Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Marels schreef op 17 januari 2016 @ 21:17:

[...]

Oeh de laatste is spannend Hopelijk vanavond!
Hier bijna klaar met Rectify.

Hannibal kijk ik met mijn dochter ook bijna klaar, we zijn nu al op zoek naar nog een gezamenlijke serie.

Ik kijk graag alleen, maar samen vind ik ook leuk, dekentje op bank en bingen maar!
Over Rectify zie ik mensen juichen op Facebook.

Zet ik ook op mijn lijstje.
OITNB 3e seizoen vond ik ook stukken minder, maar ik heb hoop dat seizoen 4 vanaf juni te zien alles weer goed maakt. Ik wacht ook gewoon op een volgend seizoen van Breaking Bad, hoop doet leven toch ;)
Heeft iemand toevallig al black sails en shadow hunters gekeken?

Ik ben afgehaakt bij call the midwife. Best aardig, maar ik kon niet wachten met dexter. Heb van het weekend bijna heel seizoen 1 van dexter gekeken Vanavond de laatste aflevering en dan gelijk door naar seizoen 2. Kijkt lekker weg!

Ik vond Jessica Jones trouwens ook erg leuk.

En seizoen 3 van miss fishers murder mysteries heb ik ook in een weekend gekeken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Krulliebollie73 schreef op 18 januari 2016 @ 12:14:

[...]

Hopelijk vanavond!

Keep me posted

Hemlock Grove, isdawa?
668, the neighbour of the Beast
quote:Roxy21 schreef op 18 januari 2016 @ 16:24:

Heeft iemand toevallig al black sails en shadow hunters gekeken?

Ik ben afgehaakt bij call the midwife. Best aardig, maar ik kon niet wachten met dexter. Heb van het weekend bijna heel seizoen 1 van dexter gekeken Vanavond de laatste aflevering en dan gelijk door naar seizoen 2. Kijkt lekker weg!

Ik vond Jessica Jones trouwens ook erg leuk.

En seizoen 3 van miss fishers murder mysteries heb ik ook in een weekend gekeken

Weer een nieuwe Dexter fanatic erbij
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 18 januari 2016 @ 20:51:

[...]

Keep me posted

Hemlock Grove, isdawa?Ik vind het fantastisch! Als je van vampiers en weerwolven houdt, dan is dt da bomb! Seizoen 1 is beter dan 2. Er is ook inmiddels een seizoen 3, maar daar ben ik pas net mee begonnen :-)
quote:Marels schreef op 18 januari 2016 @ 20:51:

[...]

Keep me posted

Hemlock Grove, isdawa?Watching right now
Ik vond hemlock grove best aardig, maar seizoen drie is flut. Losse eindjes aan elkaar knopen, voordat de stekker er uit moest
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Roxy21 schreef op 18 januari 2016 @ 21:54:

Ik vond hemlock grove best aardig, maar seizoen drie is flut. Losse eindjes aan elkaar knopen, voordat de stekker er uit moest

Dat vond ik idd ook.

In hetzelfde (griezel) genre: Penny Dreadful. Mooi gemaakte, erg spannende serie.
Top of the lake, volgens mij een tip van Redbulletje, vond ik intrigerend.

Ik heb al een heleboel tips gelezen hier, ik zal eens kijken vandaag (vrije dag).

Ik lees hier weinig (meer) over How I Met Your Mother. Heerlijke serie in de stijl van Friends.
Ik zag gisteren dat Little Britain er ook op staat.

Geweldige flauwe britse humor
quote:Hertjehertje schreef op 19 januari 2016 @ 07:38:

Het was mijn afrader juist
Shoot first, ask questions later!
quote:SanneBK schreef op 18 januari 2016 @ 16:06:

Ik wacht ook gewoon op een volgend seizoen van Breaking Bad, hoop doet leven toch ;)Totaal mee oneens. Breaking Bad is een van de weinige series die goed is afgerond. Ze hadden ook na seizoen 3 kunnen stoppen want dat was al een mooie finale maar het uiteindelijke einde was perfect. Nu weer opnieuw beginnen zou een enorme afbreuk doen aan het verhaal en ongeloofwaardig zijn.
Was mijn tip. Ik kijk nu de 3de serie van The following. Ik wil daarna The honorable woman kijken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:redbuIIetje schreef op 19 januari 2016 @ 08:03:

[...]

Het was mijn afrader juist Oh, haha! Het was een wat vreemd verhaal, maar intrigerend genoeg om uit te kijken.
Weet iemand of er een nieuw seizoen komt van scream?
Call the midwife heb ik on hold gezet voor nu. Ik kijk the Client List af, daarna waarschijnlijk Helix. En dan beginnen met een nieuwe serie. Weet nog niet wat, zoveel keuze. Heerlijk.
It's 5 o'clock somewhere
quote:Hertjehertje schreef op 19 januari 2016 @ 07:38:

Ik heb al een heleboel tips gelezen hier, ik zal eens kijken vandaag (vrije dag).

Ik lees hier weinig (meer) over How I Met Your Mother. Heerlijke serie in de stijl van Friends.Vond Friends 20 jaar geleden echt leuk maar How i met your mother niet.
Ik zit ook een beetje verlegen om een nieuwe serie... Ik heb echt al veel gezien. Eens kijken strakjes of Pretty Little Liar een nieuwe aflevring heeft. Maar liever wil ik een detective moord serie die ik nog niet gezien heb.
quote:Goede-Fee schreef op 19 januari 2016 @ 09:23:

[...]

Vond Friends 20 jaar geleden echt leuk maar How i met your mother niet.

Grappig, want ik vind zowel HIMYM als New Girl in de stijl van Friends en grappig, terwijl ik Friends zelf echt totaal niet grappig vind (als enig persoon op aarde)

(En ook nog nooit zo vaak grappig achter elkaar gebruikt )
quote:Merlijne schreef op 19 januari 2016 @ 09:29:

[...]

Grappig, want ik vind zowel HIMYM als New Girl in de stijl van Friends en grappig, terwijl ik Friends zelf echt totaal niet grappig vind (als enig persoon op aarde)

(En ook nog nooit zo vaak grappig achter elkaar gebruikt )

Ik vind Friends ook niet per se heel grappig maar wel leuk.

New girl heb ik nog niet gezien.
quote:Goede-Fee schreef op 19 januari 2016 @ 09:33:

[...]

Ik vind Friends ook niet per se heel grappig maar wel leuk.

New girl heb ik nog niet gezien.Oh ja ik heb Friends ook wel helemaal gezien, maar alleen om er achter te komen hoe het nou zat met Rachel en Ross en met Monica en Chandler
quote:Goede-Fee schreef op 19 januari 2016 @ 09:25:

(...)Maar liever wil ik een detective moord serie die ik nog niet gezien heb.

Welke heb je al gezien?

The Bridge, Wallander, Arne Dahl al gekeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven