Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
wauw......Freek......

Hij is mijn ideale Jospeh!
Jammer dat Roy weg is maar dat had ik van de andere twee ook gevonden.

Spannend hoor!

@babba: Niet te erg ziek hoop ik?
nou Freek was echt heel goed!!

ga lekker in mijn bedje verder kijken.

ik hoop echt dat Freek wint. (sorry mmmoi)

waren trouwens een weekje weg geweest en gister naar duinrell. nu helemaal moe en heeeel verkouden. morgen werken Blehhh
Freek was fantastisch!!! Maar... wat Paul de L zegt klopt wel.. hij heeft de minste vooruitgang geboekt. Dus ... ik heb gestemd op John (en op Freek hihi). Ben ook heel blij dat Roy naar huis is gestuurd. Eindelijk....

Zo nu bijlezen en ondertussen op nederland 2 Hoezo? kijken omdat mijn tantes toneelclub daar bij komt (in een filmpje ofzo).
Ik ben trouwens ook voor Freek (hoewel ik in het gezamenlijke nummer deze keer John beter vond).

Maar ik stem nooit op dit soort dingen dus ik wacht rustig af.
Nou echt toevallig.... ik zette de tv op 2 en bijna meteen kwam het stukje en mijn tante en nichtje waren dus gewoon hartstikke in beeld! Ze speelden een tableau vivant en daarin was iets veranderd. Niet heel spectaculair, maar toch....

Babba; ben je weer opgeknapt nu? Hoe laat wilde je volgende week komen? Ook rond een uur of half 11 of juist 's middags? Wordt mijn eerste dagje alleen met de kinders... spannend!

Verder niet veel te melden. Vandaag zijn onze buren op bezoek geweest. Wonen sinds februari 2007 al naast ons en we wisten tot een paar weken geleden niet eens hoe de buurvrouw heet. Enniewee... het was harstikke leuk; altijd weer spannend met nieuwe mensen.
Wat is een tableau vivant??
Een schilderij met levende mensen, dus ze staan helemaal stil.

Mannen in lendedoekjes!!!!

En ik ben overgestapt; ik ben voor John!

Een schilderij met levende mensen, dus ze staan helemaal stil.

Mannen in lendedoekjes!!!!

En ik ben overgestapt; ik ben voor John! Oh nee... dat borsthaar!

Lendedoekjes? Ik mis iets geloof ik.

Mirjam, ik eet ook heel erg gezond, maar virtueel mag alles! Ik ben gewoon al in kerststemming geloof ik. Met bijbehorende koekjes, menu´s, bomen, kaarten, kadootjes ect etc etc.
Even snel op het werk...

Jullie snappen dat ik baalde van Joseph gisterenavond, zaten het met alle vrienden te kijken... ik had vijf keer op John gestemd maar het mocht niet baten. Mijn moeder had 10 keer (!!!) voor hem gebeld dus die baalde ook al zo, hihi.

Ik vond ze trouwens ook lekker in lendedoekjes, en een beetje borsthaar vind ik niet verkeerd hoor, als het maar geen halve aap wordt. Mmman heeft ook wat borsthaar, prima toch, is natuurlijk lijkt mij? Volgens mij was Freek geharst, tenminste, het zag er gewoon onnatuurlijk uit, zo glad was hij. En een echte Tarzan hoort borsthaar te hebben Hihi, voor wie zou ik zijn...

Lekker werkdagje vandaag, alleen ging Jas heel erg huilen toen ik haar naar de oppas bracht, tja, vakantie is weer voorbij...zal wel snel over zijn geweest, is meestal zo.

Ik ga weer aan de slag, vanavond tienerclub, dus ben drukdruk...kijk wel of ik nog langs kom.

Doei lieverds!
Hoi hoi,

Nou, ik ben heel blij dat Freek gewonnen heeft, wat een stem, wat een kop, wat een prestatie!!! Heerlijk, alleen val ik nu wel in een diep zwart gat op zondag, hahahahaha!!!!

Pebbs, als jij nog een leuke musical wilt zien, op 21, 22 en 23 november spely mijn man in de musical JekkylandHyde (even express zo getypt ivm googlen), als je meer info wilt, laat maar weten.

Vandaag vrije dag, raar idee, heb al ontzettend veel gedaan en ben nu even wat daministatieve dingen aan het doen (en ondertussen dus hier aan het typen, hahahaha)
Mmmoi, no offence, maar ik vond John wel wat kwabjes hebben, hahahahaha! Kan me voorstellen dat je baalt, maar ik denk niet dat John echt verloren heeft, ik denk dat dit programma weer veel deuren voor hem opent!
Annie als ik google op jekkylandhyde krijg ik allerlei vage dinegn. Waar moet ik zijn?
Fluf en anderen, ik zet het adrs voor info wel ff op de hyves, ik heb het juist zo getypt zodat mijn privacy niet in het geding komt (heerlijk om af en toe heerlijk truttig te praten).
Hai!

Ik heb gisteren 4 keer gestemd... 3 keer op John en een keer op Freek. vond het moeilijk kiezen hoor en vind het toch wel stoer dat een BRABANDER (jawel) gewonnen heeft.

Vanmorgen op stel en sprong met Gijs naar de homeopaath geweest. hij heeft een schimmelinfectie waarvoor we van de huisarts een zalfje hebben gekregen, maar als je schimmel op je kontje hebt, zit het ws ook in je darmen. Dan heeft alleen smeren niet zoveel zin. Nu moet ik letten op mijn eten. Zo min mogelijk geraffineerde suikers (dag pepernoten, chocoladepinda's, beschuiten met muisjes en bij elk kopje koffie een koekje....) en geen witmeel producten. Dat zou ook moeten helpen voor de krampjes. Ik ben benieuwd. Ben vanmiddag maar meteen begonnen en heb de boterham belegd met vleeswaren en pindakaas ipv hagelslag.... Weet niet of ik het snoepen kan laten hoor!

Ben er weer vandoor;Ella staat op alle knopjes te drukken en wil nu het scherm dichtdoen.

XXx
he dames,

terug van een weekendje centerparcs. Heel leuk was het. Lekker uit eten, ging echt super met Roan. Paar keer gezwommen, lekker veel borrels gedronken. Hahaha. Heerlijk. Roan heeft het vandaag een beetje pittig. Ik denk teveel indrukken van het weekend. Gelukkig zijn lief en ik de komende dagen beiden vrij, kunnen we onze zoon een beetje rust en structuur bieden.

@mir, ik probeer een beetje afstand te nemen van het vervelende gevoel dat m'n moeder zo ver weg woont. (reageer nu ff op je post van 3 dagen terug). Heb het er in de periode dat ik overspannen thuis zat erg moeilijk mee gehad. Dat wil ik niet meer. Maar goed, het contact is op zich goed, hoewel ik het emotioneel gezien niet snap dat ze de keuze maakt om zo ver bij haar kleinzoon vandaan gaat wonen. Maar goed, ze maakt haar eigen keuzes.

Wat een gedoetje met Hannah zeg. En dat drinken kan ik geen tips over geven. Roan is een hele goede drinker. Komt wel aan de liter per dag denk ik. Ze eet toch veel fruit? Nu de manderijntjestijd weer komt, krijgt ze daar ook wat vocht van.

@annie, benieuwd hoe je straks het ritme van 3 dagen werken vindt. Vast lekker. Je was er echt aan toe.

@ringel, je meisje ziek. Bah zeg. Roan heeft nog nooit oorontsteking gehad. (nock on wood). Ik was vroeger zelf wel een "oortjeskind". Ik ken de verhalen van mijn moeder hoe vervelend dat is.

Zullen we het dan op donderdag houden? Ik ben dan ook nog vrij. Leuk joh.

@babba, wat heb je gehad? Hopelijk niet te ziek? Hoe gaat je werk? En studie man? Vind aimee ook een mooie naam, die zou ik ook wel voor een meisje willen.

@pepiet, hoe is het met je mannen? Mees nog zo'n lekker krielkipje? Wat voor karaktertje heeft hij eigenlijk?

De rest. HOI! Pebbs, goed met beeb? Ris, goed met beeb? MMoi, goed met zwangerschap? Fluf goed met kinders?
mir een tip misschien... hannah in een theeserviesje wat drinken geven; ella drinkt goed, maar als ik haar in haar eigen servies wat water geef, dan gaat ze de kopjes volschenken en leegdrinken. ik laat ook vaak haar beker staan zodat ze tijdens het spelen gewoon kan drinken.

ga zo slapen

xxx
He, wat een goede tip Ris! Nog niet aan gedacht. Ga ik proberen!

Krokus, niet leuk die keuze van je ma, kan ik me voorstellen.

En Joseph; ik was voor Roy, en toen voor Freek.

Trusten meiden!
Goedemorgen!

Begrijp ik goed dat het hele jozef gebeuren is geweest? en dat het is afgelopen? (kreeg bijna de neiging om zelf te gan kijken, maar vindt de series op net5 dan net ff wat leuker)

Mijn moeder is hier dus geweest vanaf zondag middag t/m vanochtend (moet nog ff bloedprikken) en ik ben zoooo blijdat het goed is gegaan met wijffie. Sinds ze die antibiotica heeft gaat het gelukkig de goede kant op en zit er weer leven in het hummeltje, maar ze krijgt nu last van de bijwerkingen geloof ik. Sinds maandag ochtend dat ze voor 6 uur al wakker is en keihard begint te gillen. Nu ik dit zit te schrijven, hebben we het hele ontbijt dus al achter de rug ! En ik ben moehoe!

@Kook donderdag is goed, kan ws ook in de ochtend, want ik ben van plan om ziek te gaan melden (met voorbedachte rade!)

heb gisterne bij leidinggevende aangegeven dat ik het werken te zwaar vindt worden en al helemaal de 32 uur die ik momenteel (nog) werk. zak op het eind van de dag zo'n beetje door m'n heupen. heb geinformeerd naar de mogelijkheden maar of ik blijf doorwerken en er wordt gekeken of er evt. vervangende werkzaamheden kunnen worden gevonden, of ik moet gewoon op de groep blijven werken en dan evt minder uren (maar dan kom ik zwaar in de min uren terecht) ach en zo zijn er nog een aantal dingetjes waar ik gewoon heel erg tegenop zie voor de komende tijd.

ga ff meisje enterainen, laters!
@ringel, als je je ziek meldt kom ik gewoon 's ochtends op de koffie. Gezellig. En kun je dan niet in overleg met de verloskundige minder uren gaan werken? Tijdens eind van de zwangerschap van Roan werkte ik ook 24 uur ipv 34 uur. Het kost je dan echt geen vrije uren hoor. Is gewoon een ziekmelding ihkv zwangerschap.
ringel; als het zwangerschaps gerelateerd is je klachten en dat is het kun je je ook voor een aantal uren ziek melden hoor. je baas krijgt dat gewoon terug van de overheid. als je het niet meer trekt moet je dat echt doen hoor. dan krijg je van de arbo ook alle medewerking en kun je of minder uren werken of vervangend werk doen. en kom je niet in de min

krook; Mees is idd nog steeds een schrielkipje. geen id hoe zwaar, maar denk nog steeds 10 kilo. hij eet echt als een bouwvakker, maar hij verbrand het denk ik heel snel.

zijn karakter; hmmm hij is heeeel ondernemend. rukt alles uit de kast, drukt op alle knopjes en is gefascineerd door lampen. hij kan ook heel driftig zijn en volhardend. als hij bijv. valt of pijn heeft wordt ie heel boos en is moeilijk te troosten. hij raakt er echt gefrustreerd van. ik doe gewoon een soort holding therapie dan bij hem (lekker dicht tegen je aan drukken onder dwang . maar hij is ook heel lief en ondeugend hoor.

Ris; balen van het schimmeltje, hopelijk is het snel weer over.

over pepernoten gesproken; truffelnoten!!!! rules

wat een weer touwens he. t is echt heel nat en vies hier! blehhhh ben snot verkouden en heb net maar ff echina gekocht voor de weerstand. Ga nu thee zetten en pepernoten opentrekken en dan gooise vrouwen kijken. huishouden is al weer klaar, boodschappen zijn binnen en vanmiddag werken.
weet je wat het is met werk.... iedereen heeft er steeds mond vol van dat je, je grenzen moet aangeven, doe je dat, dan gaan z er vervolgens keihard overheen. heb ook geopperd om voor een deel in de ziekte wet te gaan(met Mayte ook gebeurd voor 50%), maar dat was geen optie volgens leidinggevende, want dat je het werk zwar vindt, is geen reden om je ziek temelden (?????) en er moet dan gekeken worden of er evt vervangende werkzaamheden gedaan kunnen worden (voor die 32 per week dus!) ik weet nu, voor de 2e keer zwnager, heel goed wat ik wel en niet aan kan, het kromme is, toen ik met de 1e zwangerschap angaf, het te zwaar te vinden en of ik vervangende werkzamheden kon verrichten, kon dit niet, en ben ik eigenlijk meteen voor 50 % de ziekte wet ingegaan, Ook met het bijkkomende feit dat ik veel last had van harde buiken (zoveel dat ik van de vk verplicht rust moest houden ivm kans op vroeggeboorte) en nu kan het niet en moet ik vervangende werkzaamheden gaan uitvoeren? ik bedoel.......ik zie er geen logica in! (wie wel mag aan de bel trekken!)

maar los daarvan gat alles wel redelijk okidoki. M'n moeder is weer richting Oosten vertrokken en we hebben het vanochtend nog maar eens over de relatie van mij en Lief gehad. nou ja wij zijn een school voorbeeld volgens mij van mannen komen van mars en vrouwen van venus, want ik, als gevoelsmens, kom niet bij hem binnen en hij , rationalist in hart en nieren, is erg oplossings gericht en gaat darbij totaal voorbij aan mijn gevoel. dat heeft soms ruzies tot gevolg die behoorlijk knallen en waar we niet uit komen. Heeeel frustrerend. maar van m'n moeder (die toch de nodige wijsheid in pacht heeft, daarvoor is ze moeder:-)) een paar tips gekregen hoe ik bepaalde frustraties mijnerzijds op een marsiaanse wijze aan lief duidelijk kan maken, zonder meteen in de aanval te geraken, of in de verdediging te schietne ntoch bij mijn gevoel te blijven. Af en toe wel fijn hoor je moeder een paar dagen op visite.....(mar stiekem ook wel weer blij dat ze naar d'r eigen huis is, want dan kan ik weer doen en laten waar ik zin in heb)
whehe ringel. Heb je al vaker gehoord over je rationele lief. Die van mij is gelukkig wel heel erg van de communicatie. Altijd fijn. Enneh, ik weet nog dat ik bij de zwangerschap van Roan gewoon het advies gekregen heb om uren te minderen. Ze heeft toen een briefje geschreven die ik in moest leveren bij mijn werk, en toen was het geregeld. Vraag er gewoon eens naar bij je verloskundige.
Lieve Ringel, het is idd makkelijk gezegd dat je goed op je grenzen moet letten, het is bij zwangerschap echter het geval dat je die niet alleen voor jezelf bepaald maar ook voor je uk, dat is het lastige. Dus als jij over een grens heen gaat, ga je ook die van beeb in buik voorbij. Dus, daarom van mij een advies waar je niks mee kan maar ik hoop dat je er wel over nadenkt: werk is maar werk, niemand in Nederland gaat dood van de honger, er zijn meer werkplekken in de grote maatschappijvijver, jij bent het belangrijkste en jij is nu even niet alleen Ringel maar ook je kindje. Dus, als (zo'n gefrustreerde) leidinggevende denkt dat hij/ zij dingen voor jou kan bepalen, dan heeft ie het mis. Zet duidelijk op papier wat je grenzen zijn en ga evt in samenspraakt met je verloskundige het gesprek aan. Zo... en nu houdt Tante Annie op met haar bemoeizuchtige adviezen waar je niks aan hebt!!! Dikke knuffel krijg je nog wel!

Krook; pfff lijkt me idd niet makkelijk, je moeder zo ver weg. Mijn moeder en vader wonen 150 KM bij mij vandaan en dat is af en toe al veeeeeeel te ver.

Pepiet; jij drukke mama, voor 10 uur hele huishouden al gedaan hebben en gewinkeld; hoe doe je dat???? Werk ze!

Ris;hoe gaan Ella en Gijs met elkaar om?

De rest; hoi allemaal!

Weten jullie al wat jullie met de feestdagen (sint, kerst en verjaardag) gaan geven???? Heeft een van de jongensmama ook ervaring met zo,n speelgarage??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven