December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Klopt Marloes, maar ik had nog niet gerekend op de tweede wendag a.s. maandag. Nu heeft hij in een keer zoveel nieuws te verwerken en bij mijn schoonmoeder heeft ie nooit eerder gelogeerd. Bij mijn eigen ouders wel.

Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik denk dat we hem maar zaterdagochtend gaan brengen ipv vrijdagavond.
Wat is het hier rustig!

Hier al het huis aan kant en gepoetst. Noof is in trance naar de wiebelwagen aan het kijken en ik heb lekker een bakkie koffie met de laptop op schoot. Verder is het hier heul triest weer, jammer..

verder alles goed!

O ja, over het zindelijk worden; ik zal blij zijn als de mvm klaar is, Nova wilt nu namelijk niet meer op het potje, alleen nog met die witte kan onder dr kont, whahaha! Ze snapt er niets van. Toch moet ik haar wel meenemen als ik ga plassen want alleen in de huiskamer.. dat kan nog niet haha!

Maar goed, als ik weer normaal op de wc plas, hoop ik dat het bij haar ook weer gaat lukken.

Nog tot maandag plassen voor de mvm, dan ben ik 16 weken. Volgende week vrijdag naar de gyn. voor controle.

xx
Oeps, in verkeerde topic gepost, hahaha!

Hiiiii allemaal!
Jeetje Mette 16 weken alweer bijna! Wat gaat dat hard zeg ongelooflijk. Tsja wij zijn nog niet echt bezig met zindelijkheid training maar op het ogenblik is Davina best wel aan het tegen spartelen alls ze een luier omkrijgt. Ik zou bijna denken dat ze luierloos door het leven wil gaan, maar ze doet nog niks op het potje thuis. Nou ja morgen maar eens oefenen denk ik. Heb toch laminaat en een dweil hihi.

Ik heb zo'n zin in vanavond! Ik moest oppas regelen voor vanavond vanaf 6 uur en verder weet ik helemaal niks. Ben erg benieuwd wat Den voor verrassing heeft.
Oe spannend Mainecoon! Leukleukleuk zo'n avond!

Ainne: *zwaai!*
Zo...eindelijk weer weekend! Ben zo verkouden als een hond en heb bijna geen stem! Hoest de longen uit mijn lijf maar goed, werk zit erop en ik heb weekend tralalalalalaaaa!

Spannend Mainecoon!!! Klinkt leuk! Vriendlief en ik zouden eigenlijk morgenavond uit eten gaan, (hebben we al 2 weken geleden afgesproken, Joeri zou uit logeren gaan) maar we kijken het even aan hoe ik me morgen voel.....Voelde me gister en de dagen ervoor knap beroerd, nu nog wel iets, heb erge last van mijn keel maar zou op zich wel uit eten kunnen alleen ben ik bang dat ik mijn eten niet proef, dat zou ik zonde vinden!

Dus waarschijlijk gaan we het uitstllen...

Verder krijgen we als het goed is tussen nu en 4 weken een nieuwe trap in de woonkamer, dan komt er een draai extra is zodat we het halletje boven anders kunnen indelen, heb er nu al zin in!!!

Zo, nu even niks doen en als ik straks zin heb kom ik weer even gluren hier!!

Ohja, vanaaf eet ik lekker kaasfondue!!! Mjammie! Vriendlief lust dat niet maar die moet toch werken vanaaf dus ik ga genieten!!! (en nu maar hopen dat ik wat proef!)
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Knorrie hopelijk proef je wat van je kaasfondue!! En hopelijk kunnen jullie morgen ook gewoon lekker uiteten en genieten ervan. Beterschap gewenst ook. En leuk hoor een nieuwe trap! Al die verbouwingen hier krijg ik de kriebels van. Hopelijk is het gauw volgend jaar en gaan wij een huis kopen!
Het is echt te merken dat Boyd met de peuterpuberteit bezig is. Mijn tactiek van negeren en op de gang zetten als hij niet meewerkt, lukt tot nu toe goed. Vanmiddag wilde hij geen luier om en begon weer dmv huilen zijn zin te krijgen. Ik heb hem onder mijn arm genomen naar beneden en hem in de gang op de bank gezet. Na afloop ging hij lief liggen voor de luier.

GROEP

De tactiek van op de gang zetten, werpt dus zijn vruchten af. Nu twijfel ik of ik dit ook zal doen als hij geen avondeten eet. Ik zie aan hem namelijk dat het weigeren van eten en ermee zitten te klooien ook een spelletje en aandacht vragen is.

Maar ik lees in de adviezen dat dit bij eetproblemen niet wordt aangeraden. Zelf wil ik het eigenlijk wel eens uitproberen om te kijken of hij daardoor gaat eten, maar ik weet niet zeker of dit nu wel een goed idee is.

Spui jullie mening eens?

Gistermiddag gebaarde hij zelf om eten en vanmiddag ook al weer. Ik heb er zelfs een heel potje voeding ingekregen, wat me sinds tijden al niet meer is gelukt. Het kan natuurlijk ook zijn, dat hij nu doorkrijgt wie de baas is in huis, dat hij daarom misschien aan het eten gaat.

Knor

Kaasfondue is hartstikke lekker, heb je het zelfgemaakt? Anders heb ik nog wel een heel lekker recept voor je. Is makkelijk zelf te maken en veeeeeeel lekkerder dan uit een pakje.

Mette

Ik probeer je op je mobiel te bereiken steeds voor een afspraak, maar ik krijg je niet te pakken. Wat is de beste tijd om te bellen?Heb nu dinsdag en donderdag geprobeerd.

Ik wilde net vragen wat mvm is, maar ineens heb ik een helder moment...

Mainecoon

Hoe was het?
Joni nou het was super leuk. Hebben bij de japanner gegeten. Was erg lekker en we zaten met een heel leuk stel aan tafel. En heel toevallig zit hun zoontje op het zelfde kdv als Davina! Kleine wereld is het toch af en toe.
hehe... heb weer even tijd.

Joni: Ik zou Boyd niet op de gang zetten als hij niet eet. Hij is nog zo klein en het wel of niet eten is het enige waar hij jou kennelijk mee kan raken. En logisch ook want je wil dat je kind niks te kort komt. Je schrijft wel vaker dat je al een hele hoop taktieken uit de kast hebt getrokken om hem aan het eten te krijgen. Maar als hij goed groeit, zich goed ontwikkelt en voldoende drinkt dan is er eigenlijk niks aan de hand. Het ene kind heeft nou eenmaal minder nodig dan het ander. Kaya eet nu ook een stuk minder dan pakweg een half jaar geleden. Ik heb al een hele boterham uit haar dagmenu gehaald en ook 's avonds is het vaak minder dan voorheen.

Ik denk echt dat je niks bereikt met hem straffen voor het niet-eten. Ook al speelt hij een spelletje, je maakt het wel of niet eten alleen maar groter en belangrijker door er straf op te zetten en dan wordt het nog meer een strijdpunt.

Je schreef een tijd terug dat hij wel groenten/fruitsap drinkt, dan geef je hem dat elke dag, krijgt hij alles binnen wat hij nodig heeft en dan is het avondeten gewoon een gezellig tafelmoment ipv een stress-moment.

En wat ik eerlijk gezegd niet snap, is dat je er kennelijk genoeg over gelezen/gezien/gehoord hebt dat het door àlle opvoeddeskundigen wordt afgeraden, en tóch overweeg je om hem te straffen?!? Is het echt zo moeilijk om het los te laten?

Pick your battles zeggen ze zo vaak. Werkt heel erg goed hier, alleen ga ik echt nevernooitniet de strijd aan over een stukje brood of groenten.

En als Boyd jullie ziet eten (en er van genieten) dan komt dat uiteindelijk (misschien pas over een jaar) echt wel goed hoor.

En nu wil yahnoa eten... lijkt net of ie heeft meegelezen haha !
He meiden;

Joni; ik heb vaak mijn mobiel in mijn tas.. Daarom hoor ik hem vaak niet.Toevallig zag ik dat m'n batterij leeg was, en dat had ik al een tijdje niet gecontroleerd, dus het kan best zijn dat m'n telefoon al dagen uitstaat.. Thuisnr staat als het goed is ook op HM. Op dinsdag werk ik, en komende woensdagochtend ben ik ook niet thuis. Maandag wel, maar heb fysio met Noof, dat is einde van de ochtend.

Over het eten: Straffen zou ik zeker niet doen, vooral niet nu hij zo klein is. Zus at vroeger zooo slecht. Toen ze eenmaal door had dat ze in de bijkeuken moest eten, 'at' ze het wel op maar hield al het eten gekauwd in haar wangen zitten.. Hoezo machtstrijd? whahaha!

M'n moeder is zelfs naar de huisarts gegaan voor advies, en die raadde toen aan om anders gewoon een boterham aan te bieden, wel met kaas of worst. En doen alsof wat jij hebt heel erg lekker is. Wel proberen om zoveel mogelijk fruit of een stukje komkommer of tomaat gedurende de dag aan te bieden (of zoals jij met de groentenshakes) dan is er niets aan de hand.

Kinderen kunnen zelfs leven op een krentenbol! per dag..

En hoe drukker jij je maakt, en gaat straffen hoe ongezelliger het aan tafel gaat worden. Terwijl het juist een leuk familiemoment moet zijn.

Mijn zus heeft een jaar lang slecht gegeten (voornamelijk brood) en daarna is ze weer warm gaan eten.

A1mee: hoe was het keukentje in het echt? Net zo leuk als op de foto?

Mainecoon; ooo héérlijk de japanner!
Nou zeg Davina heeft alweer een loopoortje *snik*. Ik merkte woensdag al dat ze niet lekker was en heb haar toen een dagje thuis gehouden. Ze heeft toen heerlijk 4 uur lang geslapen overdag. Donderdag was ze weer wat vrolijker en niet zo hangerig dus naar het kdv. Toen ze thuis kwam bleek ze flink verkouden, maar wel vrolijk. Heb toen dus maar gelijk de neusspray van de huisarts gepakt (de echte dus en niet zoutoplossing) van de vorige keer. Afgelopen nacht een voor haar doen redelijk onrustige nacht met hoesten en af en toe wakker, maar niks schrikbarends. Maar nu een half uurtje geleden zag ik in enen dat er weer prut uit haar oortje komt. Tsja ze is er niet ziek van maar ik twijfel toch een beetje of ik niet toch de weekend arts zal bellen want middenoor ontsteking is natuurlijk niet zo mooi. Maar ze heeft er verder geen last van dus ik neig eigenlijk tot wachten tot maandag. Ik vind het echt niet leuk dat het nu alweer ontstoken is, zit me toch niet echt lekker.
Mainecoon; wat vervelend !! De r zit weer in de maand, bacterien komen weer aangehold. Bij twijfel gewoon doorverwijzing KNO vragen. Maar loopoor is vaak wel een goed teken. Dan is ie al open dus en is de druk er af. Desnoods ff paracetamolletje. Sterkte !!

Leuk hoor bij de japanner !!

Joni; ik zou er echt geen sanctie op zetten. Helaas kan ik hier (ook) over mee praten. Timo eet niks tot 2 happen per avond. Maar als het goed is worden de kinderen nu ook echt niet (meer) wakker van honger. Timo kan eten wat de pot schaft, anders heeft hij pech. Nu hij 3 is moet hij wel een hapje proeven voor hij een toetje mag. Maar ook dat advies is om er pas vanaf 3 jaar mee te beginnen. Tot die tijd mag toet altijd. Hebben we hier ook gedaan. Bij mijn zus eet hij alles. Hij lust veel maar eet gewoon niks hier. Appel of ander fruit ook niet. Dan ook niks lekkers. Hij mag echt pas snoep of koek als hij appel of iets anders op heeft. Dus soms eet hij op een dag 2 broodjes of minder nog en that's it.

Floor geef ik ook geen alternatief meer. Toen ze klein was gaf ik dan nog wel eens een flesje melk maar nu ze dat zo door hebben ook niet meer. Soms bied ik dan wel fruit aan als ze niet heeft gegeten. Fruit mag altijd.

Het advies wat je het meest hoort is toch het beste denk ik dan. Zo gezellig mogelijk maken aan tafel en er geen aandacht aan schenken. Hoe verleidelijk dit ook is.

Floor heeft vandaag al weer niet geslapen. Derde dag al deze week. Wel een uur op bed gelegen maar lekker liggen kletsen.

Vanmiddag verjaardag van (ex)zwager gehad en alle nichtjes en neefjes bij elkaar. Zo leuk. Daarna bij nichtjes in het grote bad geweest en nu helemaal uitgeput op bed (al ff hoor :-)). Lekker een uurtje langer !! Hoi hoi.
Even een bericht van af mijn werk...heb nachtdienst en dus een uurtje extra...ben de laatste jaren altijd de L*L)....ah alle tijd om te beppen dus!

Tinus, is het gelukt met de verhuizing??

Wat heb je nou uiteindelijk met Manuel gedaan?

Mette, geweldig Noof die ook aan het sparen is voor mvm!

Mainecoon, leuk zo'n spontaan etentje!

Balen van Davina haar oortje....

Knorretje, hoe was de kaasfondue? Zijn jullie nog uit eten geweest?

Ik hoop dat je snel weer opgeknapt bent...

Altijd leuk een verandering in huis!

Joni, ik sluit me aan bij de rest!

Floddertje, Amber heeft ook al 2 middagen niet geslapen en is dan ook nog wel gezellig ook moet ik zeggen!

Leuk al die kids bij elkaar!

Vanmiddag hebben we het jaarlijkse uitje met mijn neven en nichten van mijn vaders kant +aanhang +kids! We gaan afhankelijk van het weer zandsculpturen maken of binnen iets van bamboe maken!? Ben benieuwd en daarna pannenkoeken eten! maar eerst nog even een paar uurtjes tukken!
anoniem_43816 wijzigde dit bericht op 26-10-2008 01:46
Reden: wou een kleurtje, maar hij doet het niet....
% gewijzigd
Ik weet niet hoe het komt, maar Boyd eet nu al 3 dagen achterelkaar avondeten!!!

Boyd heeft gelukkig even niet meer van die driftbuien. Wel wil hij natuurlijk nog in alles zijn zin, maar ik heb nu geleerd inmiddels hoe het (niet) moet. Ben best wel trots op mezelf.

Hij vraagt zelf om eten en wijst dan naar de la met snoepjes maar dat krijgt hij niet. Ik pak dan een potje avondeten uit de kast en laat hem dat zien. En dan roept hij zelf al "deez". Ik maak het voor hem klaar en hij eet ongeveer de helft ervan op.

Ik weet niet wat me overkomt ! Hij heeft zeker gelezen op Viva over mijn vraag van het straffen met eten.

Doet me denken aan die tijd dat ik hem nog nachtvoeding gaf omdat hij snachts steeds huilend wakker werd. Als ik hier dan weer om advies vroeg, sliep hij net altijd een hele nacht door.

Ik had een boekje geleend bij de bieb over eetproblemen en daarin staan wel een heleboel tips. Ga het eens uitgebreid lezen.

Eize heeft ook ineens door dat hij niet meer elke 2-3 uur eten wil hebben. Er zit nu ongeveer 4 uur tussen elke voeding.

En hij lacht zo lief af en toe. Zelfs naar zijn poppetjes in de box.

Mainecoon

Deed je Teppanyaki, dat is op een grote bakplaat allerlei kleine hapjes die voor je worden bereid?

Knorretje

Vanavond komen mijn ouders eten en ga ik je recept maken met geroosterde paprika's en kipfilet in de oven. Dat vind ik zo'n lekker recept en makkelijk. Als toetje maak ik Perzik Tiramisu, ook heel simpel recept.

Lees effe HM over de glijbaan.

A1mee - Mette - Floddertje - Marloes

Bedankt voor jullie stukje over het eten. Ben het helemaal eens wat je schrijft. De groentesap gaat er in als koek. (terwijl ik het soms niet te drinken vind). Boterham en pap gaat er prima in. Toetje ook.

Ik kan het zelf wel loslaten dat slechte avondeten, maar het duurt nu al vanaf afgelopen juni. En soms ga ik weer even nadenken over het plan van aanpak en of ik dat niet op een andere manier kan gaan doen voor een ander resultaat. Zelf zit ik altijd in een bepaald vast patroon, dat ik even op andere gedachten gebracht moet worden door er met iemand over te praten.

Dat is ook het lastige van internet, het zijn alleen maar woorden en wil ik het zo kort mogelijk verwoorden, waarbij mijn gehele gedachtengang en gevoel erbij niet goed verwoord kunnen worden.

Kan me voorstellen dat het zo lijkt, maar gelukkig kan ik veel dingen wel goed loslaten.
Joni wat mooi dat het nu wel al 3 avondjes goed gaat! Hopelijk blijft het goed gaan. Ja we zaten aan zo'n grote plaat was heel gezellig en ook heel erg lekker.

Zo ik ga komende week echt weer voor half 10 mijn bedje in. Afgelopen week was ik soms half 11 pas in mijn bedje en ik merk dat ik nu erg moe ben. Ben gister ook heel vroeg naar bed gegaan. Den vond het geloof ik wel ongezellig maar ja het is voor toch duidelijk belangrijk. Komende week wil ook weer eens naar de sportschool gaan. Langzaam weer eens conditie opbouwen, die neemt heel snel af bij mij als ik niet sport. Ga zo maar eens wasvouwen en in badje en dan vanmiddag naar een verjaardag van een van mijn ooms. Dus vanavond weer lekker eten daar.
He meiden,

Hier weer internetproblemen, dus als ik er zomaar een aantal dagen niet ben.. Pff word helemaal gek van die router. Ik heb de gewone kabel er al ingedaan maar volgens mij moet ik dan eerst een instelling veranderen op de laptop. Van draadloos, naar draad zoiets?

Ik bel morgen wel naar m'n provider. Lastig met dat draadloze is dat die router steeds gereset moet worden, en dan doet ie vaak nog niet..

Joni: Yeah, goed van Boyd! Misschien toch een fase?

Marloes; aan het weer te zien zijn jullie waarschijnlijk iets aan het maken van bamboe. Hoewel het zand nu wel lekker is om mee te bouwen..

Veel plezier!

Mainecoon; ik zou niet de huisartsenpost bellen voor zoiets. Pas als ze boven de 40,5 koorts heeft, en echt pijn heeft. Zoals Flodder al zei, de druk is er nu wel af.

Veel plezier bij je oom!

Flodder; hoe is het met je? Al een buikkie?

Hier alles goed! Saai zo met dit weer...

xx
He Mette balen van je router zeg. Bij mijn oom was het erg gezellig lekker gegeten ook weer zijn alleen niet gebleven voor het toetje Davina was aardig moe. Ze zat vandaag voor het eerst met dr duim tussen de deur, aan de scharnierkant. Was bij mijn oom thuis en mijn broertje deed de deur dicht ......... gelukkig was het een plastic gebeuren en viel het mee. Ze had wel een flinke deuk maar geen wondje. Ze was ook vrij snel weer stil en we hebben dr duimpje kort even onder de koude kraan gehouden. Hij is nu nog wel beetje dik maar ze gebruikt hem verder wel. En die arme ziel is flink verkouden zeg dr komt prut uit dr neus, dr oortje en dr ogen nu ook. En je merkt bijna niets aan dr, dat verbaasd me. We zijn ook niet naar de weekendarts geweest daarom. Morgenochtend maar een afspraak maken, misschien kan ik gelijk regelen dat we een vaste plek krijgen op maandag bij de huisarts hihihi. Tis echt niet normaal meer, maar goed het is niet anders.
wat een weer he... Hier heel druk geweest. Afgelopen week elke avond weg geweest. donderdag hadden we ouderavond van Casper.. Leuk joh, ze hadden weer een video gemaakt. erg gaaf.. En we krijgen een kopietje.. Heerlijk... zo lief om te zien.

Casper is alweer verkouden.. Het zit blijkbaar in de lucht... Bah, maar behalve wat hoesten enz valt het mee..

joni, je schrijft dat de eet-problemen pas vanaf juni spelen. Niet druk om maken. Ze eten wat ze eten.. Net als Floddertje, 'dwingen' we renske nu soms.. Je moet minimaal wat eten voor een toetje... Ik pas aan in het redelijke. Dus bij stamppot wil ik best wat aardappels apart houden als ze ze liever niet geprakt heeft... Casper eet wat hij eet, eet hij niet, dan niet.. Jammer, de volgende maaltijd mag hij weer. Geen alternatieven ed... Nooit een probleem gegeven. Hij weet ook niet beter, dat er niets anders komt...

Op deze leeftijd eten ze langere tijd slecht. Ik zou wel van de potjes af gaan. Gewoon naar maaltijden

Mette, lukt het nog een beetje met de opvang?? Je moeder viel weg als oppas en dat leverde een probleem op omdat nova niet naar het KDV mocht...
Joni, lekker dat het eten ineens weer wat beter gaat, zo zie je maar weer het zijn meestal toch gewoon fases.

Mette, balen van die computer!

Het is inderdaad bamboe geworden! was best grappig moet ik zeggen!

Eerst werden we in 3 groepen verdeeld en mochten we zelf iets verzinnen om te maken...het is bij ons en kasteel geworden met een echte ophaalbrug waar de kids later mooi in konden spelen. Toen werden we weer in 3 groepen verdeeld en moesten we een brug maken waaraan een emmer werd gehangen die gevuld zou worden met water, die van ons groepje was de enige die overeind bleef! Daarna nog lekker pannenkoeken gegeten!

Mainecoon, ben je toch nog bij de ha geweest?

Sannie, leuk zo'n filmpje!

Justin is weer naar school na 2 weken vakantie en Amber is lekker aan het rommelen. Ze is ook verkouden, maar heeft er ook niet echt last van.
Mette

Wil je op HM je thuistelefoonnr neerzetten? Of een SMS-je naar mijn mobiel mag ook met je nummer.
He Marloes nee we zijn niet langs geweest bij de HA. Ik had gebelt en de assistente zei dat de standaard protocol was om het 2 weken af te wachten zolang ze er niet ziek van is. En bovendien zei ze ook dat ze niet zo snel achter elkaar weer een antibiotica keur willen geven. Dus nou ja ok dan maar. Wel neemt Den morgen even een wattenstaafje mee naar werk met de afscheiding uit haar oor, om op kweek te zetten. Hij denkt namelijk dat het om de pseudomonas bacterie gaat zoals het ruikt en dan is de antibiotica die de huisarts de vorige keer heeft gegeven niet de juiste geweest. Is ook de reden waarom Den denkt dat het niet om een middenoor ontsteking gaat maar om de buitenste gehoor gang. Tot nu toe is er ook geen gaatje vast gesteld door de huisarts omdat er steeds teveel prut zat en ze het niet goed konden zien. Dus ben wel erg benieuwd wat er uit de kweek komt.
wat is iedereen stil...

mainecoon, succes met davina.. probeer niet de dokter te gaan spelen, en als je het doet, doe het dan op de juiste manier.

casper is schor geworden, klinkt gewoon zielig.. maar verder heerlijk vrolijk.. En zijn grootste lol momenteel.. De kastanjes door de hele kamer gooien...
Hee allemaal,

Even kort: We zijn verhuisd! Alles is goed gegaan en Manuel vindt het gelukkig ook wel leuk in het nieuwe huis. De eerste nacht was hij even wakker, maar verder slaapt hij ongeveer zoals in het oude huis. De katten waren eerst heel bang maar die lijken nu ook een beetje te wennen.

Ik heb helaas nog geen internet thuis, verder doet alles het gewoon. Ik loop dus een beetje achter op ons topic. Vandaag ben ik weer aan het werk, dus misschien heb ik later even een momentje om bij te lezen. Nu eerst even laaadingen emails doornemen.

Dikke kus!
Fijn dat je helemaal over bent nu Tinus. En helemaal rielekst dat Manu meteen goed slaapt. Hopelijk blijft dat zo.

Heb zelf niet echt veel te kwekken, moet zometeen naar NL om een BSN-nummer te halen voor Yahnoa. Ga dan maar meteen een kort shoprondje door de stad doen. Heb me al voorgenomen daar niet teveel van te verwachten want meestal heb ik wel zin om te shoppen maar kan ik niks vinden, of heb ik wel zin maar wil mijn lijf niet. Maar wie weet valt het allemaal nog wel mee!

Gisteren nog een hele straf-strijd met Kaya gevoerd. Ze was de hond aan het pesten en toen ze daar niet mee ophield wilde ik haar op haar strafstoeltje zetten, alleen vond madam het heel lollig er steeds vanaf te springen en rondjes te gaan rennen. Heb haar er wel 30 keer terug op moeten zetten. Ondertussen was Yahnoa ook aan het krijsen (had gisteren echt een huildagje) dus toen ik na de 31e keer besloot om haar maar echt grof te gaan negeren, leek ze het ineens door te krijgen en ging ze zèlf weer op haar stoeltje zitten! Nou moe! Ikke blij, konden we het weer goed maken... pffff. peuters!

Sannie: ahhhh, klinkt zo verrot he, schorre kindjes! Kan het me nog wel herinneren van Kaya, ergens heel grappig maar vooral ook heel erg sneu.

Moet nu mn spullen gaan pakken want we hebben nog een flinke rit voor de boeg!

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven