Thailand Topic 2
zondag 21 februari 2016 om 21:37
dinsdag 23 februari 2016 om 10:44
Ik heb relax meteen opgeslagen als optie voor Ko Samui Yasmijn
Wat zijn jullie ervaringen met reizen met koffer of rugzak? Man denkt dat rugzak handiger is, maar ik hoorde van andere mensen dat met koffers prima gaat. Ik rol liever een koffer dan dat ik de bagage van mezelf en 1 kind op mijn rug draag Ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen.
Wat zijn jullie ervaringen met reizen met koffer of rugzak? Man denkt dat rugzak handiger is, maar ik hoorde van andere mensen dat met koffers prima gaat. Ik rol liever een koffer dan dat ik de bagage van mezelf en 1 kind op mijn rug draag Ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen.
dinsdag 23 februari 2016 om 10:50
Is heel erg afhankelijk van wat je wilt doen.
Als je ala backpacker elke dag ergens anders slaapt en de hele dag met je bagage zeult dan is een rugzak wellicht handiger.
Als je gewoon een week in een resort zit of steeds een paar dagen ergens blijft dan is een koffer net zo makkelijk of misschien makkelijker.
Gezien je met een kind gaat denk ik niet dat je een backpacker bent dus zou ik gewoon een koffer nemen.
Als je ala backpacker elke dag ergens anders slaapt en de hele dag met je bagage zeult dan is een rugzak wellicht handiger.
Als je gewoon een week in een resort zit of steeds een paar dagen ergens blijft dan is een koffer net zo makkelijk of misschien makkelijker.
Gezien je met een kind gaat denk ik niet dat je een backpacker bent dus zou ik gewoon een koffer nemen.
woensdag 24 februari 2016 om 03:42
De temperatuur begint zich hier vandaag te "normaliseren". De meter die op onze bungalow zit gaf de voorgaande dagen om deze tijd (rond 10 uur in de morgen) 39 aan. Nu staat ie op 32. Zal in de middag dan wel 35 zijn maar dat is normaler dan 40
De wind komt nu van zee, dat maakt het ook anders qua weer.
De wind komt nu van zee, dat maakt het ook anders qua weer.
woensdag 24 februari 2016 om 09:06
quote:yasmijn schreef op 24 februari 2016 @ 03:42:
De temperatuur begint zich hier vandaag te "normaliseren". De meter die op onze bungalow zit gaf de voorgaande dagen om deze tijd (rond 10 uur in de morgen) 39 aan. Nu staat ie op 32. Zal in de middag dan wel 35 zijn maar dat is normaler dan 40
De wind komt nu van zee, dat maakt het ook anders qua weer.Heerlijk hoor, hier hagel het. En lig ziek op de bank met een dekentje .
De wind komt nu van zee, dat maakt het ook anders qua weer.Heerlijk hoor, hier hagel het. En lig ziek op de bank met een dekentje .
woensdag 24 februari 2016 om 11:33
Klinkt heerlijk Yasmijn. Normaal trekken we in de zomer met motoren en tentjes, dus zijn het trekken wel gewend met de kinderen. Hebben ook geen koffers behalve de motorkoffers, die zouden we dus moeten kopen Planning nu is Bangkok, Kao Sok voor 3 of 4 daagse trekking, Suratthani overvaren naar Koh tao voor paar nachten, nog 2 nachten Koh Samui en dan naar het Ang thong marine park (iemand ervaring?) en dan terug naar Bangkok.
We hebben geinformeerd bij Sensi. Voor de periode dat wij er zijn hebben ze nog 1 kamer voor 4 personen aan het strand, geen verblijf met 2 kamers meer. Oudste zoon is onrustige slaper dus dan liggen we allevier wakker ben ik bang. Ben dus druk aan het zoeken naar een alternatief met snorkelbaai voor de deur.
We hebben geinformeerd bij Sensi. Voor de periode dat wij er zijn hebben ze nog 1 kamer voor 4 personen aan het strand, geen verblijf met 2 kamers meer. Oudste zoon is onrustige slaper dus dan liggen we allevier wakker ben ik bang. Ben dus druk aan het zoeken naar een alternatief met snorkelbaai voor de deur.
woensdag 24 februari 2016 om 12:17
Heb er nu 3 gevonden: PD Beach Resort, http://www.kotaoresort.com/Facilities.php en mountain reef beach. Hier iemand die in een van deze heeft geslapen?
woensdag 24 februari 2016 om 16:35
Koh Tao resort ligt in de baai waar ik nu zit, niet mooi snorkelen hier, maar wel vlakbij sharkbay waar je fantastisch kunt snorkelen. Nog geen 10 minuten lopen. Mountain reef ligt geloof ik in Tanote Bay, erg mooi daar zowel qua snorkelen als uitzicht. PD resort ligt ook prima. Dit is ook erg mooi, met een goed restaurant en zwembad en qua snorkelen ook ok.
zaterdag 27 februari 2016 om 07:20