Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 2 februari 2016 om 09:54
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 09:48:
Ik heb pijn en krijg steeds meer pijn. Gisteren ging ik door m'n bekken, ik wist niet dat het kon, maar ik stond me aan te kleden en viel ineens om. Doet nu nog zeer. En ik ben nog maar (nog máár Leo ) 48 jaar. Ik wil nog zeker minimaal 30 jaar. Dan zou het toch wel prettig zijn dat ik dan nog dingen kan, zeg maar
Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn. De eerste 40 jaar van je leven als niet zo fijn ervaren ken ik dan weer niet, gelukkig.
Ow Droompje, ik weet niet eens dat het erger wordt.
We dollen altijd en ik weet dat je pijn hebt maar steeds meer, dat vind ik vreselijk voor je.
Ik heb pijn en krijg steeds meer pijn. Gisteren ging ik door m'n bekken, ik wist niet dat het kon, maar ik stond me aan te kleden en viel ineens om. Doet nu nog zeer. En ik ben nog maar (nog máár Leo ) 48 jaar. Ik wil nog zeker minimaal 30 jaar. Dan zou het toch wel prettig zijn dat ik dan nog dingen kan, zeg maar
Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn. De eerste 40 jaar van je leven als niet zo fijn ervaren ken ik dan weer niet, gelukkig.
Ow Droompje, ik weet niet eens dat het erger wordt.
We dollen altijd en ik weet dat je pijn hebt maar steeds meer, dat vind ik vreselijk voor je.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:07
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 09:55:
Ben op mijn werk maar voel me wederom zo beroerd. Zal ik naar huis gaan en de boel de boel laten? Daar boet ik dan later weer voor want niet te delegeren klussen.
Ja.
Was ik je buuv maar, dan ging ik lekker soep voor je maken.
Kom maar, ga maar fijn naar huis.
Ben op mijn werk maar voel me wederom zo beroerd. Zal ik naar huis gaan en de boel de boel laten? Daar boet ik dan later weer voor want niet te delegeren klussen.
Ja.
Was ik je buuv maar, dan ging ik lekker soep voor je maken.
Kom maar, ga maar fijn naar huis.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:10
ik heb hetzelfde als Moi, moeite met 30 worden, met 40 worden.... Mijn leven is zo totaal anders als dat ik had gedacht toen ik 20 was en veel deuren zijn dicht om nooit meer open te gaan en ik zoek nog naar een deur die wel open wil gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 2 februari 2016 om 10:13
Dank je Leo, ik ga je goede raad opvolgen want het wordt toch niets op het werk. Zit gewoon te bibberen.
Voor alle 'ouder-wordenden zoals ikzelf': https://www.youtube.com/watch?v=f2NJfljxPTo
Voor alle 'ouder-wordenden zoals ikzelf': https://www.youtube.com/watch?v=f2NJfljxPTo
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 2 februari 2016 om 10:16
quote:rosanna08 schreef op 02 februari 2016 @ 10:10:
ik heb hetzelfde als Moi, moeite met 30 worden, met 40 worden.... Mijn leven is zo totaal anders als dat ik had gedacht toen ik 20 was en veel deuren zijn dicht om nooit meer open te gaan en ik zoek nog naar een deur die wel open wil gaan
Ik ook hoor.
Bijna vijftig en het liep allemaal heel anders dan ik dacht en hoopte.
Gelukkig dat ik zo'n groot gevoel voor humor heb!
Ik ook hoor.
Bijna vijftig en het liep allemaal heel anders dan ik dacht en hoopte.
Gelukkig dat ik zo'n groot gevoel voor humor heb!
dinsdag 2 februari 2016 om 10:18
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 10:13:
Dank je Leo, ik ga je goede raad opvolgen want het wordt toch niets op het werk. Zit gewoon te bibberen.
Voor alle 'ouder-wordenden zoals ikzelf': https://www.youtube.com/watch?v=f2NJfljxPToO, daar moet ik om huilen, om dat nummer. Vanavond maar even luisteren.
Voor alle 'ouder-wordenden zoals ikzelf': https://www.youtube.com/watch?v=f2NJfljxPToO, daar moet ik om huilen, om dat nummer. Vanavond maar even luisteren.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:20
dinsdag 2 februari 2016 om 10:24
Ik heb nooit moeite gehad met ouder worden. Dat dan weer niet.
Vlak voordat ik 40 werd, overleed een 'moeder van vriendje' op 37 jarige leeftijd (precies 9 jaar terug alweer) Dat zette e.e.a. wel in perspectief, moet ik zeggen. Inmiddels alweer bijna 50.. waar blijft de tijd, kan ik nu als oma zeggen
(nee, ik ben gelukkig nog geen oma, maar heb de leeftijd er wel voor )
En humor is een overlevingstechniek. Daarom ben ik ook zo blij met dit soort topics.
Vlak voordat ik 40 werd, overleed een 'moeder van vriendje' op 37 jarige leeftijd (precies 9 jaar terug alweer) Dat zette e.e.a. wel in perspectief, moet ik zeggen. Inmiddels alweer bijna 50.. waar blijft de tijd, kan ik nu als oma zeggen
En humor is een overlevingstechniek. Daarom ben ik ook zo blij met dit soort topics.
Later is nu
dinsdag 2 februari 2016 om 10:29
dinsdag 2 februari 2016 om 10:30
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 10:24:
En humor is een overlevingstechniek. Daarom ben ik ook zo blij met dit soort topics.Dit idd..
En humor is een overlevingstechniek. Daarom ben ik ook zo blij met dit soort topics.Dit idd..