Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 februari 2016 om 20:52
quote:vruchtgebruik schreef op 01 februari 2016 @ 20:48:
Mensen praten zo tegenwoordig. Ik moet echt moeite doen lidwoorden goed te blijven gebruiken in mijn spreektaal, echt besmettelijk.Dat kan ik me voorstellen, maar dat moeite doen is wel wat jou onderscheidt van de mensen die onder het motto "je begrijpt me toch?" alles neerplempen en het de lezer maar laten uitzoeken. Ik vind dat een totaal gebrek aan respect voor de ander.
Mensen praten zo tegenwoordig. Ik moet echt moeite doen lidwoorden goed te blijven gebruiken in mijn spreektaal, echt besmettelijk.Dat kan ik me voorstellen, maar dat moeite doen is wel wat jou onderscheidt van de mensen die onder het motto "je begrijpt me toch?" alles neerplempen en het de lezer maar laten uitzoeken. Ik vind dat een totaal gebrek aan respect voor de ander.
Tjezus, wat vals
maandag 1 februari 2016 om 21:01
quote:MevrouwJack schreef op 01 februari 2016 @ 20:54:
Zo'n programma als Siri zal vast heel geweldig zijn, maar als je te lui bent om het vervolgens even door te lezen en de fouten te verbeteren wordt het alleen maar onleesbaarder.Maar als je het zelf niet goed kunt, heeft het verder ook weinig zin om de tekst nog eens na te kijken.
Zo'n programma als Siri zal vast heel geweldig zijn, maar als je te lui bent om het vervolgens even door te lezen en de fouten te verbeteren wordt het alleen maar onleesbaarder.Maar als je het zelf niet goed kunt, heeft het verder ook weinig zin om de tekst nog eens na te kijken.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 1 februari 2016 om 21:02
dinsdag 2 februari 2016 om 06:25
quote:hatsetats schreef op 02 februari 2016 @ 06:19:
[...]
En maar vol blijven houden dat er op napraat niet gejaagd wordt
Ach joh, ik maak maar een grapje. Het was verder weer rustig en dan worden er dergelijke opmerkingen geplaatst en laait het weer op. Iets met wisselwerking ensow.
Ik vind het wel grappig hoe dat gaat .
[...]
En maar vol blijven houden dat er op napraat niet gejaagd wordt
Ach joh, ik maak maar een grapje. Het was verder weer rustig en dan worden er dergelijke opmerkingen geplaatst en laait het weer op. Iets met wisselwerking ensow.
Ik vind het wel grappig hoe dat gaat .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
dinsdag 2 februari 2016 om 06:41
quote:hatsetats schreef op 02 februari 2016 @ 06:19:
[...]
En maar vol blijven houden dat er op napraat niet gejaagd wordt Begrijp jij het? Ik vindt het zo grappig hoe dat gaat. En later wordt er met vinger gewezen dat het tass haar eigen schuld is. Ik heb geloof ik echt honing aan mijn kont ze blijven maar zuigen.
[...]
En maar vol blijven houden dat er op napraat niet gejaagd wordt Begrijp jij het? Ik vindt het zo grappig hoe dat gaat. En later wordt er met vinger gewezen dat het tass haar eigen schuld is. Ik heb geloof ik echt honing aan mijn kont ze blijven maar zuigen.
dinsdag 2 februari 2016 om 06:58
quote:Ttass28 schreef op 02 februari 2016 @ 06:42:
Ik kom toch ook niet naar de stamcafé om de boel op te jutten. Laat mij gewoon met rust.En dat staat je netjes. Je bent echter wél vrij om daar gezellig mee te komen kletsen Maar dan inderdaad net zoals de rest. Of wel alten elkaar met rust daar of we kletsen gewoon gezellig. Geen steken, geen gezuig. Van alle kanten
Ik kom toch ook niet naar de stamcafé om de boel op te jutten. Laat mij gewoon met rust.En dat staat je netjes. Je bent echter wél vrij om daar gezellig mee te komen kletsen Maar dan inderdaad net zoals de rest. Of wel alten elkaar met rust daar of we kletsen gewoon gezellig. Geen steken, geen gezuig. Van alle kanten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
dinsdag 2 februari 2016 om 07:39
quote:hatsetats schreef op 02 februari 2016 @ 06:58:
[...]
En dat staat je netjes. Je bent echter wél vrij om daar gezellig mee te komen kletsen Maar dan inderdaad net zoals de rest. Of wel alten elkaar met rust daar of we kletsen gewoon gezellig. Geen steken, geen gezuig. Van alle kanten Nee werkt toch niet.
[...]
En dat staat je netjes. Je bent echter wél vrij om daar gezellig mee te komen kletsen Maar dan inderdaad net zoals de rest. Of wel alten elkaar met rust daar of we kletsen gewoon gezellig. Geen steken, geen gezuig. Van alle kanten Nee werkt toch niet.
dinsdag 2 februari 2016 om 07:51