Good Luck!
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:02
Echt heel stoer dat soort opmerkingen.
Net ook; ik doe zijn pyama aan zegt ie: ik ben een beetje blauw.
Maar ik snap het af en toe niet wat ie zegt. Dus ik zei: ben je BLAUW? Ja mama, hier,(wijst op z'n ogen) zalfje op.
Ik heb van die zalf tegen blauwe plekken.
We keken laatst babyfoto's en hij zei dat het Berend was maar hij was het. Ik zei toen dat hij blauwe ogen had, net als papa en Berend bruin, net als mama.
Nou, beetje vaag maar ik vond het wel heel grappig
Net ook; ik doe zijn pyama aan zegt ie: ik ben een beetje blauw.
Maar ik snap het af en toe niet wat ie zegt. Dus ik zei: ben je BLAUW? Ja mama, hier,(wijst op z'n ogen) zalfje op.
Ik heb van die zalf tegen blauwe plekken.
We keken laatst babyfoto's en hij zei dat het Berend was maar hij was het. Ik zei toen dat hij blauwe ogen had, net als papa en Berend bruin, net als mama.
Nou, beetje vaag maar ik vond het wel heel grappig
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:19
Haha, bij ons heet dat toverzalf. Max vind dat hij witte ogen heeft, of bruin, want papa, mama en Sam hebben ook bruine ogen.
Ik zit nu op RTL8 een programma te kijken over grote gezinnen. Er is 1 gezin dat streng gelovig is en daarom niet aan anticonceptie doet. Ze mogen dan wel hun vruchtbare dagen bijhouden. Zit die man daar heel serieus met zo'n ovulatiemeter in z'n hand: 'Ja, dat houdt de man dan bij. De vrouw geeft aan hoe vochtig ze is en of het helder of troebel is en dan weet de man of ze vruchtbaar is of niet' Ik geloof niet dat wij ooit nog zouden sexen dan.
Ik zit nu op RTL8 een programma te kijken over grote gezinnen. Er is 1 gezin dat streng gelovig is en daarom niet aan anticonceptie doet. Ze mogen dan wel hun vruchtbare dagen bijhouden. Zit die man daar heel serieus met zo'n ovulatiemeter in z'n hand: 'Ja, dat houdt de man dan bij. De vrouw geeft aan hoe vochtig ze is en of het helder of troebel is en dan weet de man of ze vruchtbaar is of niet' Ik geloof niet dat wij ooit nog zouden sexen dan.
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:29
Gatver ben ik blij dat ik geen katten heb, bah!
Ik ben zo trots op Mart. Zijn mimi was stuk (speen) en ik had echt geen nieuwe in huis dus heb ik verteld dat de mimi's op zijn en dat ik alleen nog een andere had. (speen van difrax, hij heeft ze van bibi en ja dat luistert erg nauw bij hem). Weet je wat hij zei: ik ben al een grote jongen ik hoef geen mimi meer. Knap he!
Ik zet er echt al maanden tegenaan te hikken hoe ik hem ervan af krijg en zo ineens, zonder voorbereiding, moeilijk kletsen of huilen is het gelukt. Dus hij is speenloos. Verder heeft hij vandaag geholpen met het uitpakken van de boodschappen en de vaatwasser. Soms heb je van die dagen dat alles lekker loopt en krijgen ze een gouden randje .
Ik ben zo trots op Mart. Zijn mimi was stuk (speen) en ik had echt geen nieuwe in huis dus heb ik verteld dat de mimi's op zijn en dat ik alleen nog een andere had. (speen van difrax, hij heeft ze van bibi en ja dat luistert erg nauw bij hem). Weet je wat hij zei: ik ben al een grote jongen ik hoef geen mimi meer. Knap he!
Ik zet er echt al maanden tegenaan te hikken hoe ik hem ervan af krijg en zo ineens, zonder voorbereiding, moeilijk kletsen of huilen is het gelukt. Dus hij is speenloos. Verder heeft hij vandaag geholpen met het uitpakken van de boodschappen en de vaatwasser. Soms heb je van die dagen dat alles lekker loopt en krijgen ze een gouden randje .
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:32
Er komt morgen een nw programma op RTL 8, dat heet iets van het Consultatieburo ofzo. Het gaat morgen over peuterpuberteit.
Dat is vervelend Mamax, nog niet toe aan 1 slaapje begrijp ik?
Die periode duurde bij CG zo lang.
Als ik zo hoor wat jullie kids allemaal kunnen zeggen, ongelovelijk! Kan me niet voorstellen dat mij dat ooit ter ore komt. Of ter oge dan.
Jammer Jin. Je had vast T. al voorbereid op de kindjes aan de deur? Deed jij vroeger aan St. Maarten (weet niet waar je hebt gewoond)?
Dat is vervelend Mamax, nog niet toe aan 1 slaapje begrijp ik?
Die periode duurde bij CG zo lang.
Als ik zo hoor wat jullie kids allemaal kunnen zeggen, ongelovelijk! Kan me niet voorstellen dat mij dat ooit ter ore komt. Of ter oge dan.
Jammer Jin. Je had vast T. al voorbereid op de kindjes aan de deur? Deed jij vroeger aan St. Maarten (weet niet waar je hebt gewoond)?
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:35
Haha heel herkenbaar Star, hier was het vanmorgen olifantje in het bos en dat heel hard in mijn oor terwijl ik ng zo lekker lag te slapen, nee rustig wakker worden is er niet meer bij.
Jin moet je ze lekker zelf opeten. Hier zijn ze niet geweest. Ze hebben nu een speurtocht door de wijk, volgend jaar kan Mart ook meedoen .
Leuke uitspraken Amaal, schrijf je ze ook op?
Weet iemand waar je lampionnen kunt halen voor Sint Maarten?
Jin moet je ze lekker zelf opeten. Hier zijn ze niet geweest. Ze hebben nu een speurtocht door de wijk, volgend jaar kan Mart ook meedoen .
Leuke uitspraken Amaal, schrijf je ze ook op?
Weet iemand waar je lampionnen kunt halen voor Sint Maarten?
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:36
Sam slaapt al een tijdje 1 keer, maar dan wel van 12.30 tot 15.30 ongeveer. Daarna wordt dus erg krap en daarvoor valt hij dus op de terugweg in slaap. Nee, dat 2 keer slapen is hij gelukkig al een tijd van af, dat vond ik echt drama. In die tijd sliep Max ook nog 1 keer, dus van 10 tot 17 had ik een slapend kind. Sam heeft ook veel in de wagen geslapen, bij Max deed ik dat liever niet, maar anders kwam ik echt de deur niet uit.
vrijdag 31 oktober 2008 om 21:54
vrijdag 31 oktober 2008 om 22:01
Max is 1 keer uit ons bed gevallen tegen het nachtkastje aan: gevolg een blauw oog. Nu durf ik hem niet meer alleen te laten in ons bed, het is zo'n woelwatertje. Bij hem is het trouwens erg vol nu, hij slaapt sowieso altijd al met een hond, een kikker en de olifant uit Die Sendung mit der Maus, nu liggen er ook nog 20 vingerpoppetjes in bed...
vrijdag 31 oktober 2008 om 22:11
Voor iedereen die ze niet kent: www.wdrmaus.de