Vervolg Juni topic 2015

05-11-2015 21:03 204 berichten
Hier gaan we gezellig verder

Inlog: zwangerworden

ww: 2468642

NaamLeeftijdkindje NOD ZwangerWanneer uitgerekend?GeslachtBijzonderhedenSaar291e 20 februari JongentjeBevallen!Riboho90 251e 18 februariJongenBevallen!Monstur302e begin juli Mennepen261eDraakje271e 19 maartMeisjeLittleMissClumsy291e juliMiss Dior312e 4 juliJongenSyringa 311e 14 februariJongen22-12-2015 bevallen van een zoon
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Mennepen! Wat een fijn nieuws!
Ik ben er ook eindelijk weer eens! Gefeliciteerd Mennepen!!!! Het is je echt gegund!

Leuk lmc! Knap dat je je nieuwsgierigheid kon bedwingen. Heb je zelf een voorgevoel? Monstur en missdior hebben dan zeker ook pas hun 20 weken echo gehad? Hoe is dat gegaan? Of lees ik eroverheen?

Facebook: Ik doe niet mee met het facebook groepje. Ik heb nu ook geen facebook, dus dat laat ik zo Komen de facebookers wel af en toe nog hier kletsen?

@saar: Ik wil je natuurlijk even feliciteren met de geboorte van je kindje, maar ik lees iets verder op dat hij ziek is geworden. Hoe gaat het nu met hem? Waarom moest je ingeleid worden?

Mijn mannetje is al weer 4 weken. Het gaat hartstikke goed en ik ben apetrots. (Hij is nu alleen verkouden, echt sneu zo'n klein hummeltje die het benauwd heeft). En voor in de tabel 25 januari is hij geboren.

Ik kom vanaf nu weer wat vaker kletsen hoor! Alles is weer op de rit
Mennepen wat fijn zon nieuws van je te horen!

Hier woensdag de 20weken echo, hoop op goed nieuws!

Het is even een ommezwaai he riboho. Gelukkig heb je een beetje ritme al kunnen vinden!
Ik ben er ook weer eens na hele lange tijd! Alles gaat gewoon lekker z n gangetje..

Maar zal nu weer wat actiever meeschrijven.

Saar gefeliciteerd.. Ik lees ook dat je kleine mannetje met spoed naar het ziekenhuis moest, wat heftig zeg hoe gaat het nu?

Mennepen gefeliciteerd wat een geweldig nieuws!!

Hier inmiddels 22 weken zwanger. De 20 weken echo was gelukkig goed.

Ons mannetje is lekker bewegelijk. Een heerlijk gevoel.

Ik krijg nog 2 extra echo s ik kon meedoen met een onderzoek over de groei van de baby. Altijd leuk 2 extra echo's! Met 30 wk en met 35 wk nog een echo.

Ik las ook iets over fb. Zijn er mensen daar actief aan het meeschrijven? Lijkt mij ook wel leuk!
Missdior, we zitten nu met een aantal op Facebook. Draakje heeft de groep gestart maar volgens mij kan ik jou ook toevoegen als je mij een pb stuurt...

Wat een opluchting als de 20 weken echo goed is hè?
Fijn dat er wat ritme in komt hè Riboho! En gelukkig dat alles goed gaat met de kleine man

Missdior, 22 weken alweer. Gaat snel!Fijn dat de 20 weken echo goed was. Hoe voel jij je verder? Al lekker met het kamertje e.d. bezig?

Hier gaat alles eigenlijk ook heel goed. We hebben nu ook een lekker ritme en de kleine man doet het erg goed. Hij groeit als kool en ik zie dat hij steeds meer dingetjes kan: hoofdje rechtop houden, zichzelf omhoog drukken als hij op zijn buik ligt, grijpen naar speeltjes en onze lippen en neus haha. Trots en genieten! Blijf het nog elke dag bijzonder vinden, zo'n klein mensje!
Bijzonder die hele kleine babytjes!!

Besef hier meer en meer dat dit binnenkort ook voor ons gaat gelden!

Vorige week hebben wij de 20weken echo gehad. Gelukkig alles helemaal goed. En we mogen jongensnamen gaan verzinnen (dat is nog eens een uitdaging !)

Ik merk dat ik fb een beetje eng vind. Ik zie wel eens een berichtje voorbij komen maar ben bang dat ik het niet goed doe en dat het bericht dan toch openbaar is...
Fijn dat alles goed gaat met iedereen! Wat leuk monstur, een jongen! Mijn meisje is zwaar in de minderheid hier haha!

Missdior ik wil je ook wel toevoegen aan ons fb groepje, moet je me even een pb sturen met je naam of een linkje naar he fb pagina, dan krijg je een uitnodiging van me :-)

@Monstur, zolang je je bericht in de groep plaatst of reageerd op een berichtje in de groep kan niemand het zien!

Hier privé een heleboel gebeurd, zowel leuke al minder leuke dingen, maar daardoor ben ik niet zo actief op het forum en fb hopelijk nu in iets rustiger vaarwater :-)

Met de kleine meid alles goed, ze ligt ingedaald met het koppie naar beneden en is er volgens mij helemaal klaar voor. Vannacht ook flink last van voorweeen gehad, dacht even dat ze zich kwam melden! Het aftellen is begonnen! 37.6 nu.
Hi het is weer even rustig hier!

Nog geen babynieuws draakje? Ik zag net in het schema dat je 19 maart al was uitgerekend! Spannend hoor!

Mennepen hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles goed vandaag alweer 27 weken. Helaas wel vaak vast van harde buiken, schijnt bij een 2 de vaker voor te komen. Lichamelijk heb ik nu ook zwaarder werk dan bij de 1 ste zwangerschap. Paar weken terug hebben we een pretecho gehad. Heel bijzonder allemaal weer! Zo mooi om te zien. Volgende week gaan we aan de babykamer beginnen. Er moet niet zoveel gebeuren alleen behangen.

Mintgroen en het onderste gedeelte word steigerhout met bruin/ blauw erin. Word volgens mij wel erg leuk!
Miss dior, alweer 27 weken jeetje!

Het is hier idd stil maar jullie zitten op fb toch?

Lief dat je het vraagt!

Hier tot nu toe alles goed, 9 weken nu! 1.5 week geleden een goede echo gehad en 13 april de termijn echo! Dan rond de 11 weken..
Wish it, dream it, do it!
Wat fijn dat het goed bij jullie gaat

Het is allemaal zo'n mooie bijzondere tijd, als alles goed gaat...

Hier helaas niet... Zijn beide helemaal op

Ziek kindje, elke dag veel zorgen en onzekerheid, nog vervelende onderzoeken en operaties in het vooruitzicht. En niet weten wat de toekomst voor ons in petto heeft.

Totaal niet hoe we ons dit voorstelden :(

Daardoor ben ik ook niet meer echt actief op baby dingen hier en op FB, heb echt even genoeg aan mezelf
Fijn dat het goed gaat bij jullie, Mennepen/Missdior/Draakje!

Draakje, nog niet bevallen inmiddels?

Virtuele knuffel voor jou Saar . Wat naar dat het nog niet goed gaat en dat er nog zoveel onzekerheid is

Helemaal logisch dat jij je nu focust op jouw gezin. Heel veel sterkte gewenst!
Ook ik kom me weer even melden, veel gebeurd de laatste dagen! Afgelopen woensdag is onze dochter geboren! 11 dagen te laat, afspraak voor inleiding was al gemaakt maar eenmaal daar aangekomen was het toch al vanzelf (na strippen de dag ervoor) begonnen :-) bevalling verliep soepel en het gaat heel goed met ons!

Wat ontzettend naar voor jullie Saar! Wil je vertellen wat er aan de hand is of houd je dat liever privé? Snap ik ook heel goed hoor! In elk geval heel veel sterkte!

Fijn om te lezen dat het voor de rest goed gaat met iedereen. Komt nu ook voor jullie steeds dichterbij natuurlijk :-)
Hi hoe is het met iedereen?

Het is weer even rustig hier.. Dus ik dacht laat ik maar eens weer eens wat schrijven.

Bijna alweer 32 weken zwanger. Nog 4 weken werken, ik kan al voorzichtig gaan aftellen. Baby kamer is zo goed als af. Alleen nog wat dingen ophangen en nog gordijnen bestellen.

3 weken terug bij de VK mijn HB laten prikken en deze was te laag. Ik ben nu aan de ijzer tabletten. Ik ben vooral erg moe. En heel af en toe een beetje misselijk door de tabletten.

Dinsdag weer naar de VK

Vandaag verjaardag geviert van mijn dochter. Gelukkig was het prachtig weer en hebben we een grote tuin dus het was perfect allemaal.

Alleen nu gesloopt.... Dus ga nu lekker slapen
Hoi!

Hier gaat t wel goed, bijna 30 weken nu, dus begint ergens op te lijken!

We zijn net aan de babykamer begonnen. Deze moet nog gestuukt worden dus dat wordt onderhand eens tijd!

De zwangerschap verloopt eigenlijk best goed, zeker lichamelijk niks teklagen. Psychisch vind ik het nog altijd zwaar. Ik ben blijkbaar gewoon niet goed in zwanger zijn.

Dus vertel dames met kinderen, wat staat te wachten, wat mis je van het zwanger zijn en hebben jullie een ritme gevonden? Dan kan ik nuvwat extra aandacht geven aan dat wat eigenlijk wel leuk is;-)

en zwangeren, waar genieten jullie nu t meest van? En waar verheug je je nu al op?

Ik heb een heel druk kind in mn buik, gezellig en soms ook wat vermoeiend want t leidt me af. Maar straks is t weer helemaal stil daarbinnen, dat ga ik dan wel weer missen...

Ik hoop dat t jullie goed gaat!
Spannend Missdior en Monstur! Het aftellen is begonnen. Mijn mannetje is alweer 3 maanden. Het is een heerlijk ventje. Als hij wakker is lacht en kletst hij, zodra hij begint te mopperen is hij moe. Als ik hem dan weg leg (in zijn bedje) gaat hij slapen. Sinds een paar weken slaapt hij ook (een soort van) door 's nachts. We moeten regelmatig even zijn speentje geven, maar dit heeft hij zelf niet door. Hij huilt dat heel zielig met zijn oogjes dicht. Als we het speentje geven is het dan meteen weer goed.

Succes met de laatste lootjes!
Mijn mannetje kan schaterlachen! Echt superleuk! Hoe is het verder met iedereen?
Super lief riboho!

Met mij gaat alles goed, nu alweer 36 weken het begint nu spannend te worden. In huis deblaatste puntjes op de i zetten.

Nu heerlijk verlof dat bevalt wel erg goed! Was er eerlijk gezegd ook wel een beetje aan toe
Whaw Riboho, gaat dat zo snel!!

Heerlijk dat lachen he

Hier nog 1,5 week werken. Tot 35weken.

Stress thuis omdat de babykamer nog niet af is. Moeilijk met mn werk omdat ik t niet los kan laten!

Een overgangsmoment, daar heb ik altijd wat moeite mee. Ik kijk er wel naar uit dadelijk te tutten met kleertjes enzo, echt voirbereiden op de komst van een tweede!

Dus miss dior, ik snap dat je er aan toe was ! Geniet ervan!!
Hier ook een schaterlachende dame! En heerlijk kletsen en spartelen! En ze maakt aanstalten om te gaan rollen dus dat duurt vast ook niet lang meer!

Verder gaat het ook erg goed, geef nog borstvoeding en dat loopt goed, hopelijk straks als ik weer aan het werk ben ook nog. Nog maar 2 weken verlof en dan moet ik alweer... Had eigenlijk zelfs as maandag al gemoeten maar heb 2 weken langer verlof omdat dochter te laat geboren is :-)

Hoe is het nu met de zwangeren? Rommelt er al wat? Al gek van de vragen of het nog niet zo ver is?

En hoe gaat het met de rest? En met de kleintjes?
Wat gaat het alweer snel met de kleine baby s!

Ik ben nu ruim 37 weken en alles is nu klaar. Heerlijk gevoel.

Op zich voel ik mij ook nog goed. Maar ik vind het wel spannend dat het elk moment kan gebeuren. Bij de eerste was ik een weekje te vroeg.. Heel stom maar daar ga je nu een beetje van uit.

Geniet nog even van je verlof draakje!
En, zijn er alweer nieuwe babietjes bij gekomen?

Hier alles goed, dochter rolt ondertussen vam buik naar rug en is druk aan het proberen dat ook andersom te doen. Werken valt me wel zwaar, zijn lange dagen en savonds lekker op de bank ploffen zit er ook niet in. Ze gaat sinds haar laatste sprongetje steeds laat slapen en dan moeten alle spullen voor de volgende dag nog klaar (flessen afwassen/steriliseren, kleren klaar leggen, luiertas aanvullen, was opruimen...) dus het is vaak tegen twaalven dat ik ga slapen en dan gaat de wekker weer om 6 uur... Gelukkig maar 3 dagen per week!

Hoe gaat het met jullie?
Ja! Hier is er een baby bijgekomen!!

Vorige week bevallen

Lees dat mijn vorige berichtje van voor mn verlof is, wat is er toch veel gebeurd en veranderd sinds toen!

Ik vind t heerlijk met m'n gezin. Heb nu natuurlijk nog veel hulp maar een tweede kindje is heel anders dan een eerste. Ik voel me lichamelijk beter en lijk veel makkelijker het ritme van de baby op te pakken.

Man man man, wat kan je snel van iemand houden he!! Ik ben helemaal verliefd op m'n gezinnetje
Gefeliciteerd Monstur! De liefde spat van je post af! Heerlijk genieten van en met je gezin!
Gefeliciteerd Monstur!! Wat heerlijk!

Draakje: Wat knap dat je kindje al gaat rollen. Die van mij rolt af en toe per ongeluk van buik naar rug en kijkt dan echt om zich heen, van wat doe ik nou. Andersom probeert hij nog niet. Rottig dat je zulke korte nachten hebt! Het wordt vast snel weer beter. Ons kindje slaapt nu van 7 tot 7. Hij krijgt geen fles meer tussendoor. Het gaat eigenlijk best heel goed. Af en toe heeft hij zichzelf op zijn ruggetje gedraaid in bed en dan moeten wij er even uit om hem weer om te keren

Dan slaapt hij wel meteen weer door.

Hoe doen jullie het met eten? Ons ventje vindt het heerlijk om de lepel in zijn mond te hebben en wil ook steeds wel hapjes. Alleen hij kwijlt echt alles uit. Ik denk werkelijk waar dat hij van het bakje misschien 20% doorslikt. De rest zit echt overal. Ik lees ook op andere forums dat die kinderen van rond de 5 a 6 maanden al potjes eten van 200gr. Nou maak ik het meestal zelf dus dan weet ik niet precies hoeveel het is, maar zeker geen 200gr. En daarvan zit dan ook nog het grootste gedeelte in zijn haar.... En hoeveel melk drinken ze nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven