dat groen en het gezonde eten bevat veel voedingsstoffen, maar veel minder calorieën. Je voelt je even vol, krijgt meer vitaminen binnen, alleen minder calorieën.
Je zou toch bijna zeggen dat dat niet kan??
Eigenlijk moet je dacht ik meer dan 1500 kcal eten omdat t anders niet gezond is ivm spaarstand enzo, maar voel me echt alsof ik dan nog super veel eet..Je eet ook veel, alleen gezond veel. Alle gezonde dingen zijn veel lager in calorieën. Als je 2x op een dag een aantal boterhammen eet, daarnaast aardappelen met een goed stuk vlees en nog vaak koekjes bij de koffie. Dan zitten die calorieën er zo bij. Maar al dat groen en het gezonde eten bevat veel voedingsstoffen, maar veel minder calorieën. Je voelt je even vol, krijgt meer vitaminen binnen, alleen minder calorieën.

maandag 18 januari 2016 om 19:58
Misfit dat lijkt me een heel goed dagmenu. Ik zou zelf in de avond nog de aardappelen weglaten omdat ik in de avond geen koolhydraten meer eet, en dus wat zwaarder lunchen zodat je dan wel genoeg hebt gegeten over de hele dag. De theorie is dat je die koolhydraten in de avond niet meer verbrand en dan dus je (vet)reserves gaat aanspreken. Werkt voor mij goed maar is natuurlijk heel persoonlijk. Mijn lijstje vandaag:
O: Havermout, melk,banaan en bosbessen smoothie
T: 5 dadels
L: Broodje hummus en avocado
T: appel en een mandarijn
D: Salade met bieten en walnoten, paprika met geitenkaas uit de oven.
D: Salade met bieten en walnoten, paprika met geitenkaas uit de oven.
maandag 18 januari 2016 om 20:00
Mijn lijstje van vandaag:
Ontbijt:
Biogarde met muesli en pure chocolade snippers en een kop thee.
Tussendoor:
Bananenbrood ( in cupcake vorm) en veel thee
Lunch:
Biogarde met banaan, beetje muesli en pure chocolade
Tussendoor:
Appel en veel thee
Avondeten:
Sla, komkommer, tomaat,ei, augurk en zilveruitjes met gebakken aardappeltjes en kip.
Vanavond nog 2 koppen thee en sporten.
De pure chocolade is van 85% cacao.
Wil binnenkort havermout pannenkoeken maken als ontbijt met rozijnen en gegrilde appel
Ontbijt:
Biogarde met muesli en pure chocolade snippers en een kop thee.
Tussendoor:
Bananenbrood ( in cupcake vorm) en veel thee
Lunch:
Biogarde met banaan, beetje muesli en pure chocolade
Tussendoor:
Appel en veel thee
Avondeten:
Sla, komkommer, tomaat,ei, augurk en zilveruitjes met gebakken aardappeltjes en kip.
Vanavond nog 2 koppen thee en sporten.
De pure chocolade is van 85% cacao.
Wil binnenkort havermout pannenkoeken maken als ontbijt met rozijnen en gegrilde appel
maandag 18 januari 2016 om 20:31
Zal ook een lijstje plaatsen.
Ontbijt: 2 volk boterham met 48+ kaas
Tussendoor: 25 gram noten
Lunch: Halfvolle yoghurt met banaan, ananas, chiazaad en lijnzaad
Tussendoor: een paar plakjes kipfilet met 2 volkoren crackers
Diner: Sla met paprika, ei, rode ui en een tartaartje met champignons, ui en paprika.
Ontbijt: 2 volk boterham met 48+ kaas
Tussendoor: 25 gram noten
Lunch: Halfvolle yoghurt met banaan, ananas, chiazaad en lijnzaad
Tussendoor: een paar plakjes kipfilet met 2 volkoren crackers
Diner: Sla met paprika, ei, rode ui en een tartaartje met champignons, ui en paprika.
maandag 18 januari 2016 om 20:45
Nu ik het heb aangeraden, moet ik er ook een posten hé haha.
T: water
O: muesli met magere yoghurt en bosbessen (diepvries pak ah) met water
T: /
L: 3 geroosterde bruine boterhammen met 2 kaas, komkommer en tomaat en 1 jam met een glas optimel (zin in zoetigheid)
T: 2 mandarijnen en wat druiven met water
A: aardappelpuree, groentemix (tomaat, prei, paprika etc.) en wat kipfilet met water
T: koekjes van Body en Fit met crystal clear
T: water
O: muesli met magere yoghurt en bosbessen (diepvries pak ah) met water
T: /
L: 3 geroosterde bruine boterhammen met 2 kaas, komkommer en tomaat en 1 jam met een glas optimel (zin in zoetigheid)
T: 2 mandarijnen en wat druiven met water
A: aardappelpuree, groentemix (tomaat, prei, paprika etc.) en wat kipfilet met water
T: koekjes van Body en Fit met crystal clear
maandag 18 januari 2016 om 20:52
quote:Boertje037 schreef op 18 januari 2016 @ 19:58:
Misfit dat lijkt me een heel goed dagmenu. Ik zou zelf in de avond nog de aardappelen weglaten omdat ik in de avond geen koolhydraten meer eet, en dus wat zwaarder lunchen zodat je dan wel genoeg hebt gegeten over de hele dag. De theorie is dat je die koolhydraten in de avond niet meer verbrand en dan dus je (vet)reserves gaat aanspreken. Werkt voor mij goed maar is natuurlijk heel persoonlijk. Mijn lijstje vandaag:
D: Salade met bieten en walnoten, paprika met geitenkaas uit de oven.Thanks voor je berichtje. Zoals ik al zei, ik wil absoluut niet koolhydraatarm eten, aangezien ik dat niet vol houd en alles er veel te snel weer aan komt (ten minste bij mij hé). Dus vandaar dat ik ze bij het avondeten gewoon eet.
D: Salade met bieten en walnoten, paprika met geitenkaas uit de oven.Thanks voor je berichtje. Zoals ik al zei, ik wil absoluut niet koolhydraatarm eten, aangezien ik dat niet vol houd en alles er veel te snel weer aan komt (ten minste bij mij hé). Dus vandaar dat ik ze bij het avondeten gewoon eet.

dinsdag 19 januari 2016 om 09:17
Dit is mijn lijstje van gister. Detail, was gister avond aan het werk en het was druk. Heb 10 min gegeten en voor de rest alleen maar gelopen.
Daarnaast nog 25 min gefietst en het huishouden gedaan
Totaal;1705 kcal
Ontbijt
Honing 64 kcal
Magere yoghurt met muesli zonder suiker 153 kcal
Banaan 95 kcal
312 kcal
Lunch
Kaas, 30+, belegen 60 kcal
Brood, vollerkoren 162 kcal
Avocado 179 kcal
Tomaat 14 kcal
Smoothie, fruit 270 kcal
685 kcal
Avond
Chili con carne 504 kcal
504 kcal
Tussendoor
Mars mini 179 kcal
Mandarijn 25 kcal
204 kcal
Doordat ik alles in de eetmeter invoer, kan ik deze heel makkelijk kopieren.
Daarnaast nog 25 min gefietst en het huishouden gedaan
Totaal;1705 kcal
Ontbijt
Honing 64 kcal
Magere yoghurt met muesli zonder suiker 153 kcal
Banaan 95 kcal
312 kcal
Lunch
Kaas, 30+, belegen 60 kcal
Brood, vollerkoren 162 kcal
Avocado 179 kcal
Tomaat 14 kcal
Smoothie, fruit 270 kcal
685 kcal
Avond
Chili con carne 504 kcal
504 kcal
Tussendoor
Mars mini 179 kcal
Mandarijn 25 kcal
204 kcal
Doordat ik alles in de eetmeter invoer, kan ik deze heel makkelijk kopieren.

dinsdag 19 januari 2016 om 10:39
klinkt lekker ttass.
Heb je ook de boullion zelf getrokken?
Vandaag eten we boerenkool, het staat al op. Want ik moet straks werken en neem een bakje mee. En dan is het voor mijn mannen vanavond alleen nog maar opwarmen.
Ik moet wel bekennen sinds ik meer op mijn voeding let, is mijn energiepeil ook weer gestegen. Ben ondanks chronisch slaap te kort, minder moe. ( lees laat uit mijn werk rond 24.00 uur en's morgens gaat om 7.00 uur de wekker weer.)
Heb je ook de boullion zelf getrokken?
Vandaag eten we boerenkool, het staat al op. Want ik moet straks werken en neem een bakje mee. En dan is het voor mijn mannen vanavond alleen nog maar opwarmen.
Ik moet wel bekennen sinds ik meer op mijn voeding let, is mijn energiepeil ook weer gestegen. Ben ondanks chronisch slaap te kort, minder moe. ( lees laat uit mijn werk rond 24.00 uur en's morgens gaat om 7.00 uur de wekker weer.)
dinsdag 19 januari 2016 om 18:44
argggg ik heb echt een moeilijke dag...
Op zich wel gewoon netjes aan m'n menu gehouden, maar heb geen energie en ontzettend veel zin in iets lekkers! Denkt dat deze week zeer moeizaam zal worden, zeker gezien er prive ook moeilijke dagen zijn deze week.. grrr ik baal.
Sorry, maar moest even m'n frustraties kwijt
Op zich wel gewoon netjes aan m'n menu gehouden, maar heb geen energie en ontzettend veel zin in iets lekkers! Denkt dat deze week zeer moeizaam zal worden, zeker gezien er prive ook moeilijke dagen zijn deze week.. grrr ik baal.
Sorry, maar moest even m'n frustraties kwijt

dinsdag 19 januari 2016 om 19:59
Mijn lijstje vandaag,
Ontbijt: bosvruchten yoghurt
Lunch: Pita broodje met Zalm en komkommer
tussendoor: 2 rijstwafels met pindakaas en banaan, appel
avondeten: aardappels,witlof en gehaktballetjes
tussendoor: 30gram noten, appel
Ontbijt: bosvruchten yoghurt
Lunch: Pita broodje met Zalm en komkommer
tussendoor: 2 rijstwafels met pindakaas en banaan, appel
avondeten: aardappels,witlof en gehaktballetjes
tussendoor: 30gram noten, appel
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
dinsdag 19 januari 2016 om 20:14
Ik denk dat ik nog het meest eet als ik jullie lijstjes lees maar blijf netjes onder de 2200 calorieën. Mijn lijstje:
O. Was cracker met rosbief en een klei glaasje cola ( ik weet het daar moet ik echt mee stoppen maar is mij quilt pleasuer )
T 2 wasa met smeerkaas. Automaten chocomel.
L 2 brood met 1 plak milner. Cup a soup mosterd en een appel . 1 cola
T. 2 wasa met smeerkaas 1 thee
D. Visstoofpotje met zalm prei en tomaat en een paar stukjes stokbrood.
O. Was cracker met rosbief en een klei glaasje cola ( ik weet het daar moet ik echt mee stoppen maar is mij quilt pleasuer )
T 2 wasa met smeerkaas. Automaten chocomel.
L 2 brood met 1 plak milner. Cup a soup mosterd en een appel . 1 cola
T. 2 wasa met smeerkaas 1 thee
D. Visstoofpotje met zalm prei en tomaat en een paar stukjes stokbrood.

dinsdag 19 januari 2016 om 20:29
quote:Misfit23 schreef op 19 januari 2016 @ 18:44:
Sorry, maar moest even m'n frustraties kwijtDat nag daar is dit topic voor niet alleen wat goed gaat maar ook wat niet goed gaat. Probeer het morgen weer opnieuw als het dan niet lukt probeer het steeds opnieuw niet opgeven je hebt een doel voor ogen en die haal je echt wel. Zie het maar als een moeilijke toets waar je heel veel voor moet leren voor je resultaat boekt. Succes!! Het komt goed besef is et in iedergeval.
Sorry, maar moest even m'n frustraties kwijtDat nag daar is dit topic voor niet alleen wat goed gaat maar ook wat niet goed gaat. Probeer het morgen weer opnieuw als het dan niet lukt probeer het steeds opnieuw niet opgeven je hebt een doel voor ogen en die haal je echt wel. Zie het maar als een moeilijke toets waar je heel veel voor moet leren voor je resultaat boekt. Succes!! Het komt goed besef is et in iedergeval.