Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
woensdag 3 februari 2016 om 06:35
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 februari 2016 @ 06:34:
Nog wilde plannen voor vandaag Solo?
Uiteraard.
Onze ambu komt haar vervangster voorstellen, want ze is zelf binnenkort een poosje uit de running.
En die vervangster mag ik nu al niet.
Zo fijn, dat ik zo openminded ben.
Wild genoeg?
Nog wilde plannen voor vandaag Solo?
Uiteraard.
Onze ambu komt haar vervangster voorstellen, want ze is zelf binnenkort een poosje uit de running.
Wild genoeg?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 3 februari 2016 om 06:40
quote:Solomio schreef op 03 februari 2016 @ 06:35:
[...]
Uiteraard.
Wild genoeg?Spreek haar gewoon aan met de naam van de "vaste ambu". Schept een band..
[...]
Uiteraard.
Wild genoeg?Spreek haar gewoon aan met de naam van de "vaste ambu". Schept een band..
woensdag 3 februari 2016 om 06:41
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 februari 2016 @ 06:37:
En die vervangster ken je nog helemaal niet? Arm mens, zoveel openmindedness, je moet er maar tegen kunnen.
Veel succes voor jullie allebei.Ik ben me echt aan het voorbereiden om een beetje positief te starten, maar ik heb gewoon geen zin in weer een andere ambu. Arme zij.
En die vervangster ken je nog helemaal niet? Arm mens, zoveel openmindedness, je moet er maar tegen kunnen.
Veel succes voor jullie allebei.Ik ben me echt aan het voorbereiden om een beetje positief te starten, maar ik heb gewoon geen zin in weer een andere ambu. Arme zij.
woensdag 3 februari 2016 om 06:41
woensdag 3 februari 2016 om 06:42
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 februari 2016 @ 06:41:
[...]
Mooi! Dan zou je volgende week naar hier kunnen komen, gaan we samen hossen en zuipen!
Leuk.
Echt.
Zoals wij thuis zeggen: goed plan, doen we niet.
[...]
Mooi! Dan zou je volgende week naar hier kunnen komen, gaan we samen hossen en zuipen!
Leuk.
Echt.
Zoals wij thuis zeggen: goed plan, doen we niet.
woensdag 3 februari 2016 om 06:42
quote:Solomio schreef op 03 februari 2016 @ 06:41:
[...]
Ik ben me echt aan het voorbereiden om een beetje positief te starten, maar ik heb gewoon geen zin in weer een andere ambu. Arme zij.
Snap ik. Telkens een andere is niet fijn.
Maar wie weet is zij wel een fijn mens. Dat kan natuurlijk. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
[...]
Ik ben me echt aan het voorbereiden om een beetje positief te starten, maar ik heb gewoon geen zin in weer een andere ambu. Arme zij.
Snap ik. Telkens een andere is niet fijn.
Maar wie weet is zij wel een fijn mens. Dat kan natuurlijk. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
woensdag 3 februari 2016 om 06:44
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2016 @ 06:42:
Morning.
Ook zo naar werk, morgen ook nog, dan lang weekend en volgende week de laatste week en dan 4 weken vakantie!
Je hebt toch wel een aftelkalender hè? iedere avond weer een streepje.
Morning.
Ook zo naar werk, morgen ook nog, dan lang weekend en volgende week de laatste week en dan 4 weken vakantie!
Je hebt toch wel een aftelkalender hè? iedere avond weer een streepje.
woensdag 3 februari 2016 om 06:45
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 februari 2016 @ 06:43:
[...]
Pfieuw, daar kom ik weer makkelijk mee weg. Wordt er daar bij jou wel carnaval gevierd? Ik heb echt geen idee waar wel en waar niet. Ja, onder de rivieren................
[...]
Pfieuw, daar kom ik weer makkelijk mee weg. Wordt er daar bij jou wel carnaval gevierd? Ik heb echt geen idee waar wel en waar niet. Ja, onder de rivieren................
woensdag 3 februari 2016 om 06:45
woensdag 3 februari 2016 om 06:46
quote:Corona67 schreef op 03 februari 2016 @ 06:45:
[...]
Het begint vrijdag al he. Dus maak je logeerbedje maar alvast op voor Solo.En de kinderen zijn het weekend bij mij, dus die komen ook gezellig mee. Ik denk echt dat die het ook geweldig gaan vinden.
[...]
Het begint vrijdag al he. Dus maak je logeerbedje maar alvast op voor Solo.En de kinderen zijn het weekend bij mij, dus die komen ook gezellig mee. Ik denk echt dat die het ook geweldig gaan vinden.
woensdag 3 februari 2016 om 06:49
woensdag 3 februari 2016 om 06:50
Ohhh 4 weken vakantie.. lekkahhhh...
En carnaval is vooral limburg en brabant.
Al gaan brabanders 4x zoveel veeemd dan limburgers tijdens carnaval (hoorde ik maandag op de radio, dus carnaval in brabant is anders )
Verder in het land zal het hier en daar ook wel een beetje gevierd worden.
Mijn dochter is er helemaal klaar voor. Ze appte al een paar x enthousiast over haar plannen. Zoon gaat niet. Misschien een optocht als het weer het (volgens hem) toelaat.
En carnaval is vooral limburg en brabant.
Al gaan brabanders 4x zoveel veeemd dan limburgers tijdens carnaval (hoorde ik maandag op de radio, dus carnaval in brabant is anders )
Verder in het land zal het hier en daar ook wel een beetje gevierd worden.
Mijn dochter is er helemaal klaar voor. Ze appte al een paar x enthousiast over haar plannen. Zoon gaat niet. Misschien een optocht als het weer het (volgens hem) toelaat.