Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

dinsdag 26 januari 2016 om 09:19
quote:Boertje037 schreef op 25 januari 2016 @ 18:04:
[...]
Kan ook verschillen door de ondergrond? Tapijt/ hout/ badkamertegels verschilt nogal soms. Soms zelfs de locatie in de kamer als de vloer niet 100% gelijk is.Nee, dat is het niet, hij staat op dezelfde plek. De oude is wel gaar, als je er vijf keer op gaat staan, geeft ie vijf keer een compleet ander gewicht. De nieuwe zegt braaf hetzelfde.
[...]
Kan ook verschillen door de ondergrond? Tapijt/ hout/ badkamertegels verschilt nogal soms. Soms zelfs de locatie in de kamer als de vloer niet 100% gelijk is.Nee, dat is het niet, hij staat op dezelfde plek. De oude is wel gaar, als je er vijf keer op gaat staan, geeft ie vijf keer een compleet ander gewicht. De nieuwe zegt braaf hetzelfde.
dinsdag 26 januari 2016 om 09:41
Lexie, ik denk dat ik ook maar een nieuwe weegschaal komt
. Dit is handig afvallen.
Danna ik ken dat de bezogers altijd op tijden komen als je nog in bed ligt. Ik ken onze bezorger nu persoonlijk. Geef dan aan wanneer ik thuis ben. Handig hoor.
Ga eens kijken of vandaag mijn moeheid niet om slaat in een vreet suiker kick. Hadden vannacht eentje die aan het spoken was.
Danna ik ken dat de bezogers altijd op tijden komen als je nog in bed ligt. Ik ken onze bezorger nu persoonlijk. Geef dan aan wanneer ik thuis ben. Handig hoor.
Ga eens kijken of vandaag mijn moeheid niet om slaat in een vreet suiker kick. Hadden vannacht eentje die aan het spoken was.
dinsdag 26 januari 2016 om 11:32
Jammer dat mijn nieuwe weegschaal niet ineens een droomgewicht geeft hahaha. Nou, bij mij is het redelijk teleurstellend, van 85,8 naar 85,7 dus slechts 0,1 afgevallen en in totaal 1,8 kilo. Jammer, want ik heb redelijk mijn best gedaan deze week vooral met sporten. Moet wel zeggen dat ik volgens de app vrijdag ongesteld moet worden dus wellicht vocht vast houd en juist doordat ik heb gesport zou ik ook spieren kunnen hebben opgebouwd. Hopelijk geen smoesjes die ik voor mezelf verzin maar waarheid haha. Hopelijk zit ik volgende week maandag dichter bij de 85 dan bij de 86. Dat zou mooi nieuws zijn zo op de eerste van de nieuwe maand! Ben gister niet meer gaan sporten, hoop vandaag te gaan maar heb ook wat deadlines. Hebben jullie nog mooie plannen vandaag dames? En misschien lekkere gezonde recepten?
dana-100 wijzigde dit bericht op 26-01-2016 11:33
Reden: 58 getypt ipv 85
Reden: 58 getypt ipv 85
% gewijzigd
dinsdag 26 januari 2016 om 12:45
quote:Boertje037 schreef op 26 januari 2016 @ 08:41:
Beterschap helly en misfit! Hoe gaat t met je kleine helly?Koorts hoesten en keelpijn. Ik denk de griep. Morgen ben ik roostervrij. Hopelijk is ze donderdag weer opgeknapt anders ga ik mij schoonmoeder lief aankijken. Die vind het vaak geen probleem om op te passen.
Beterschap helly en misfit! Hoe gaat t met je kleine helly?Koorts hoesten en keelpijn. Ik denk de griep. Morgen ben ik roostervrij. Hopelijk is ze donderdag weer opgeknapt anders ga ik mij schoonmoeder lief aankijken. Die vind het vaak geen probleem om op te passen.
dinsdag 26 januari 2016 om 18:55
dinsdag 26 januari 2016 om 20:58
Beterschap dames! Zelf ben ik ook weer aan het snotteren, maar dat komt door een poliep in mijn neus. De infectie is door mijn neusspray geklommen. Dat wordt weer een bezoekje aan de dokter die mij waarschijnlijk doorverwijst naar de kno arts. Alsof ik nog niet genoeg pech heb deze weken haha.
Het gaat bij mij wel oké. Ik grijp toch nog te snel naar 'slecht' eten of pak teveel na een periode dat het wel goed is gegaan. Ik moet mezelf een beetje in toom houden haha. Met kleine stapjes gaan we vooruit.
^ Zeker doen! Ik heb genoten.
Het gaat bij mij wel oké. Ik grijp toch nog te snel naar 'slecht' eten of pak teveel na een periode dat het wel goed is gegaan. Ik moet mezelf een beetje in toom houden haha. Met kleine stapjes gaan we vooruit.
^ Zeker doen! Ik heb genoten.
dinsdag 26 januari 2016 om 21:00
quote:Misfit23 schreef op 26 januari 2016 @ 18:55:
Haha dat soort redenaties heb ik zelf ook altijd dana. Maar het zou goed kunnen. En er is in ieder geval iets af!
Ohhh heb echt zin om er flink tegenaan te gaan deze week! Ik wil die -5 kilo hebben over 2 weken zodat ik eindelijk weer eens sushi van mezelf mag gaan eten Beter 0,1 eraf dan 0,1 erbij! Haha ja erg he van die redenaties. Maar heb serieus wel eerder gehad dat ik zwaarder werd door spiervorming maar dan er wel centimeters van mijn buik af waren. En als ik niet meer ongesteld ben is er soms ineens een halve kilo vanaf. Dus pure smoesjes zijn het niet! We gaan het volgende week wel zien... Ik ben uiteindelijk niet gaan sporten vandaag blegh. Voel me er niet lekker bij, maar sommige dingen moeten helaas gewoon af. Die -5 kilo gaat je vast lukken misfit!
Haha dat soort redenaties heb ik zelf ook altijd dana. Maar het zou goed kunnen. En er is in ieder geval iets af!
Ohhh heb echt zin om er flink tegenaan te gaan deze week! Ik wil die -5 kilo hebben over 2 weken zodat ik eindelijk weer eens sushi van mezelf mag gaan eten Beter 0,1 eraf dan 0,1 erbij! Haha ja erg he van die redenaties. Maar heb serieus wel eerder gehad dat ik zwaarder werd door spiervorming maar dan er wel centimeters van mijn buik af waren. En als ik niet meer ongesteld ben is er soms ineens een halve kilo vanaf. Dus pure smoesjes zijn het niet! We gaan het volgende week wel zien... Ik ben uiteindelijk niet gaan sporten vandaag blegh. Voel me er niet lekker bij, maar sommige dingen moeten helaas gewoon af. Die -5 kilo gaat je vast lukken misfit!
dinsdag 26 januari 2016 om 21:19

woensdag 27 januari 2016 om 19:55
Hi
Iedereen die zich niet lekker voelt Beterschap
Ik voel me zelf ook niet top heb weer flink wat buikspieren getraind alleen heb niet veel gegeten vandaag ben nogal miselijk
Heb ook pijn aan mijn tong heb weer eens onstoken smaak papillen heb dat waarschijnlijk van schocola moet toch proberen daar van af te blijven...
Dus niet zo'n super dag vandaag
Vriend vind trouwens dat ik te veel op de weegschaal focus...Hij zegt dat hij ondanks dat de weegschaal niks eraf ziet wel aan me ziet dat ik afval
Iedereen die zich niet lekker voelt Beterschap
Ik voel me zelf ook niet top heb weer flink wat buikspieren getraind alleen heb niet veel gegeten vandaag ben nogal miselijk
Heb ook pijn aan mijn tong heb weer eens onstoken smaak papillen heb dat waarschijnlijk van schocola moet toch proberen daar van af te blijven...
Dus niet zo'n super dag vandaag
Vriend vind trouwens dat ik te veel op de weegschaal focus...Hij zegt dat hij ondanks dat de weegschaal niks eraf ziet wel aan me ziet dat ik afval
woensdag 27 januari 2016 om 20:24
Hi allemaal! rustig hier vandaag! Wat een ziekenboeg, beterschap allemaal. Hoop dat ik me niet hoef aan te sluiten in dit geval.
Elfje daar zit wat in misschien, niet teveel wegen. En als je vriend het wel ziet daar gaat het om toch
Kan ik misschien helpen met de tabel Ttass? als je verteld hoe kan ik wel even goede cijfertjes invullen.
Ik had klein dieptepuntje vandaag. Sinds mn bevalling nog geen broeken aangehad want alles te klein en ik weiger nieuwe te kopen in deze maat (weet ook niet welke maat) dus alleen maar panty's en jurkjes/rokjes aangehad. Was in de Lidl en zag een broek die er wel ok uitzag voor een tientje en besloot de grootste maat mee te nemen die zal toch wel passen zeker. Nou ik kreeg m met moeite dicht en muffintops niet te filmen. Was echt even verdrietig.. 11 maanden geleden nog maar 38 en nu niet eens in maat 44..
Elfje daar zit wat in misschien, niet teveel wegen. En als je vriend het wel ziet daar gaat het om toch
Kan ik misschien helpen met de tabel Ttass? als je verteld hoe kan ik wel even goede cijfertjes invullen.
Ik had klein dieptepuntje vandaag. Sinds mn bevalling nog geen broeken aangehad want alles te klein en ik weiger nieuwe te kopen in deze maat (weet ook niet welke maat) dus alleen maar panty's en jurkjes/rokjes aangehad. Was in de Lidl en zag een broek die er wel ok uitzag voor een tientje en besloot de grootste maat mee te nemen die zal toch wel passen zeker. Nou ik kreeg m met moeite dicht en muffintops niet te filmen. Was echt even verdrietig.. 11 maanden geleden nog maar 38 en nu niet eens in maat 44..
woensdag 27 januari 2016 om 20:51
woensdag 27 januari 2016 om 20:57
Ahhh broertje dat is heel frustrerend ja. Heb zelf ook wel eens dat k een broek pak en denk ooooh die ziet er super groot uit dat past makkelijk... En dan krijg ik m niet over m'n bovenbenen. Huilen! dus ik snap hoe je je voelt. Maaaarrr je bent in ieder geval goed bezig dus hopelijk gaat t over een aantal maanden weer een heel stuk de goede kant uit.
Ik had ook even een dieptepunt. Wilde na lange tijd eindelijk weer eens baantjes gaan trekken. Heb een hernia en t ging de laatste tijd wel iets beter dus dacht probeer t gewoon maar dat was echt n flop. Kwartiertje volgehouden en toen ging t niet meer. Ben zo ontzettend gefrustreerd!
Ik had ook even een dieptepunt. Wilde na lange tijd eindelijk weer eens baantjes gaan trekken. Heb een hernia en t ging de laatste tijd wel iets beter dus dacht probeer t gewoon maar dat was echt n flop. Kwartiertje volgehouden en toen ging t niet meer. Ben zo ontzettend gefrustreerd!

donderdag 28 januari 2016 om 09:05
Thanks Elfje dat helpt een beetje, ik dacht juist die cheape kleding gaat groot vallen maar helaas..
Misfit een hernia?! oh wat kl*te! kan me voorstellen dat je dan baalt als t niet gaat maar je bent iig gegaan en hebt wat gedaan. Sterkte, word je er aan geopereerd of al gehad?
Als ik ben gaan sporten en het ging niet goed/lekker dan denk ik maar zo: heb me omgekleed, 15 min heen en terug gefietst, mijn erg steile trap 2 keer genomen etc etc.. dus toch best veel bewogen
Misfit een hernia?! oh wat kl*te! kan me voorstellen dat je dan baalt als t niet gaat maar je bent iig gegaan en hebt wat gedaan. Sterkte, word je er aan geopereerd of al gehad?
Als ik ben gaan sporten en het ging niet goed/lekker dan denk ik maar zo: heb me omgekleed, 15 min heen en terug gefietst, mijn erg steile trap 2 keer genomen etc etc.. dus toch best veel bewogen
donderdag 28 januari 2016 om 09:30
Jaa al jaren last van maar doordat ik nog zo jong ben willen ze eigenlijk niet opereren. Kijk de komende maanden aan of het met stabiliseren beter gaat. Zo niet krijg ik als het goed is een afspraak bij de neurochirurg. Al lijkt opereren ook niet ideaal maarja kan zo ik niet rond blijven lopen.. Als de dagelijkse dingen niet eens lukken dan is het misschien toch de moeite om t te overwegen.
Hahaha ja boertje. De intentie was goed idd en ben met de auto naar t zwembad gegaan dus dar fietsen gaat niet op :p
Qua griep enzo gaat het goed ttass. Iig maar een nachtje last gehad en voel me nu prima
Hahaha ja boertje. De intentie was goed idd en ben met de auto naar t zwembad gegaan dus dar fietsen gaat niet op :p
Qua griep enzo gaat het goed ttass. Iig maar een nachtje last gehad en voel me nu prima
vrijdag 29 januari 2016 om 09:22
Ben weer lekker bezig gister 20 km gefietst en daarnaast nog geschaatst.
Merk wel dat ik me fitter voel.
Verder is het hier heel bedrijvig. We zijn aan de laatste dagen opvang bezig voor mijn jongste, dan naar de basisschool. Voor mij betekend dit minder fietsen, met name regen vind ik vreselijk. Wel is het goed voor me beweging.
Hoe is het me alle zieken?
Merk wel dat ik me fitter voel.
Verder is het hier heel bedrijvig. We zijn aan de laatste dagen opvang bezig voor mijn jongste, dan naar de basisschool. Voor mij betekend dit minder fietsen, met name regen vind ik vreselijk. Wel is het goed voor me beweging.
Hoe is het me alle zieken?
vrijdag 29 januari 2016 om 10:34
Met mij gaat het ook goed deze week 4x gesport en met t eten gaat ook goed afgelopen woensdag gingen 2 stagaires afscheid nemen die trakteerde op chocolade koekjes en chocolade soesjes beide keren afgeslagen dus was zeker trots op mezelf en s avonds was er nieuwjaarsborrel kwamen ze langs met hapjes dus toen komkommer en laatste keer stukje kaas gepakt dus ben echt blij dat ik t wel kan weerstaan maak betere keuzes.
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen