Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
ik heb dat ook mozz, ben ook open boek en vertel dan wel es te veel te snel...heb me gisteren wel weten in te houden wat dat betreft, maar dat zei ik ook tegen hem. Heb nogal wilde tijd gehad van 2003 tot 2007 en als ik daar teveel over vertel, kan dat heel verkeerd overkomen. had in die periode met name (veel) jongere jongens, maar dat was omdat het dan niet dichtbij mij kwam. Dus gewoon genieten van de aandacht. Dit vertelde ik zzp wel, waarop hij zei dat t geen wonder was dat jongere mannen op mij vielen omdat ik er uit zie als 30 :-0 Aan andere kant had hij weer ervaring met getrouwde vrouw, tja dat is niet mijn ding.
Xenia, prima smsje! Is geinteresseerd, en niet meteen te opdringerig! Gewoon een vriendelijke vraag!

Sturen die hap! (en dan je telefoon weg leggen en iets heel anders gan doen, zoals stofzuigen, zodat je niet gaat zitten wachten op een antwoord)
Heb m net gesmst hoe ie zich voelt en of ie goed is thuisgekomen. Ga nu ff met aspirientje liggen...toch beetje kater...

Tot later! En idd, genieten van de zon
of met aspirientje stofzuigen....? haha thanks Pop, je bent een pop
Ja tuurlijk Xenia gewoon smsje sturen. Dat is altijd zo'n gedoe he...the day after en wel/niet smsje sturen, wel/niet bellen. Hij zit waarschijnlijk net zo.

Ik word hier zooooooooo blij van he...als mensen elkaar vinden. Zucht....
Oh smsje is al verstuurd :-)

heeeeeeel goed!!
Meisjes ik ga even de stad in. Zin om iets nieuws te kopen!!

Voor iedereen een

Tot later!!!
Hallo allemaal !

I'm back. Heb een hele fijne week gehad. En mijn gasten ook

Hoest hier? Iemand zin om me te voorzien van een kleine samenvattingvoor mij van de afgelopen week?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hai Ingelke, welcome back! je zult wel heel erg moe zijn of valt t mee? Waar was de week ook alweer?

Ik ben niet zo goed in samenvattingen, sorry. Vind het dan lullig als ik iemand vergeet. Maar ok, ik waag een poging en dan hoop ik dat iemand anders even aanvult.

Erykah: heeft date gehad, geen klik, en mijnheer wilde drankjes 50/50 betalen

Vleer: heeft date in Amsterdam gehad, leuk maar verder niets, is hard op weg alcoholist te worden en heeft leuke nieuwe buurman (met nog leukere vriend)

Mozz: heeft een paiq-contact bij haar in de stad, oude bekende van vroeguh, praat tot diep in de nacht en heeft maandag de date

WM; heeft toch een beetje verkering!

Appeltje: idem dito!

Pop: is ergens onzeker over, maar kan niet teveel uitwijden vanwege meelezers hier. Leeft met iedereen mee, maar we kunnen dus niet zoveel voor haar doen, wel beetje frustrerend.

Miranda: gaat super met TM. Nog een officiele liefdesverklaring, maar het ' klopt' wel!

Aspoes: maakt nog steeds heerlijke koffie en ontbijtjes (en WM ook) en OOML doet toenaderingspogingen, Onduidelijk is het nog of die vriendschappelijk bedoeld zijn of opstapje naar meer....

En de enige man in ons midden, BE, is deeply in love, maar doen t nu gelukkig beetje rustiger aan, zodat hij even hier kwam zwaaien.

Wie ben ik vergeten????

en moi: ik heb dus gi.avond mn date gehad, uitgebreid verslag staat hier al. Was helemaal top, maar de onzekerheid heeft beetje toegeslagen, omdat ik beetje koel smsje kreeg op mijn smsje of hij goed was thuisgekomen (dat ie brak was, tot 3 uur geslapen had en nu weer begint te leven). Ik weet t, ik weet t, moet hier niet onzeker over worden. Het zijn nu eenmaal mannen, weet hoe het voelt om brak te zijn (ben ik nog steeds) en hij moet t ook ff laten bezinken denk ik (ff met beste vriendin gebeld, dus het is ook haar input). Laat t nu ff gaan, vanavond relaxen, weet dat hij naar feestje moet, dus verwacht helemaal niets meer vandaag.
Thanx voor de samenvatting; iedereen is weer enorm actief bezig dus. Why oh why blijf ik achter... (geintje)

Vleer; dacht ik niet dat jij enorm in love at first-chat-side was met die ene over wie je op een andere pijler weer een topic hebt geopend (wat een zin..). Is het over en uit ?

Ik was mee als vrijwilliger op een vakantie voor het Rode Kruis. Erg leuk, gezellig, veel gedaan, gezien, gelachen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Xenia......Whoeiiii Wat een verhaal! Wat leuk....en ik maar wachten en wachten

Tsja coole afstandelijke smsjes....ik kan helemaal met je meepraten Ik snap dat toch niet altijd van de mannen....ze weten toch heus dat vrouwen dat leuk vinden om te lezen...een lief smsje. Ik kan heel wijs zeggen, maak je niet druk! Maar ik doe het zelf ook

Morgen zie ik date weer...heb vannacht hier ookal mijn frustratie gepland. Alles gaat goed als we samen zijn...maar zodra hij weg is, slaat de onzekerheid toe! Zal dat veranderen als hij mij "officieel verkering" vraagt? Ik heb geen idee.....Zucht!

Xenia....ik ben benieuwd hoe date 2 van je gaat verlopen!!!

Pop.....als je een bericht wil sturen naar mij om je verhaal kwijt te kunnen vanwege je onzekerheid...kan dat tuurlijk via Viva...of ik geef je even m'n mail! voor jouw! Vervelend die meelezers!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 25 oktober 2008 @ 18:18:

Thanx voor de samenvatting; iedereen is weer enorm actief bezig dus. Why oh why blijf ik achter... (geintje)

Vleer; dacht ik niet dat jij enorm in love at first-chat-side was met die ene over wie je op een andere pijler weer een topic hebt geopend (wat een zin..). Is het over en uit ?

Ik was mee als vrijwilliger op een vakantie voor het Rode Kruis. Erg leuk, gezellig, veel gedaan, gezien, gelachen.Ja dat wist ik (heb je nog 1000000 schouderklopjes gegeven, maar waar?
Xen en WM, wat lief dat jullie zo met me meeleven.

Ik red me wel hoor, is alleen onzekerheid van mijn kant, en man in kwestie doet eigenlijk niks om die onzekerheid te bevestigen. Dus it's all in my head!!

Maar lief van jullie!!!!!!!
Goedemorgen !
ligt iedereen nog in bed met dit k.weer.......?........
Ik werd wakker in een vreemd bed
Whehe gisteren met vrienden gezeten bij een vriend thuis. Teveel rose gedronken , om 2uur vannacht heb ik nog uit jip en janneke voorgelezen aan zijn dochtertje van 5 die wakker was geworden.

Rond 3uur ging t lampje uit bij mij en viel ik in slaap op de bank , die vriend heeft mij naar zolder getild mijn laarzen uitgetrokken en mij in t logeer bed gestopt.
Ik zit met laptop in bed.....

Ga maar even mijn competentielijst invullen voor morgen.....heb morgen beoordelingsgesprek!
Ik ben net gedoucht en aangekleed...ook lekker lang in mijn bed gebleven.

Hoe gaat met iedereen?

Miran hoe was je stapavondje gisteren? En is TM nog langsgeweest?
Jakkes kreeg net telefoontje dat een vriend van mijn broertje gisteren is omgekomen in Zeist(ongeval)
quote:Vleermuis28 schreef op 26 oktober 2008 @ 15:00:

Jakkes kreeg net telefoontje dat een vriend van mijn broertje gisteren is omgekomen in Zeist(ongeval)

Oef....

Gecondoleerd!

Sterkte
Hai meiden!

Hier ook leven hoor! Was alleen even druk bezig in huis en zojuist mn moeder en stiefvader op de koffie gehad.

Jakkes, wat een naar bericht Vleer! Sterkte!

Voor rest geen heftige nieuwtjes hier....

WM: komt ie vanavond?

En Miran, hoe was het stappen gisteren?

Ik voel me nu toch wel raar hoor, eerlijk gezegd. Sinds zn koele smsje gistreren niets meer van hem gehoord, behalve smsje dat ie nieuw nr. heeft, maar dat had ie naar iedereen gestuurd. Ga dan toch weer zo twijfelen...wat heb ik verkeerd gezegd, gedaan, teveel gedronken...hersenspinsels dus. Haat deze fase! Verwacht geen liefdesverklaring, maar zou toch wel leuk zijn om te weten of er een vervolg komt...dat heeft ie wel paar x aangegeven die avond, maar niets bij het afscheid. Ben ik te ongeduldig?
Xenia oooh balen is dat he? Echt niet leuk dat onrustige gevoel....maar kan me niet voorstellen dat dit eenmalige date was.

Komt echt wel goed!
Hi ladies,

Ben er weer even. Wat is het hier rustig vandaag.

Vleer, wat erg, gecondoleerd !

Ingel, welkom thuis! Heb je gevaren voor het rode kruis?

Erykah, nog geslaagd met iets leuks nieuws in de stad?

Poppie, jammer dat je niet kan praten ivm meelezer.

Knuf van mij!

Hoe is het met Mozz?

Xenia, ahwww niet leuk, maarrr "adem in, adem uit" hij gaat zeker van zich laten horen, maar het kan je niet snel genoeg gaan he? Ik weet het, wachten op een teken, een bevestiging duurt voor vrouwen een eeuwigheid. Jammer is dat.

WM, succes met je gesprek en veel plezier met je lover vanavond. Gaan jullie ook iets doen of blijven jullie binnen thuis op de bank?...;-)

Stapavondje was gezellig! TM is niet geweest, maar we hebben wel alweer leuk contact gehad, dus I go nog steeds met de flow...:-)
Broertje was erg rustig en koel aan de telefoon. Vanavond gaan ze met vrienden bij elkaar zitten.

Morgen gaat mijn opa naar het verpleeghuis, dus morgen krijg ik de katten .. whieeeuwww.. Ben benieuwd..

Xenia.. komt vast goed, hij gaat vast bellen of smsen. Ik denk dat hij dat morgen doen.Hij heeft vast een druk weekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven