Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 20:51:

[...]

stumbleupon.comDie moest ik opzoeken. Ik ga eens snuffelen. Ik zit me gewoon inwendig te ergeren. We moeten er zijn, maar er wordt geen rekening met ons gehouden. Normaliter kom ik deze uren door met mijn reader terwijl ik op mijn gemakje mijn nagels doe (daar heb ik op andere momenten geen geduld voor) Maar we zijn vanochtend zo achterlijk vroeg vertrokken dat ik met mijn duffe hoofd en reader en toilettas vergeten ben
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:55:

[...]

Die moest ik opzoeken. Ik ga eens snuffelen. Ik zit me gewoon inwendig te ergeren. We moeten er zijn, maar er wordt geen rekening met ons gehouden. Normaliter kom ik deze uren door met mijn reader terwijl ik op mijn gemakje mijn nagels doe (daar heb ik op andere momenten geen geduld voor) Maar we zijn vanochtend zo achterlijk vroeg vertrokken dat ik met mijn duffe hoofd en reader en toilettas vergeten ben Dat is jammer. Stumble is echt leuk tijdverdrijf. Ik kan er uren op verdwalen.
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:33:

Iemand een anti-vervelingstip voor me?Erwten rapen. De zak erwten die mijn man me offreerde om op mijn gekwetste pootje te leggen bleek aangebroken, en zojuist rolde de hele zaak dus over de vloer .
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 20:57:

[...]

Erwten rapen. De zak erwten die mijn man me offreerde om op mijn gekwetste pootje te leggen bleek aangebroken, en zojuist rolde de hele zaak dus over de vloer .

[...]

Erwten rapen. De zak erwten die mijn man me offreerde om op mijn gekwetste pootje te leggen bleek aangebroken, en zojuist rolde de hele zaak dus over de vloer .

[...]

Erwten rapen. De zak erwten die mijn man me offreerde om op mijn gekwetste pootje te leggen bleek aangebroken, en zojuist rolde de hele zaak dus over de vloer .Los ontdooien ze erg snel, dus dat is dan weer jammer. Je kunt ze opnieuw invriezen naruurlijk.
LV: Dank je wel voor de schaterlach die je me ontlokte!
Is er geen activiteit in de kroeg vanavond?
Ik ben gek op blauwe bessen. Laatst rekende ik me rijk toen ik deze bestelde.

Is het een emmer van 5 cm hoog
Man ligt naast me te snurken op de bank. Ik heb het hart niet dat ik m wakker maak.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:02:

[afbeelding]

Is het een emmer van 5 cm hoog Het blijft een hele emmer!
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 21:03:

[...]

Het blijft een hele emmer! Ik dacht tijdens het uitpakken eerst dat het een give away was
Godver, ik kreeg een lel op de linkerkant van mn kin en heb nu last van mn rechterkaak....
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:05:

Godver, ik kreeg een lel op de linkerkant van mn kin en heb nu last van mn rechterkaak....Je hebt vast wel ergens een kussen liggen.
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:05:

Godver, ik kreeg een lel op de linkerkant van mn kin en heb nu last van mn rechterkaak....Wie lelt jou?
Wat moet ik met n kussen?
quote:fietsie schreef op 27 februari 2016 @ 21:07:

[...]

Wie lelt jou?Een gast met sparren vanmiddag.
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:07:

Wat moet ik met n kussen? Ik dacht dat je vent je tijdens het slapen en snurken een lel had verkocht. Dat was met een kussen zo op te lossen natuurlijk.
De emmer van Moi doet me denken aan de fraudeur die zich mijn zus noemt! Als kind (ik 4 jaar jonger) liet mijn zus me een briefje van 20 frank zien, zo'n mooie blauwe. En die mocht ik van haar hebben voor die lelijke bruine (50 frank)... Ik blij als een eh kind. En dat herhaalde zich enkele keren. Zus was niet blij met me toen ik als een blije kikker aan moeder vertelde dat er alleen nog blauwe briefjes in mijn spaarpot zaten en zus alleen lelijke bruine had.
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:08:

[...]

Een gast met sparren vanmiddag.Oké, gelukkig niet de snurker.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:08:

[...]

Ik dacht dat je vent je tijdens het slapen en snurken een lel had verkocht. Dat was met een kussen zo op te lossen natuurlijk.Whahahahah nee joh.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:02:

[afbeelding]

Is het een emmer van 5 cm hoog Anders waren het wel reusachtige blauwe bessen geweest, hè?
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:05:

[...]

Ik dacht tijdens het uitpakken eerst dat het een give away was Voel je je zwaar opgelicht of valt het mee? Zuinig genieten van de bessen in elk geval!
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 21:08:

De emmer van Moi doet me denken aan de fraudeur die zich mijn zus noemt! Als kind (ik 4 jaar jonger) liet mijn zus me een briefje van 20 frank zien, zo'n mooie blauwe. En die mocht ik van haar hebben voor die lelijke bruine (50 frank)... Ik blij als een eh kind. En dat herhaalde zich enkele keren. Zus was niet blij met me toen ik als een blije kikker aan moeder vertelde dat er alleen nog blauwe briefjes in mijn spaarpot zaten en zus alleen lelijke bruine had.Hahaha, wat doortrapt!
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2016 @ 21:09:

[...]

Anders waren het wel reusachtige blauwe bessen geweest, hè?Verhoudingen zien is niet mijn sterkste punt. Eerlijk gezegd, als je me zegt dat de olifant onder de tafel past geloof ik het ook nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven