Gezondheid alle pijlers

Huidkanker

20-12-2015 10:27 443 berichten
Mijn man had een vrij grote moedervlek op zijn rug. Die had hij al vanaf zijn geboorte. Tijdens onze laatste vakantie in september zag ik dat die moedervlek ging veranderen. Er kwam een soort van gelige korst op. Mijn man had het zelf ook al gezien en is na de vakantie gelijk naar de huisarts gegaan. Die moedervlek is toen weg gesneden en op de kweek gezet. Het bleek kwaadaardig te zijn. Toen hebben ze de huid er omheen weg gesneden en zijn ook flink de diepte in gegaan. Tijdens de operatie zagen ze uitzaaiingen maar de huid op de uiteinden was schoon. Afgelopen maandag heeft mijn man een PET scan gehad. Donderdag heeft hij daar de uitslag van gehad en het bleek dat het uitgezaaid is naar de lymfe klieren in zijn oksel. Ze gaan nu met een team van artsen bespreken wat ze gaan doen.

A : operatief verwijderen van de lymfeklieren

B: medicatie in de vorm van tabletten of infuus.

C: een combinatie van A en B

Wij horen dus donderdag wat ze gaan doen. Wat ik wil met dit topic? Deels van me afschrijven maar ik wil ook heel graag mensen waarschuwen om niet door te blijven lopen met een moedervlek die veranderd en ik wil graag mensen er attent op maken om moedervlekken goed in de gaten te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier wordt er aan jullie gedacht
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Blondie, weet niet wat ik zeggen kan.

Hatsjikideee...
Lieve Blondie, een dikke knuffel

Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik heb ook aan je gedacht vandaag Blondie
Hatsjikideee...
Blondie, hoe gaat het nu met jullie?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
😘
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik kom het topic nu pas weer tegen, wat is het snel gegaan zeg. Heel erg veel sterke komende periode
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik lees net in het "man verloren en baan verloren" topic dat je man is overleden, wow dat kon ik even niet geloven. Tot ik hier las...

Heel veel sterkte blondie, echt verschrikkelijk dit. Ik ben normaal niet de empathie zelve, maar hier krijg ik toch echt wel wateroogjes van.

Gecondoleerd Blondie456, ik had gelezen dat je man ziek was maar niet meegekregen dat hij overleden is. Wat vreselijk triest, heel veel sterkte
Gecondoleerd Blondie

Ik had dit helemaal niet meegekregen, het spijt me dit te moeten lezen. Hoe gaat het nu met jou?
Ik mis hem heel erg. De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Ik heb wel veel steun van onze zoon. Gelukkig heb ik ook veel lieve vrienden en familie die ons opvangen. We staan er echt niet alleen voor. Ver der proberen we maar gewoon door te gaan en we blijven leuke dingen doen. In juli ga ik samen met mijn zoon een weekje naar Torremolinos.
Blondie
Wat fijn dat je zoon er zo voor je is, en alle familie en vrienden
quote:Marana_ schreef op 08 april 2016 @ 14:57:

Wat fijn dat je zoon er zo voor je is, en alle familie en vrienden

Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven