Good Luck!
dinsdag 28 oktober 2008 om 14:26
Nee, daar kan ik het ook niet op, maar wel een leuk programma
Zo dan, ik schrik me net rot. Ik denk, ga even bij Tobias kijken of hij slaapt, zit hij met zn knuffels op de trap. Duhh.. Misschien zat hij daar al een kwartier.
Nou ja, dan ga ik maar met mn 2 mannen de hond uitlaten, het is nu droog.
Toedeloe ( zoals Beau altijd zegt, bij Deal or no deal. Daar is Tobias fan van, dus die zeg nu ook tegen iedereen toedeloe.)
En daar kan ik het dan weer wél op
Zo dan, ik schrik me net rot. Ik denk, ga even bij Tobias kijken of hij slaapt, zit hij met zn knuffels op de trap. Duhh.. Misschien zat hij daar al een kwartier.
Nou ja, dan ga ik maar met mn 2 mannen de hond uitlaten, het is nu droog.
Toedeloe ( zoals Beau altijd zegt, bij Deal or no deal. Daar is Tobias fan van, dus die zeg nu ook tegen iedereen toedeloe.)
En daar kan ik het dan weer wél op
dinsdag 28 oktober 2008 om 14:33
dinsdag 28 oktober 2008 om 15:26
Jinny, wat er besproken is; eigenlijk alles met Jonathan tot nu, hoe wij het samen doen als partners, hoe we omgaan met het verdriet en de angsten rondom de ziekte van Jonathan, hoe we het gaan handelen als er binnenkort toch gezegd wordt dat er misschien geen tweede meer kan komen (ik voorzie bij mezelf dan wel veel problemen).
En zometeen ook nog een prik gaan halen bij de huisarts arme Jonathan! Heb net wel een hele mooie nijntje beker gehaald als troost op het WKZ (daar hebben ze zo'n leuke giftshop) met wanneer je hem schudt dan komen er allemaal glitters en visjes in de dubbele wand drijven.
Jaja, ik ben een afkoopmama
En zometeen ook nog een prik gaan halen bij de huisarts arme Jonathan! Heb net wel een hele mooie nijntje beker gehaald als troost op het WKZ (daar hebben ze zo'n leuke giftshop) met wanneer je hem schudt dan komen er allemaal glitters en visjes in de dubbele wand drijven.
Jaja, ik ben een afkoopmama
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 28 oktober 2008 om 15:33
Bij dat soort nare dingen mag dat best toch?
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er heel veel moeite mee zou hebben als er nooit een tweede zou komen. Wij hebben 12 november een afspraak in het VU met dezelfde vraag alleen dan voor een derde. Ik probeer me er vast op voor te bereiden dat ze dan zeggen dat het niet verstandig is, maar m'n gevoel werkt nog niet mee...
Vent belde net, auto moet vandaag gekeurd, tot nu toe zitten we al op 660 euro. Hij's fijn.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er heel veel moeite mee zou hebben als er nooit een tweede zou komen. Wij hebben 12 november een afspraak in het VU met dezelfde vraag alleen dan voor een derde. Ik probeer me er vast op voor te bereiden dat ze dan zeggen dat het niet verstandig is, maar m'n gevoel werkt nog niet mee...
Vent belde net, auto moet vandaag gekeurd, tot nu toe zitten we al op 660 euro. Hij's fijn.
dinsdag 28 oktober 2008 om 15:47
Hij begon met 1000, maar vent heeft her en der zitten schrappen. Banden mochten 1.6, zitten op 2.5. Dat laten we nog even zitten dus. Dat scheelde al 200 euro. 1 remleiding was bijna door, dus ze wilden ze allebei vervangen. Vonden we ook niet nodig, dus weer 130 euro eraf. Verder konden we nergens besparen
dinsdag 28 oktober 2008 om 15:49
nou... ik heb de afspraak net verplaatst. Het plenst hier keihard ineens en het is een heeeeel eind fietsen. Wat een muts ben ik he. Tijd voor mijn rijbewijs en een eigen auto. Nu gaan we volgende week. Misschien maar beter want Jonathan is nog snotterig. Ik ga nu lekker met Mr J spelen!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 28 oktober 2008 om 16:18
Mamax, die kersen kan ik niet plaatsen in jouw taart. Rest klinkt heerlijk! Ik ben net een beetje als Star. Ben ook geen echte vleesliefhebber en eet vaak vegetarisch (ook geen vleesvervangers, veel te onnatuurlijk). Balen van de auto! Wij hebben hier ook zoveel niet-voorziene rekeningen. Handig net voor de feestmaanden! Ik werk maar twee dagen, de maandag en dinsdag hoor Mamax.
Mal, wat fijn dat er zo´n goed evaluatiegesprek is geweest met echt aandacht voor jullie. Knuf voor jou! En sterkte deze week dan met die prik....
Mal, wat fijn dat er zo´n goed evaluatiegesprek is geweest met echt aandacht voor jullie. Knuf voor jou! En sterkte deze week dan met die prik....
dinsdag 28 oktober 2008 om 16:29
quote:mamax schreef op 28 oktober 2008 @ 15:56:
Speel ze, ik ga ook wat nuttigs doen. Hoewel, ik heb het blad gebeitst, het onderstel geschuurd en m'n hartige taart met kip, kersen, knoflook, kerrie, gember en kaas (krijgen jullie al trek ) al klaar staan.Ja heb trek. Lam curry (waar ik de lam dan uitvis ) staat al te pruttelen.
Speel ze, ik ga ook wat nuttigs doen. Hoewel, ik heb het blad gebeitst, het onderstel geschuurd en m'n hartige taart met kip, kersen, knoflook, kerrie, gember en kaas (krijgen jullie al trek ) al klaar staan.Ja heb trek. Lam curry (waar ik de lam dan uitvis ) staat al te pruttelen.
dinsdag 28 oktober 2008 om 16:47
Klinkt lekker allemaal... Ik heb wel trek in zo'n lekker foute diepvriespizza van Dr Oettker met salami en veel mozarella. Maar vriend doet boodschappen en kookt dus ik gok op aardappels, groente en een vleessie met vette sju. Ook lekker.
Mal, kan me voorstellen dat je het na zo'n gesprek ook wel best vindt om niet meer de deur uit te hoeven (nog even afgezien van de regen)...
Mamax, voor jullie dus ook spannend gesprek in het vooruitzicht. Dure grap zo'n auto. Maar dat is toch al 300 euro verdiend, goed hoor.
Zo hee, de lucht wordt hier helemaal zwart, scary gewoon.
Mal, kan me voorstellen dat je het na zo'n gesprek ook wel best vindt om niet meer de deur uit te hoeven (nog even afgezien van de regen)...
Mamax, voor jullie dus ook spannend gesprek in het vooruitzicht. Dure grap zo'n auto. Maar dat is toch al 300 euro verdiend, goed hoor.
Zo hee, de lucht wordt hier helemaal zwart, scary gewoon.