Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 28 januari 2016 @ 19:14:

In share : want dit gaat van onze gezamenlijke pot af . dus sorry allemaal

Ja, en die vind ik extra irritant omdat ik mooi niet terecht kon bij Inshared voor een autoverzekering, omdat ze mijn auto te oud vonden. Alsof je meer ongelukken veroorzaakt met een oude auto?! Lijkt me eerder dat de flitsende snelle moderne auto's de brokkenmakers zijn, en dan vooral de mensen die de kleur rood kiezen (las ik eens ergens).

"We all benefit", behalve jij. En jij. En jij. Fok jou, Inshared. Ook nu ik een nieuwere auto heb, kan je fluiten naar mijn polisgeld.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Een reclame waarbij ik ook altijd direct het geluid zo snel mogelijk op 0 / 'mute' moest zetten waren de oude spotjes van Mediamarkt, waarbij ze 20 seconden lang al hun aanbiedingen SCHREEUWDEN. "Ik ben toch niet gek!"

Nou helemaal goed wijs leken ze me ook niet. Ik kreeg er letterlijk hartkloppingen van.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 12 februari 2016 @ 23:54:

[...]

Dat is een jongen met lang haar hoor. :-)

Ik geloof dat dat buiten de randstad nog niet bestaat.

Ik zou even een paar pagina's teruglezen. Die discussie hebben we al een paar keer gehad.

En wat heeft de randstad hier nu weer mee te maken?
Nothing happens for a reason
quote:patsy--stone schreef op 12 februari 2016 @ 23:52:

Ik erger me kapot en zet altijd direct het geluid op 0 (mute) bij de reclames van Sensodine (Sensodyne?). Het lijkt wel of ze elke zin apart hebben ingesproken en expres ontzettend knullig aan elkaar geplakt. En liefst ook altijd met een hijgerige stem op een heel truttige en amateuristische manier uitgesproken.

Gevoelige tanden? Kom maar hier, ik ram ze wel uit je bek!

Sorry maar ik krijg echt agressieve neigingen van die reclame.

Is dat niet van die muts van: 'mensen met gevoelige tanden willen als eerst van die pijnprikkel af.' ?

Ik word er ook sarcastisch van. Wat een domme opmerking. Ik roep dan altijd iets van: 'o ja joh?' of 'duh.'
quote:newimprovedkitty schreef op 12 februari 2016 @ 18:58:

Wat eten jullie vanavond? stampot!Fout. Stjampjot.
verba volant, scripta manent.
quote:patsy--stone schreef op 12 februari 2016 @ 23:54:

[...]

Dat is een jongen met lang haar hoor. :-)

Ik geloof dat dat buiten de randstad nog niet bestaat.Het is een wat jongensachtig meisje. Of bestaat dat nog niet in de Randstad
Niet per se een irritante reclame, maar wat verbaast het mij dat er (momenteel?) veel reclames zijn voor - in mijn ogen - niet zulke smakelijke en vooral hele snelle maaltijden die er onappetijtelijk uitzien. Maggi roerbaknoodles, Hak boontjes (die met Herman den Blijker), ik weet zo gauw even niet welke nog meer allemaal maar het zijn er best veel.
quote:MarianneDavids schreef op 13 februari 2016 @ 14:19:

[...]

Fout. Stjampjot.En ook: *zuchterig* stámp-puht.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:NYC schreef op 13 februari 2016 @ 22:07:

Niet per se een irritante reclame, maar wat verbaast het mij dat er (momenteel?) veel reclames zijn voor - in mijn ogen - niet zulke smakelijke en vooral hele snelle maaltijden die er onappetijtelijk uitzien. Maggi roerbaknoodles, Hak boontjes (die met Herman den Blijker), ik weet zo gauw even niet welke nog meer allemaal maar het zijn er best veel.

Ik vind die roerbak sensatie er ronduit smerigggg uitzien. Kleffe pasta met champignons en dat andere spul met kip echt die kip ziet er super ranzig uit. Behhh.

Kan je nog beter verse kip bakken, groente erbij sausje erbij en ondertussen kook je wat rijst. Dat is volgens mij net zo makkelijk als die roerbak troep.
Ik weet even niet van welke supermarkt: maar een vrouw koopt Pampers in de aanbieding:"wat een slimme MAMA" wordt er gezegd .
quote:nerdopviva schreef op 13 februari 2016 @ 14:22:

[...]

Het is een wat jongensachtig meisje. Of bestaat dat nog niet in de Randstad Precies. Het is een meisje. En het is 2016.
quote:patsy--stone schreef op 13 februari 2016 @ 00:02:

[...]

Ja, en die vind ik extra irritant omdat ik mooi niet terecht kon bij Inshared voor een autoverzekering, omdat ze mijn auto te oud vonden. Alsof je meer ongelukken veroorzaakt met een oude auto?! Lijkt me eerder dat de flitsende snelle moderne auto's de brokkenmakers zijn, en dan vooral de mensen die de kleur rood kiezen (las ik eens ergens).

"We all benefit", behalve jij. En jij. En jij. Fok jou, Inshared. Ook nu ik een nieuwere auto heb, kan je fluiten naar mijn polisgeld.Nou dan hoef ik het daar niet eens te proberen, mijn auto is mega oud en nog rood ook
Reclames met stoute jongetjes. Dat is een ding, blijkbaar.

Nu zijn er twee op tv, een jongetje dat de autosleutel van zijn moeder kwijtmaakt omdat hij met de trein wil, en dat jongetje dat zeiknat thuiskomt, zogenaamd van de regen, en dan geeft zijn moeder hem een extra soepballetje.

Waarom zijn het altijd jongetjes die dit soort dingen doen in reclames? En waarom nemen ze altijd hun moeder in de maling, en niet hun vader?
Herman den Blijker doet niet alleen door de nasi, maar ook door de pasta "hollandse beune". Getverdemme wat een vieze combinatie. Capucijners en kidneybonen door de spaghetti bolognese, daar kan je toch niet met droge ogen mee aankomen, en dat accent ook

"Lekkere beune hoor Hak"
Die van Dettol met die vrouw die vol overgave in een bak rauwe vleesreepjes zit te kneden vind ik ook smerig. Gatver, dat hoef ik toch allemaal niet zo in beeld te zien??? Brrrrrrr....

(Wat zal ik blij zijn als mijn zwangerschapsmisselijkheid een beetje is uitgewerkt want ik trek dit soort reclames bijzonder slecht op het moment).
quote:koekkoekje schreef op 14 februari 2016 @ 16:51:

Reclames met stoute jongetjes. Dat is een ding, blijkbaar.

Nu zijn er twee op tv, een jongetje dat de autosleutel van zijn moeder kwijtmaakt omdat hij met de trein wil, en dat jongetje dat zeiknat thuiskomt, zogenaamd van de regen, en dan geeft zijn moeder hem een extra soepballetje.

Waarom zijn het altijd jongetjes die dit soort dingen doen in reclames? En waarom nemen ze altijd hun moeder in de maling, en niet hun vader?Ik vind het beide leuke reclames, maar het zou inderdaad ook wel eens een meisje of een vader mogen zijn.
De Sensodyne reclames. Tenenkrommend slecht geacteerd
quote:helzgirl schreef op 16 februari 2016 @ 22:23:

De Sensodyne reclames. Tenenkrommend slecht geacteerd

Ja met die appel toch? Of is dat van Oral B?

Dat lachje na die bijt in die appel doet me aan een plaatje denken, zit nu op mobiel dus kan geen plaatjes plakken. Maar het zijn 4 foto's van vrouwen die lachend een salade eten, en er staat boven "when your salad keeps telling you jokes". Vond hem wel grappig altijd die irritante überblije gezichten in combinatie met gezond voedsel, brr.
Mora ovenhapjes met dat stel (zij met coupe ravage en gezondheidssandalen) dat op de bank zit en van "openminded" naar "ovenminded" is gegaan.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
quote:SweetFirefly schreef op 19 februari 2016 @ 15:44:

Mora ovenhapjes met dat stel (zij met coupe ravage en gezondheidssandalen) dat op de bank zit en van "openminded" naar "ovenminded" is gegaan.Ik snap overigens ook niet wat dat nieuwe mens in die reclames doet. Ze zou toch de opvolgster van Cora zijn? Volgens mij doen ze dit echter al jaren met zijn twee dus ik zie het nut er niet meer van in.
De baune der bai van Den Blaiker komen mijn neus uit. Ze zien me al aankomen met bolognesesaus met baune, pardon, bonen.
verba volant, scripta manent.
quote:newimprovedkitty schreef op 12 februari 2016 @ 18:58:

Wat eten jullie vanavond? stampot!Die reclame van Lidl vind ik ook bloedirritant
De reclame van Robijn, met Frans en ons Maris. Op een gegeven moment zegt ons Maris "doto". Het duurde even voordat ik besefte dat ze "de auto" zei.
quote:pommiaan schreef op 16 februari 2016 @ 22:26:

[...]

Ja met die appel toch? Of is dat van Oral B?

Dat lachje na die bijt in die appel doet me aan een plaatje denken, zit nu op mobiel dus kan geen plaatjes plakken. Maar het zijn 4 foto's van vrouwen die lachend een salade eten, en er staat boven "when your salad keeps telling you jokes". Vond hem wel grappig altijd die irritante überblije gezichten in combinatie met gezond voedsel, brr.

Hahaha die is echt grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven