F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:lau72 schreef op 20 oktober 2008 @ 13:38:

Goedenmiddag!

Nitro, lekker aan het bijslapen? Ik heb er vandaag nog een extra ziekdagje aan vastgeplakt om de hele dag te slapen, werd net om half 1 wakker. Ziek zijn vorige week heeft er aardig ingehakt en het feit dat Lasse nogsteeds 3 keer per nacht wil eten (om 11 uur laatste voeding en dan om ongeveer 2 uur, 4 uur en 6 uur) en vervolgens ineens ook niet meer in zijn eigen bed wil slapen na een nachtelijke voeding werkt ook niet bevorderlijk.

Weet niet zo goed wat er aan te doen, weet nu ook niet of het met de bv te maken heeft of dat hij gewoon liever bij papa en mama in bed wil slapen. Vanacht maar eens proberen zittend te voeden, in plaats van liggend in ons bed.

Kolven gaat redelijk, moet wel 3 keer voor 2 voedingen maargoed, dat vind ik nog wel te overzien. Zolang het zo blijft wil ik het wel blijven volhouden, als het dan op een gegeven moment nog te weinig is dan moet er maar nutrilon bij.

Sprookjeswonderland klinkt wel leuk, misschien met Nina ook maar een keertje doen. Waar ligt dat?

Cees, wat een boel uren inderdaad. Zit je niet al aan je max dan ook? Dan lopen de zaken wel goed toch? En is het inmiddels ook een beetje wat je er van verwacht had?

Doen jullie trouwens al spelletjes met de kinders? Hebben we hier nu al helemaal ontdekt, kleurentorentjes (met een dobbelsteen en van die gekleurde kraaltjes) is favoriet op het moment, en Nina wint ook nog echt, echt superleuk hoor. Heb nu ook een doosje bambinoloco gekocht voor haar, van de week maar eens kijken of ze dat ook al leuk vind. Als iemand nog andere leuke tips heeft...
oh...sorry...foutje...
Hoi(opgelucht en verlost van de de nachtdienst ) !

Het 'normale' leven kan weer beginnen!
Lau, wij spelen hier eigenlijk nog geen echte spelletjes met Emma. Ik vind het trouwens wel knap dat Nina daar al wel mee begonnen is!

Hoe zou het met Lisa zijn? Alweer helemaal opgeknapt?

Cees, denk je wel een beetje aan jezelf met al die uren die je draait?
hoi,

Heerlijk geslapen tot 12.30!! Ben eigenlijk nog steeds moe, maar het is zulk mooi weer dat ik zo naar buiten ga. De teak tuintafel moet winterklaar gemaakt worden, daar is het wel een mooie middag voor.

lau, lastig he die nachtvoedingen, heb er gisteren een topic over geopend, maar weet niet of jij daar wat aan hebt omdat lasse natuurlijk nog een stuk jonger is.

Kleurentorentje vindt ella ook leuk, dat speelt ze bij opa en oma. Maar wel met aangepaste spelregels geloof ik :-). Verder domino en memory met 8 kaartjes.

Sprookjeswonderland ligt in Enkhuizen, wel eind weg, maar wel echt leuk voor kleintjes.

Ok, ik ga aan de slag, laters!
lekker het Nitro, even bijslapen.

Ik zag je topic inderdaad, zou lekker zijn als Milan ook langzamerhand door gaat slapen. En als je nou savonds afgekolfde melk geeft met wat rijstepap oid erdoorheen? Of heb je dat al geprobeerd?

Jos, ik merk vaak dat Nina al veel meer kan en snapt dan ik denk hoor, met emma ook gewoon eens proberen. Memory ga ik ook proberen denk ik.

Ben vanmiddag wel mega door mijn rug gegaan, het schoot er zo in. Wel balen want merk nu dat ik gewoon plat moet liggen. Hopelijk gaat het morgen beter want wil wel weer naar mijn werk eigenlijk. Moet lief zo maar de vaatwasser inruimen.
Lau, oei door je rug. Hoop dat het snel beter is, dat doet zeer. Lasse moet ook maar eens beter gaan slapen 's nachts. 3x per nacht voeden.

Is het trouwens standaard dat tweede kindjes slechter doorslapen?

Hier ook al wel spelletjes. Memory of domino. Kleurentorentje ken ik niet. Eens opzoeken, is vast een leuk kadootje voor sinterklaas.

Nitro, weer ene heel klein beetje kunnen bijtanken?

Cees, dag weer overleefd. Wat lekker dat je de badkamer al kan gebruiken.

Hier een beetje ziekenboeg nog steeds. Tim was vrijdag ziek en vanaf zaterdag Floor. Nu nog steeds. Ze blijft koorts houden en had straks het idee dat ze oorontsteking krijgt/heeft. Morgen houd ik haar thuis en bel even de huisarts. Ook al voelt ze zich niet lekker toch blijft ze proberen te lachen.

Ga nog even met foto's aan de slag. Ben blij als de week voorbij is. Dan wordt het misschien wat rustiger. Dan moeten we wel de kamers van de kids nog schilderen maar dat kan 's avonds niet. heb ik dan misschien tijd voor andere dingen of om even niets te doen.
Het tweede kindje van mijn zus(ong. 16 weken nu) slaapt beter dan hun oudste hahah, dus die vlieger gaat zeker niet overal op.

Oei door je rug gegaan...heb ik 1 keer op mijn werk gehad, ik was gelijk uitgeschakeld. Ik hoop dat je je gauw beter voelt!
goedemorgen,

Josje, kan je alweer wennen aan je normale ritme?

lau, wat naar! hoe is het nu met je rug! dat kan je echt niet gebruiken. En slaapt lasse alweer wat beter?

Nico, naar zo'n ziekenboeg? Is floor alweer wat opgeknapt?

ik ga van t weekend ook maar weer eens met de foto's aan de slag, ik was zo mooi bij, maar loop nu alweer bjina een jaar achter.

Moeten jullie trouwens nog veel doen in t huis?

Casey, is je computer al gemaakt? anders kan ik je wel cd'tjes met de aflveringen sturen.

Ella is vannacht uit dr bed gevallen. Ik hoorde eerst boem en toen gehuil. Maar even geknuffeld en ze sliep gelijk weer verder. Dat was de eerste keer terwijl ze toch al iets van 7 maanden in dit bed slaapt.
Ach, arme Ella! Nina ook 1 keer gehad, sliep inderdaad gelukkig gewoon snel weer door. Ik moest er eigenlijk wel om lachen.

Rug gaat redelijk, moet wel echt rustig aan doen en voorzichtig, vooral niet de kinderen zomaar optillen. Wel maar weer gaan werken vandaag, ben vorige week ook al ziek geweest. Gelukkig als het goed is vanaf volgende week eindelijk een schoonmaakster (ze komt morgen kennis maken), dat zou wel fijn zijn want zou met deze rug echt niet weten hoe ik een wc zou moeten soppen (liggend ofzo )

Lasse is vanacht drie keer wakker geweest, heb hem 1 keer weer gewoon in slaap gekregen door naast zijn bedje te gaan zitten met mijn pink in zijn mond, en 2 keer gevoed, 2e keer was al om kwart voor 6 dus viel mee. Nog niet geweldig maar beter dan afgelopen nachten. Kon hem ook gewoon weer terugleggen in zijn bedje na de voeding zonder dat hij begon te gillen, scheelt ook al.
`Nog niets beter hier. Floor heeft nog koorts dus ben een dagje thuis met haar. Heb over een uur een afspraak bij de ha.

Ik loop ook best wel weer achter. Kom op moment nergens aan toe. Komt vast wel weer binnenkort.

Ik wil nog wel veel doen in huis maar hoeft niet per se. De kamers van de kids nu wat verven vanwege de dakkapel. Wil op de zolder nog dingen veranderen en eigenlijk beneden in de hal maar is allemaal niet noodzakelijk.

Gek he dat ze ineens uit bed kunnen vallen. Tim heeft nog wel een opstaande rand. Ook wel in een bed zonder rand geslapen en er niet uitgevallen. gelukkig sliep ze snel weer verder.
Lau, we waren tegelijk. Gelukkig al iets beter met je rug. Goed warm houden en echt rustig aan doen hoor. Fijn dat je bijna niet meer zelf de wc hoeft te soppen. Ik wil mijn schonmaakster ook niet meer kwijt.

Ga nu ook maar even voeden, ander is het zo ook echt gillen bij de ha
Hoop dat Floor snel weer wat opknapt, al best een paar dagen dus nu?

Wij moeten ook weer wat klussen in huis, Lasse zijn kamer is nog niet klaar, willen we nu wel eens gaan doen want nu is het gewoon een rommelhok met een commode erin

Op Nina d´r kamer wilde ik ook nog wat schilderen en we meoten de gang beneden nog doen. En ook nog tv, kast en leren stoel te koop zetten op marktplaats.

En nog ruim een jaar foto´s uitzoeken inderdaad.
Floor heeft zelfs een dubbele oorontsteking .En dan nog zit ze naar iedereen te lachen.

Heb nu voor een week ab voor haar. Zo eerst het spul doorlezen en dan straks maar eens geven.

Het stomme is trouwens, het oor dat het ergste is heeft ze het minste last van. Ze krijgt straks wel de fles en dan kolf ik wel, dan doet het drinken in ieder geval niet zeer.
Hele dikke beterschap knuffel voor floor! Wat zielig zeg, een dubbele oorontsteking. Hoop dat ze snel opknapt met de AB.

En voor lau, sterkte met je rug!
ben een beetje verdrietig, want borstvoeding lijkt echt ten einde te lopen...

ben natuurlijk gestopt met kovlen, en dat deed ik twee keer per dag, daardoor loopt productie erg terug. Tel daar een nachtje logeren van milan waarbij ik maar een keer gekofld hebt bij op en t gaat echt hard achteruit.

net wilde hij gewoon niet drinken, hapte wel maar ging na 2 seconden huilen. toen maar flesje gegegven en dat pakte hij wel....

hij is natuurlijk al ruim een jaar, dus zo erg is t niet... maar ik vind het toch helemaaaal niet leuk
Nitro voor jou ook een

Snap het best dat je er verdrietig om bent. Het is toch iets heel bijzonders, ook als Milan al een jaar is geweest.
een jaar is een nette tijd toch.. maar kan me voorstellen dat je wat baalt.

Jesse slaapt tegenwoordig weer in een campingbedje, ook ergens in een rommelkamer. met een "dak" (muskietennet)

Valt ie iig niet uit. Uit zijn eigen bed kan hij nu zelf uit en stond dan elke keer voor onze neus dat hij ook op de bank tv wilde kijken....

josje al weer wat op de regel?

Lau hoest met je rug? Ik heb mijn pols verrekt ofzo vanmiddag, niet echt fijn.. ook omdat het mijn 'werkhand' is.

Nic wat sneu van Floor.. Hopen dat ab gauw aanslaat.

Ik heb hier in de opvang nu ook veel zieke kids, sneu is dat.

Zaken gaan inderdaad goed hier, super dat t op zo'n korte termijn al goed loopt. Nadeel is wel de verbouwing, maar goed dat is niet voor altijd. Tenminste.... volgende week gaat vriend naar bank, vragen of we meer kunnen krijgen, want potje is bijna leeg, maar huis nog lang niet af... Hopelijk lukt dat ivm dat ik net gestart ben met eigen bedrijf.

Hmm, ik kruip maar naar bed met mijn lamme polsje, kan ik niet gebruiken als zelfstandige!

Trusten, hopelijk slaapt iedereen nu lekker door.
Goedemorgen!

Cees, hoe is je pols?

Floor is al goed opgeknapt. Sinds gisteravond geen koorts meer en ze was vanmorgen weer wat aan het spelen. Ze is dus maar weer naar de opvang want kan geen vrij blijven nemen. Anders was R thuisgebleven vandaag.

Ben nu alleen zelf niet helemaal 100%. Gevoelige hoofdhuid, branderige ogen. Hoop maar dat het overwaait.
Casey, wat balen van je pols! dat kan je echt niet gebruiken, gaat het nu al beter?

En wat een lekker bijdehantje die Jesse, wil ook tv kijken, grappig!

Hoop dat jullie eruit komen bij de bank, verbouwingen kosten volgens mij echt altijd meer dan begroot.

Nico, fijn dat floor zo goed opknapt. Nu hopen dat jij niet ziek wordt.

Milan heeft vannacht nog 2 keer bij mij gedronken, en vanmorgen ook, dus t is nog niet helemaal opgedroogd geloof ik. ik kijk wel eens aan hoe t allemaal gaat.
Voor iedereen eerst maar eens een .. Het zit niet mee allemaal.

Cees, hoe is het met je hand? En veel succes met de bank, ik hoop dat het allemaal lukt voor jullie.

Lau, voel je je al beter en misschien kan je me even helpen. Ben op zoek naar een restaurant/eetcafe-achtig iets in Woerden. Ng suggesties?

Nic. beterschap.. Ik hoop dat het bij jou overwaait.

Nitro, fijn dat het nog niet helemaal opgedroogd is. Maar ik vind ruim een jaar bv al een hele prestatie!

Gisteren met Marius voor controle naar ZH geweest, alles was goed. Hij is 94 cm en weegt precies 14 kilo. Hij zit met beide onder het gemiddelde, maar het is ook niet zo'n groot mannetje . Verder moeten we volgende week naar de kno-arts met hem. Zijn amandelen waren erg groot dus daar moet even naar gekeken worden. Gordijnen hangen in de babykamer dus weer een stapje verder. En nog 7 weken werken en dan verlof... Ik kan eerlijk gezegd niet wachten.. heb het wel gehad het werken
Nitro, ben benieuwd of het nog gaat meevallen met de terugloop. Misschien was het weer even wennen voor je lichaam.

Marlee, fijn dat Marius goedgekeurd is. Willen ze zijn amandelen er misschien uithalen?

Ga je met 34 weken met verlof? Kan me vorostellen dat je er zin in hebt. Hoe gaat het deze keer met je bekken en bloeddruk?

Hier nog alles hetzelfde. Floor doet het goed bij de opvang. Drinkt wel langzaam maar ze hebben niet meer gebeld dus zal wel gelukt zijn. Zit toch niet helemaal lekker op mijn werk. Heb haar liever nog thuis deze week maar gaat mijn baas niet leuk vinden en wil ook nog wel een baan houden.

Ga maar weer eens aan de slag. Nog een half dagje en dan weer snel naar huis.
Nic, kan me voorstellen dat je liever thuis zit, als ze nog niet helemaal beter is..

Ik ga officieel 4 weken voor uitgerekende datum met verlof, maar probeer de week ervoor vrij te nemen (dus tot dan moet ik nu nog 7 weken werken)... Bekken gaat goed tot nu toe en ook bloeddruk was de laatste keer erg laag.. maar dat kan allemaal zo weer veranderen. Moet maandag weer naar de vk en het lijkt wel of kind flink gedaald is, maar volgens mij ligt hij keurig met z;n hoofd naar boven .. We moeten maandag maar weer afwachten..
Lekker is dat, zit ik uitgebreid berichtje te tikken, gaat mijn laptop ff uit zichzelf opnieuw opstarten. Van pure frustratie heb ik nu nog de hik ook

Maargoed, overnieuw dus.

Nic, wat fijn dat het wel gelijk beter gaat met Floor nu. Kan me goed voorstellen dat je liever thuis bent met haar nu, gelukkig gaat het goed op kdv. En morgen zit ze toch bij go? Dat is in ieder geval alweer een stuk relaxeter.

Nitro, wel even slikken als de bv zo terugloopt nu, is het niet gewoon een aanpassingsdip? Vind het sowieso super dat je het zo lang volhoud hoor, bij Ella ook al.

Cees hoe is het met je pols nu? Mijn rug gaat gelukkig alweer een stuk beter, valt me 100 procent mee.

Marlee, ik ben wel eens bij brasserie de Kazerne geweest, die is wel goed. Breuren ook. Dan is er nog JanZen, daar wordt nu veel reclame voor gemaakt en schijnt goed te zijn, maar ik weet niet of dat te sjiek is? En er zit een prima italiaan, Roma. Kijk even op iens.nl, daar staan ze allemaal op.

En we hebben een schoonmaakster! Ze kwam vanochtend kennis maken en begint volgende week. Wat een luxe!
Wow, dat wil ik ook wel, voor straks in ons mega huis...

Polsje is gelukkig weer goed, had niet geweten hoe ik anders poepluiers moest verschonen. Mss met mond en hand?

Fijn dat je rug weer goed is Lau!

Ohh Marlee, af tellen dus.. en met het hoofd omhoog?? Das niet zo mooi. Maar Marius dus goed door de apk..

Lau en Marlee, horen jullie nu nog wel eens van hond en kat? Ik krijg af en toe nog een bercihtje en foto's, hopelijk blijft dat zo!

Nic, kan me voorstellen dat je niet lekker zit. Balen is dat, als werkende moeder hè. Maar ze zullen vast bellen als het niet gegaan was.

Nu maar koken, moet ik eigenlijk niet doen, na het werk gaan zitten, want dan heb ik nergens meer zin in! Maar was half uurtje eerder vrij, ook wel lekker dan neer te ploffen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven