***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Girls, ik ben er weer! Verhuizing is helemaal goed gegaan. Wat een gedoe zeg. Wel al lekker helemaal uitgepakt en ingericht, internet aansluiten was de laatste hindernis die ik nog moest nemen. Bij deze dus!

Heerlijk nieuw huis, de kleintjes hebben het ook erg naar hun zin. Ik mis m'n oude buurtje wel, al is het maar tien minuten fietsen. Morgen moet ik m'n oude krot opleveren, en dan ben ik officieel geen importjordanees meer... Met pijn in m'n hart hoor! Nina heeft nu ook haar eigen kamertje en dat gaat prima. Ze slaapt namelijk heerlijk door. Om zeven uur ligt ze er in, en zo tussen 5en 6 wordt ze eens wakker voor een voeding. En daarna slaapt ze vrolijk weer verder. Wat een luxe! Lars en Morris hebben niet veel moeite met de verhuizing gehad. Morris is misschien iets driftiger dan normaal (maar hij krijgt ook tanden) en Lars is iets peuteriger. Maar het valt reuze mee. Wel ben ik zelf nog een beetje van de leg. Alsof ik nu alsnog aan het ontzwangeren ga, want daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Gisteren heb ik mezelf en de kinderen bijvoorbeeld buiten gesloten. Er moest zo'n professionele inbreker aan te pas komen, die met een soort plastic kaartje de deur openmaakte (10 seconden werk) en daarna een nota van 101,15 euro uitschreef.

Ik hou het even kort want ik kan nu ook eindelijk in bad, daar was de vorige avonden nog geen tijd voor.

Kan iemand mij de link van MSN eens mailen, ik heb een nieuwe computer en kan er niet meer op. Zal ik eens wat foto's plaatsen.

Dag lieverds, ik ben blij dat ik er weer ben!
Mich, welkom terug! En wat fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan, zelfs al internet aangesloten, heerlijk hoor! Fijn dat Nina al zo lekker doorslaapt, dat is al heel snel toch?
Icke, ik plan ook alles om het slapen van Zahra heen, gelukkig slaapt ze nu nog maar 1 x per dag, dat scheelt al veel hoor. Met 2 slaapjes overdag was het een stuk lastiger. En soms kan het niet altijd, als we bijv. bij vrienden blijven eten ofzo,dan ligt ze later op bed, maar dat is voor een keertje niet zo erg. Ze vindt het zelf ook altijd wel gezellig om onder de mensen te zijn. In de auto slapen doet ze niet makkelijk, meestal pas het laatste stukje van de rit, 5 minuten voordat we thuis zijn valt ze dan in slaap haha.
sorry, weer ff ego hoor.

Mijn vader belde me net en mijn moeder is gisteren in het ziekenhuis opgenomen en met spoed geopereerd. Haar dikke darm zat helemaal in de knoop en ze hebben er een stuk uitgesneden.

Morgenochtend even mijn moeder bellen (ze zit nu nog teveel onder de morfine en slaapt wsl al) en dan maar even langs. Denk dat ik maar even op en neer rij want ik zie het nu ook niet zitten om te lang bij Ole weg te blijven (en meenemen vind ik nu ook geen optie).

Fijn dat jullie meet leuk is geweest (foto's?)

Wat een terugreis Lara, gelukkig dat Puk zo lang geslapen heeft, want met een kleintje op de achterbank 2 uur in de file is niet leuk!

Wow Micha, Nina nu al doorslapen, fijn hoor! Wat heerlijk dat jullie helemaal klaar zijn met de verhuizing, dat moet een verademing zijn!

Wat ben je goed aan het shoppen Icke! Had toevallig laatst nog een gesprek met Fachatman, die vond dat ik best wat minder uit "mocht" geven. Was een hele discussie (tja en eigenlijk heeft hij gelijk, maar ja toegeven....)

Trouwens Layla, ik wil je niet ongerust maken, maar... Kaj was 5 dagen later en Ole 9 dagen eerder (dan de uitgerekende datum).
Jeetje Fachat, wat heftig zeg, wat zal ze veel pijn gehad hebben. (en ws nu nog)

Pfff dat wil ik helemaal niet horen hoor, dat betekent dat ik volgende week al moet bevallen hahaha. Ik ben er geestelijk nog niet klaar voor volgens mij.
Jeetje Fachat, dat klinkt erg heftig! Wonen je ouders ver weg? En hoe is de operatie gegaan?

Hoi Michaatje! Internet geinstalleerd en alles dus klaar? Wat goed! Fijn dat het allemaal goed bevalt in het nieuwe huis. Zal ook wel erg lekker zijn om zoveel ruimte te hebben?

Jullie vrienden zitten toch ook in hetzelfde pand? Lijkt me heel gezellig! Wat heerlijk dat Nina bijna doorslaapt! Val jij zelf ook nog even makkelijk in slaap na de voeding? Of zijn Lars en Morris al vroeg wakker?

Zullen we gauw eens drankjes gaan dinken? Lijkt me heel gezellig. Oh, wacht. Jij geeft natuurlijk bv en dan gaat dat niet echt. Dan een keer koffie doen?

Dit weekend zijn we 6 jaar bijelkaar en we wilden uit eten. Er is weeeer te weinig animo voor een oppasavond, dus we gaan nu naar mijn moeder om puk te brengen en gaan dan daar eten. Voordeel is dat we ook kunnen uitslapen en ik er ook niet uit hoef als Puk 's nachts wakker wordt. Nadeel is dat die weg zo gruwelijk vast staat op vrijdag. We gaan nu om 18:00 weg en dan ligt Puk maar wat later in bed. Het is even niet anders.
Niet te geloven. Neem ik mijn camera mee, vergeet ik foto's te maken...
T was echt gezellig vandaag. Leuk om die even oude jongens zo te zien spelen. Arme muis... want in haar huis is vandaag ff echt een bom ontploft. De jongens hebben echt alles overhoop getrokken. Ik heb al foto's op msn gezet.

Koen vond het ook wel indrukwekkend. We waren D. nog niet uit en meneer sliep. Thuis heeft hij ook nog ff geslapen, dus ik heb de gehele dag een gezellig jongetje gehad.

Mich: Fijn dat de verhuizing zo goed verlopen is. Ga jij nu maar ff lekker rustig aan doen, want dat heb je echt wel verdiend!

Layla: Maandag was mijn buik onrustig, maar ik denk dat het indalingsweeen zijn geweest, want het is nu weer rustig. Maar laat de echte weeen maar komen. Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar onze kleine uk. En nee ik weet echt niet wat het wordt en dat wil ik nu heel graag weten.

Fachat: Wat schrikken van je moeder. Heel veel sterkte. Fijn dat er nix ernstigs met Ole aan de hand is. Hopelijk knapt hij snel op.

Icke: Gezellig dat je er weer bent. En heel fijn dat je je ook beter voelt. En shoppen maakt een vrouw altijd gelukkig

Ik moet zeggen dat ik niet zo heel exact met Koen zijn slaapjes omga. Hij probeer er omheen te plannen, maar als het ff anders gaat dan zien we wel weer wat de dag brengt. Nu mag ik ook niet klagen over Koen zijn slapen hoor. Als ik hem in bed leg (te vroeg of te laat) is het eigenlijk nooit een probleem. Hij kletst wat en gaat slapen. Soms blijft hij zelfs wakker liggen, maar is hij daarna ff 'afgekoeld' als hij heel mopperig was.

Lara: Nog gezellig kunnen eten of was het echt koud...

Xaloy: Hoe gaat het met jullie?

Lievelust: Arme jij .. een dag met zo'n humeurig jongetje opgescheept zitten is niet nix. Kan hij in jullie huis gemakkelijk ff alleen buiten spelen of kan dat niet. Zou misschien wel lekker zijn.

Framboos: Alweer een beetje bijgekomen? Wel rustig aan doen hoor!

Verder weet ik het ff niet. Ga nog ff met de beetjes omhoog. Tot morgen allemaal.
Lara: Leuk een etentje. Vrijdagmiddag rijden is echt geen pretje. Hopelijk valt het mee. Wel lekker dat je geen nachtdienst hebt.
BM: misschien kun je de foto's beter op hyves zetten? Wil ik ook wel doen als je ze me even mailt hoor.

Eten was lekker en vriend was erg onder de indruk ( ) en gelukkig nog niet koud.
Stom ff niet aan hyves gedacht.

Zal ik ook ff meteen doen. Kunnen we daar ook een mappenstructuur maken?
Foto's staan ook op Hyves.

Fachat, kun jij als beheerder een mappenstructuur maken? Geen idee of het lukt hoor, maar zou misschien wel overzichtelijker zijn. Al zie je zo duidelijk de laatst toegevoegde foto's...
Ziet er erg gezellig uit op de foto's! Vooral met zijn allen aan tafel, leuk!

Operatie is op zich goed gegaan, alleen had de arts wat gemorst, maar als het goed is hebben ze alles weer goed schoongemaakt.

Ouders wonen bij Icke in de buurt, dus ik moet wel even rijden.
quote:Buitenmeisje schreef op 30 oktober 2008 @ 21:38:

Foto's staan ook op Hyves.

Fachat, kun jij als beheerder een mappenstructuur maken? Geen idee of het lukt hoor, maar zou misschien wel overzichtelijker zijn. Al zie je zo duidelijk de laatst toegevoegde foto's...Hmmm, ik zou het wel willen doen, maar zou eerlijk gezegd niet weten hoe. Als iemand me dat kan vertellen.. (is idd wel een goed idee)
Lara, wat hebben jullie een knappe schoonmaker!! En wat heeft hij een leuke trui aan!
Gemorst?? Dat klinkt wel een beetje raar zeg.. Zorgt dat voor complicaties? Ver weg om te rijden zeg... Lief dat je er morgen heen gaat.quote:fachat schreef op 30 oktober 2008 @ 21:58:

Lara, wat hebben jullie een knappe schoonmaker!! En wat heeft hij een leuke trui aan!Lief, dankje! Tsja, we gaan de normale schoonmaakster maar ontslaan denk ik. Puk kan het hartstikke goed en het oog wil ook wat . Die trui hebben we gekregen en is van Zara geloof ik. Ik vind groen hem altijd goed staan, dus het is zijn (mijn) lievelingstrui geworden.
arts heeft ontlasting gemorst in haar buikholte. Dit hebben ze weer schoongemaakt, maar er kan wat achtergebleven zijn. Dat kan infecties veroorzaken. Uit voorzorg heeft ze een penicillne-kuur gekregen.
He bah Fachat, wat heb jij een rotdag vandaag zeg. Ik hoop dat Ole snel weer opknapt en dat het ook weer snel beter gaat met je moeder. Heel veel sterkte de komende dagen.

Micha, verdwaal je al in je nieuwe huis?

Het was idd een super leuke dag. De jongens hebben leuk gespeeld (al moet ik Finn echt leren niet speeltjes af te pakken). Haha Lara, Finn sliep ook voordat ik weg was gereden. Die was ook zoooo moe.

De frietjes waren heerlijk (vond Finn ook). Gezellig even bij schoonouders bijgekletst.

Leuke foto's DM.

Pff, ik ga naar bed. Morgen naar Amsterdam met mijn moeder, gezellig mijn zus bezoeken en ff lekker shoppen.
Haai!

Jemig Fach, je krijgt het wel voor je kiezen! Ik hoop dat je moeder en Ole snel beter zijn.

Hihi, dus alle kindjes waren moe? Steijn en Hugo ook! De jongens hebben heel de middag geslapen en werden pas om 16:15 wakker! Helaas moest ik toen bijna weg, maar goed.

Swis, shop ze! Oh lieverd, de dropjes zijn heerlijk! Ik was een gelukkig mens gisteravond. Wat goed dat je alleen maar drop hebt gekocht die ik lekker vind! Alles is helemaal goed! (het liefste had ik heel de pot in een keer opgegeten, maar ik heb me zowaar kunnen beheersen!)
Goedemorgen

Muisje ook alweer vroeg uit de veren. Hopelijk niet zo vroeg als gisteren... En de badkamer al schoon

Koen krijgt nu ook een 5 voortand. Ik denk dat we hier echt een tandenboom krijgen. Mag ook wel, want hij had er dus nog maar 4 en sinds een week een 1e kies. Lekker dat hij gewacht heeft tot nu..... Ach ik word toch wel wakker snachts om naar de wc te gaan dus dan kan ik hem ook wel ff troosten. Voor de rest is hij er best heel ok onder.

Ik ga ff een appeltaart bakken, want vanavond komt er een collegaatje op bezoek. Die van jou was trouwens ook heerlijk swissie! En ook nog heel hartelijk bedankt voor het mooie boek. Daar zullen wij in mijn natte woonplaatsje veel plezier van hebben. Kan mams eerst wat leren over de beestjes of Koen kan het mama leren
Arme fachat, eerst ole zo ziek, en nu je moeder in het ziekenhuis. Hopelijk krijgt ze geen complicaties van het ongelukje !!

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad !! Ik had ook graag gekomen hoor, maar ja, het is zo ver he ... Maar jullie zijn hier ook welkom hoor, als jullie ooit eens naar de Ardennen ofzo rijden. Kom dan maar langs !

Vandaag ben ik thuis, en heb ik Xander dus ook thuisgelaten. Het is flink wennen hoor. Straks ga ik naar schoonmoeder eten met Xander, en dan gaat hij om een uur of 13 u slapen. Nu zit hij zoet de wawa's te bekijken. Gisteren een gesprek gehad met mijn pc-instructeur, hij vindt het fantastisch dat ik me zo goed herpakt heb. We leren nu werken met Windows, en dat gaat supervlot ! Nederlands heb ik ff niet meer. Moet nu even PC afwerken (nog 100 pagina's), Frans afwerken (da's nog een hoop werk) en Rekenen afwerken (moet ik nog een test van doen, een hoofdstukje, en dan kan ik weer zo een gevreesde eindtest doen, hierop moet ik 70% op hebben om verder te mogen, maar de tussentijdse testen waren heel goed !
Fachat: hoe is het vandaag met Ole?

Past Koen zijn wakker-wordt-schema dan wel een beetje aan jouw plasschema aan BM? Het is namelijk wel jammer als je er nog vaker uit moet... Lekker appeltaart!!

Muis, nog een beetje geslapen vannacht?

Shop ze, Swiss! En laat je zus me zsm mailen, want de kraamzorg moet wel snel geregeld worden. Die (particuliere) vrouw die ik had zit ook snel vol en ze is steengoed. Zou jammer zijn als dat niet doorgaat.

Jippie! Puk heeft netjes doorgeslapen vannacht (tot 7:45). Hopelijk lag het niet alleen aan het gebrek aan slaap van gisteren, want ik vind het wel prettig zo. Nu ben ik natuurlijk wel heel moe, maar dat is in een paar dagen bijgeslapen.
* Witchke55 weet het ff niet meer, Xander zit al heel de tijd te huilen ... misschien is ie gelukkiger op creche ...
Dat zal wel niet Witchke. Heb je gezellig met hem gespeeld? Anders een lekker lange wandeling maken of een stuk fietsen?
Heb al met hem gespeeld ja. Zie het niet goed zitten om met hem buiten te gaan, omdat het zo koud is en omdat hij zo snel een verkoudheid heeft ... Het huilen is nog altijd niet opgehouden ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven