***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
maandag 3 november 2008 om 10:48
Goedemorgen!
Koorts is gelukkig gezakt, vannacht heb ik ze nog een paracetamol gegeven en vanmorgen ging het een stuk beter. Ik hou ze wel thuis vandaag van het kdv (en morgen en woensdag is ze sowieso al thuis).
Man gaat vanavond de nachtdienst in dus ik heb hulp vandaag.
Ze ligt overigens nu al op bed, ze is denk ik moe van de koorts dus ik laat ze vandaag maar wat extra slapen.
Koorts is gelukkig gezakt, vannacht heb ik ze nog een paracetamol gegeven en vanmorgen ging het een stuk beter. Ik hou ze wel thuis vandaag van het kdv (en morgen en woensdag is ze sowieso al thuis).
Man gaat vanavond de nachtdienst in dus ik heb hulp vandaag.
Ze ligt overigens nu al op bed, ze is denk ik moe van de koorts dus ik laat ze vandaag maar wat extra slapen.
maandag 3 november 2008 om 10:55
Esan, we zitten in hetzelfde schuitje, geloof ik...... Hier is het uit het niets opeens hard huilen (dat weet ik omdat ik sowieso door mijn dikke buik zomaar uren wakker lig 's nachts) en dan niet meer verder willen slapen. Als je naast hem gaat zitten is het ook niet goed, meneer wil neus aan neus eer hij stil is. tussen ons in lukt helaas tegenwoordig ook niet meer. Hij 'checkt' telkens even of 'papaaaaaaa????" en ' mamaaaaaa???" er nog wel zijn (verbaal en met een vinger in jouw neus:() Terugleggen staat garant voor een huilpartij, die even stopt, weer doorgaat, even stopt, weer doorgaat etc etc. Om 5.20 was hij er echter klaar mee en hebben we heb er maar uitgehaald. Hij ligt nu sinds 10.30 in zijn bedje. We hebben vanochtend " druk" gedaan om hem bezig te houden; spijkertjes kopen bij de karwei om de hoek om de achterplaten van de commode er samen op te rammen(ein-de-lijk) en meteen een houten parkeergarage meegenomen. Voor de rest hebben we straks echt geen ruimte, helaas. Kan nu mijn kont al niet keren:( De garage leek het minste ruimte in te nemen. Ook leuk voor meisje klein:) Not, maar dat zien we dan wel weer. Misschien krijgen we wel een hele stoere meid........
nou, ik ga ook lekker even liggen, ben uitgeteld.
Muis, stuur A ook even hier langs als je wilt.............
Ik wil ook een opgeruimd huis. Mijn nesteldranghormonen zijn aan het ontwaken, geloof ik. Vind ze wat vroeg, maar goed.......
nou, ik ga ook lekker even liggen, ben uitgeteld.
Muis, stuur A ook even hier langs als je wilt.............
maandag 3 november 2008 om 11:03
Ohja, we hebben een naam!!!! (slag om de arm ivm Ickeman's wispelturigheid, welke eigenlijk een van MIJN karaktertrekken is, officieel)
Wat vinden jullie van Liselot Jente?
Ik zou zelf evt Liselot geheten hebben, net als met mijn uiteindelijke naam vernoemd naar wijlen Beppe die Lutske heette( beppe= oma in het fries). En ook mijn moeder is vernoemd naar haar moeder(dezelfde Beppe dus) We hebben niet bewust Liselot gekozen om te vernoemen, maar deze vind Ickeman leuk genoeg en dan moet je toeslaan:) Hebben we straks 2 R'en en twee L'en, niet echt handig, maar goed. Mijn schoonmoeder heet qua doopnaam Jentina en vandaar dus Jente. Zodat de oma's zich allebei niet achtergesteld voelen, zeg maar.
Wat vinden jullie van Liselot Jente?
Ik zou zelf evt Liselot geheten hebben, net als met mijn uiteindelijke naam vernoemd naar wijlen Beppe die Lutske heette( beppe= oma in het fries). En ook mijn moeder is vernoemd naar haar moeder(dezelfde Beppe dus) We hebben niet bewust Liselot gekozen om te vernoemen, maar deze vind Ickeman leuk genoeg en dan moet je toeslaan:) Hebben we straks 2 R'en en twee L'en, niet echt handig, maar goed. Mijn schoonmoeder heet qua doopnaam Jentina en vandaar dus Jente. Zodat de oma's zich allebei niet achtergesteld voelen, zeg maar.
maandag 3 november 2008 om 11:55
Oooh Ick, ik ben dol op de naam Liselot! Ooit, toen ik nog een puberend muisje was, had ik een heel goede vriendin die Liselot heette en zij en ik waren een rampenplan samen! (maar we waren wel heel gezellig) Helaas zie ik haar niet meer, maar zij was toen echt tof.We zaten bij elkaar in de klas, op hockey, op zeilles, kwamen iedere dag bij elkaar thuis en nog hadden we niet genoeg tijd samen! Kortom: ik ben voor Liselot!
Jente vind ik ook wel leuk, maar ik weet niet of ik Liselot Jente zo'n mooie combinatie vind. Ik denk dat ik Jente Liselot lekkerder vind klinken trouwens. Overigens vind ik Liselot Jentina prima in het gehoor liggen, maar ik weet niet of jij dat wat vindt!
Jente vind ik ook wel leuk, maar ik weet niet of ik Liselot Jente zo'n mooie combinatie vind. Ik denk dat ik Jente Liselot lekkerder vind klinken trouwens. Overigens vind ik Liselot Jentina prima in het gehoor liggen, maar ik weet niet of jij dat wat vindt!
maandag 3 november 2008 om 12:16
Leuke naam Icke!!!!
Swissie: denk aan je hier!!!
Ben heerlijk vakantie aan het vieren in eigen huis. Vanochtend babyfoon naar buufje gebracht en naar de karwei geraced. Tahnx voor de tip (wij krijgen de folder altijd pas op dinsdag of woensdag) Ik heb het keukentje en de treinbaan gekocht. Het keukentje gaat op zolder vor haar verjaardag en de treinbaan gaat ook op zolder naast het poppenhuis (wat ik al eerder kocht bij de karwei voor 10 euro! en wat groter is dan de huidige uitvoering) Echt wel goed om die aanbiedingen in de gaten te houden. Dropman zou eigenlijk zelf een keukentje gaan maken, maar voor dit geld is dat geen doen he....
Swissie: denk aan je hier!!!
Ben heerlijk vakantie aan het vieren in eigen huis. Vanochtend babyfoon naar buufje gebracht en naar de karwei geraced. Tahnx voor de tip (wij krijgen de folder altijd pas op dinsdag of woensdag) Ik heb het keukentje en de treinbaan gekocht. Het keukentje gaat op zolder vor haar verjaardag en de treinbaan gaat ook op zolder naast het poppenhuis (wat ik al eerder kocht bij de karwei voor 10 euro! en wat groter is dan de huidige uitvoering) Echt wel goed om die aanbiedingen in de gaten te houden. Dropman zou eigenlijk zelf een keukentje gaan maken, maar voor dit geld is dat geen doen he....
maandag 3 november 2008 om 12:27
Volgens mij moet de karwij wel uitverkocht zijn nu. Heb de parkeergarage en het keukentje ingeslagen. Ben beniuwd hoe ik dit aan M moet gaan verkopen. Die moet ik trouwens ff bellen, want nog niets gehoord over waar ze nu zijn of er problemen zijn.
Liseot, leuke naam!! Jente in combi niet zo sterk, maar dat maakt niet uit, toch?
Liseot, leuke naam!! Jente in combi niet zo sterk, maar dat maakt niet uit, toch?
You can't have a rainbow without a little rain
maandag 3 november 2008 om 12:45
Draak, ik twijfel ook over de combi, maar het gaat er meer om dat we het gevoel hebben oma twee ook te moeten vernoemen omdat oma een er bij Liselot ongetwijfeld vanuit gaat dat het geen toeval maar wel vernoemen is.
Grrrrr ik haaaaaaaaat schoolkinderen en hun lawaai! Kan gewoon geen dutje doen met een schoolplein in de achtertuin. Bah bah bah.
Grrrrr ik haaaaaaaaat schoolkinderen en hun lawaai! Kan gewoon geen dutje doen met een schoolplein in de achtertuin. Bah bah bah.
maandag 3 november 2008 om 13:03
hihi icke: ik heb een schoolplein in de voortuin en herken het lawaai... Heb er weinig last vand oordat ik 's nachts goed kan slapen. maar kan me vorstellen dat jij graag met een rl ducktape het schoolplein op zou willen rennen.
Bij onze karwei lagen wel een stuk of 80 keukentjes. dus dat zag er erg oke uit. Dropman wilde ook de parkeergarage, maar ik vond de treinbaan iets meer uniseks
Bij onze karwei lagen wel een stuk of 80 keukentjes. dus dat zag er erg oke uit. Dropman wilde ook de parkeergarage, maar ik vond de treinbaan iets meer uniseks
maandag 3 november 2008 om 13:22
Drop, twaalf rollen ducktape!!!!!!!!Moet goed vastzitten:)
Ook in de woonkamer komt alles luid en duidelijk over, dus proberen te gaan slapen op de bank is even frustrerend.
Haha, Ickeman was hier ook helemaal in zijn nopjes met de treinbaan (IKEA sinterklaas vorig jaar) die we van het weekend van zolder hadden gehaald. Was weer even back to childhood:)
Maar goed dat er een meisje komt hier. Ik vind Duplo best leuk, maar heb niets met auto's enzo. Reuze jammer van het keukentje, want ik weet dat Ruben het erg leuk zou vinden, maar goed, we kunnen het echt echt echt niet kwijt helaas.
Nu nog even wel, maar als straks de box erin moet past het gewoon echt niet meer.
Vond ook de boerderij erg leuk. Niet die met de tractor maar die ander(er waren er hier twee). Ook al zo'n groot ding....en aangezien hij als een boerderij van duplo heeft kan ik dat natuurlijk niet verkopen aan Ickeman. Want op zo'n moment werkt de motivatie 'maar je vind het zelf ook zo leuk'weer absoluut niet:)
Ook in de woonkamer komt alles luid en duidelijk over, dus proberen te gaan slapen op de bank is even frustrerend.
Haha, Ickeman was hier ook helemaal in zijn nopjes met de treinbaan (IKEA sinterklaas vorig jaar) die we van het weekend van zolder hadden gehaald. Was weer even back to childhood:)
Maar goed dat er een meisje komt hier. Ik vind Duplo best leuk, maar heb niets met auto's enzo. Reuze jammer van het keukentje, want ik weet dat Ruben het erg leuk zou vinden, maar goed, we kunnen het echt echt echt niet kwijt helaas.
Nu nog even wel, maar als straks de box erin moet past het gewoon echt niet meer.
Vond ook de boerderij erg leuk. Niet die met de tractor maar die ander(er waren er hier twee). Ook al zo'n groot ding....en aangezien hij als een boerderij van duplo heeft kan ik dat natuurlijk niet verkopen aan Ickeman. Want op zo'n moment werkt de motivatie 'maar je vind het zelf ook zo leuk'weer absoluut niet:)
maandag 3 november 2008 om 13:38
Je word echt zo hebberig van zoveel mooi speelgoed.
Het lijkt me idd handig om dan beide oma's te vernoemen, anders krijg je scheve gezichten. En het maakt dan toch niet uit dat de combi niet zo goed past. Je roept haat toch maar bij 1 naam.
Boerderij vond ik ook leuk! En treinbaan ook. Heb ik me toch eigenlijk goed ingehouden nietwaar?
M is goed onderweg, hadden geen last van wateroverlast gelukkig. Rond etenstijd thuis. Fijn!!
Swiss, heel veel serkte volgende week. Denk aan je!
Muis, wat lief van A!!!
Het lijkt me idd handig om dan beide oma's te vernoemen, anders krijg je scheve gezichten. En het maakt dan toch niet uit dat de combi niet zo goed past. Je roept haat toch maar bij 1 naam.
Boerderij vond ik ook leuk! En treinbaan ook. Heb ik me toch eigenlijk goed ingehouden nietwaar?
M is goed onderweg, hadden geen last van wateroverlast gelukkig. Rond etenstijd thuis. Fijn!!
Swiss, heel veel serkte volgende week. Denk aan je!
Muis, wat lief van A!!!
You can't have a rainbow without a little rain
maandag 3 november 2008 om 13:47
Muis, Jentina is toch niet leuk?????? Haar roepnaam (schoonmoeder) is Jennek, dat vind ik wel leuk. Jente is te kort achter Liselot he? Het bekt niet echt lekker........om het maar even zo te zeggen.
Muis, nog even; je was toch oorspronkelijk eerder uitgerekend?.....
Weet je? Ruben heeft de schade van vannacht ingehaald, is nu pas wakker. Die gaat er straks weer volop tegenaan. Hoop dat ik de middag doorkom zonder huilbuien enzo. Sorry, even zwelgen in zelfmedelijden.
Muis, nog even; je was toch oorspronkelijk eerder uitgerekend?.....
Weet je? Ruben heeft de schade van vannacht ingehaald, is nu pas wakker. Die gaat er straks weer volop tegenaan. Hoop dat ik de middag doorkom zonder huilbuien enzo. Sorry, even zwelgen in zelfmedelijden.
maandag 3 november 2008 om 14:09
Mooie naam Ick. De combi Jente is inderdaad wat minder, maar dat geeft toch niet echt? Je gebruikt maar 1 naam en het vernoemen is wel een punt.
Haha, jullie allemaal met je keukentje! Ik zou niet weten waar ik zo'n ding moet laten, maar op tv zag het er mooi uit. Ik heb net wel 50 houten blokken voor een tientje gescoord (aanbieding 50%) bij de Bart Smid. Prima dus.
Haha, jullie allemaal met je keukentje! Ik zou niet weten waar ik zo'n ding moet laten, maar op tv zag het er mooi uit. Ik heb net wel 50 houten blokken voor een tientje gescoord (aanbieding 50%) bij de Bart Smid. Prima dus.
maandag 3 november 2008 om 16:55
Ick, ik ben inderdaad niet zo weg van Jentina, maar ik vind Liselot Jente niet zo lekker "bekken" inderdaad. Steijn en Ernie hebben/krijgen ook allebei een naam die ik eigenlijk helemaal niets vind, maar ik vond het wel weer leuk om te vernoemen. Persoonlijk, maar dat is mijn mening, vind ik dat je pas echt vernoemd als je de "echte" naam gebruikt, in plaats van een afgeleide.
Wat ik wel weer okee vind klinken is Jente Liselot, met als roepnaam Liselot. Sowieso vind ik dat de naam met de meeste lettergrepen achteraan moet staan, anders spreekt het niet lekker uit.
Wat ik wel weer okee vind klinken is Jente Liselot, met als roepnaam Liselot. Sowieso vind ik dat de naam met de meeste lettergrepen achteraan moet staan, anders spreekt het niet lekker uit.
maandag 3 november 2008 om 17:05
Icke, ik ben het met Muis eens dat een korte naam als eerste mooi klinkt. Ik vind Liselot trouwens een erg leuke naam. Jente moet ik aan wennen.
Lara, ik moet vanavond idd goed eten, want morgen vanaf 6 uur nuchter. Ik hoop dat ik morgen nog wel iets mag eten, de operatie is pas woensdag. Hoewel een dagje (of 2) niet eten voor mij niet echt heel erg slecht zou zijn haha.
Houten speelgoed is leuk. En ik denk ook over een garage na. Vond het bij Muis wel erg leuk.
Trein vind ik ook erg leuk, daar wil ik zeker meer van.
Layla, heel veel beterschap voor Zahra. Ik hoop dat de koorst wegblijft. Zieke kindjes zijn zielig.
Muis, A. is echt super zeg. Heerlijk voor je dat alles lekker opgeruimd is. Ik vond die stoel op de kamer van Ernie trouwens wel erg gaaf.
Hoe is het met je (ex) kater?
LL, hoe gaat het met meisje? En met de combi Meisje en Daan? Trek je het nog een beetje?
Pff, probeer even alles te regelen hier, maar het is moeilijk als je niet weet hoe lang je wegbent. Ik hoop dat ik volgende week weer aan de slag kan, anders duurt de tijd tot de uitslag ook zo belachelijk lang.
Lara, ik moet vanavond idd goed eten, want morgen vanaf 6 uur nuchter. Ik hoop dat ik morgen nog wel iets mag eten, de operatie is pas woensdag. Hoewel een dagje (of 2) niet eten voor mij niet echt heel erg slecht zou zijn haha.
Houten speelgoed is leuk. En ik denk ook over een garage na. Vond het bij Muis wel erg leuk.
Trein vind ik ook erg leuk, daar wil ik zeker meer van.
Layla, heel veel beterschap voor Zahra. Ik hoop dat de koorst wegblijft. Zieke kindjes zijn zielig.
Muis, A. is echt super zeg. Heerlijk voor je dat alles lekker opgeruimd is. Ik vond die stoel op de kamer van Ernie trouwens wel erg gaaf.
Hoe is het met je (ex) kater?
LL, hoe gaat het met meisje? En met de combi Meisje en Daan? Trek je het nog een beetje?
Pff, probeer even alles te regelen hier, maar het is moeilijk als je niet weet hoe lang je wegbent. Ik hoop dat ik volgende week weer aan de slag kan, anders duurt de tijd tot de uitslag ook zo belachelijk lang.
maandag 3 november 2008 om 17:31
Jente Liselot is ook wel een idee. Dat bekt in ieder geval wel!
Bij Ruben hebben we qua naam ook eerst kort en dan lang, maar dan is Ruben zowel de kortste als de roepnaam. Nouja, dan draaien we het bij meisjeklein gewoon om, de langste en tevens roepnaam als laatste naam. Maakt ook niets uit.
Ik ga de preischotel afmaken.
Bij Ruben hebben we qua naam ook eerst kort en dan lang, maar dan is Ruben zowel de kortste als de roepnaam. Nouja, dan draaien we het bij meisjeklein gewoon om, de langste en tevens roepnaam als laatste naam. Maakt ook niets uit.
Ik ga de preischotel afmaken.
maandag 3 november 2008 om 19:40
Icke, moeilijk die namen, ik vind Jente Liselot ook beter klinken, roepnaam Liselot is leuk! Wij vernoemen hier gelukkig niet dat scheelt een hoop kopzorg.
Swissie, heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat de operatie meevalt en we denken aan je!
Grappig dat jullie allemaal naar Karwei zijn gegaan, ik ben vandaag even langs dat adresje van MP gereden voor die duplo blokken en het bleek dat ze nog een setje hadden met blokken (van Bob de Bouwer) en zo'n gele opbergbox. Ik mocht alles samen meenemen voor 7,50. Ik heb het thuis gelijk even in een sopje gedaan (hoewel het er erg schoon uitzag) en Zahra is er reuze blij mee. V.w.b de koorts heb ik te vroeg gejuicht, vanmiddag na haar ochtendslaapje had ze toch weer 39,8 dus heb ik haar maar weer een para gegeven. Ze heeft vanmiddag lekker geslapen van 2 tot kwart voor 5 en nu ligt ze ook weer lekker te slapen. Ik heb ze weer een para gegeven dan slaapt ze hopelijk goed. Oh en ze heeft weer een nieuw woordje: ' kep poept', toch wel makkelijk dat we weten wanneer haar luier verschoond moet worden.
Swissie, heel veel sterkte de komende dagen, ik hoop dat de operatie meevalt en we denken aan je!
Grappig dat jullie allemaal naar Karwei zijn gegaan, ik ben vandaag even langs dat adresje van MP gereden voor die duplo blokken en het bleek dat ze nog een setje hadden met blokken (van Bob de Bouwer) en zo'n gele opbergbox. Ik mocht alles samen meenemen voor 7,50. Ik heb het thuis gelijk even in een sopje gedaan (hoewel het er erg schoon uitzag) en Zahra is er reuze blij mee. V.w.b de koorts heb ik te vroeg gejuicht, vanmiddag na haar ochtendslaapje had ze toch weer 39,8 dus heb ik haar maar weer een para gegeven. Ze heeft vanmiddag lekker geslapen van 2 tot kwart voor 5 en nu ligt ze ook weer lekker te slapen. Ik heb ze weer een para gegeven dan slaapt ze hopelijk goed. Oh en ze heeft weer een nieuw woordje: ' kep poept', toch wel makkelijk dat we weten wanneer haar luier verschoond moet worden.
maandag 3 november 2008 om 20:04
Layla : beterschap voor Zahra, moet wel schrikken zijn geweest, dat ze zo een hoge koorts maakte. Erg handig dat jullie nu weten wanneer de luier verschoond moet worden. Ik maak mezelf een beetje zorgen om Xander zijn taalontwikkeling. Want buiten mama, papa, dada zegt hij niets. Hij brabbelt wel veel. Het dagelijks voorlezen werpt zijn vruchten na een maand percies ook nog niet af.
maandag 3 november 2008 om 20:15
Gek is dat met kinderen he? Dat ze ineens koorts kunnen hebben, het weg is en dan weer terug komt. Hopelijk slaapt ze het er lekker uit.
Vriend staat waarschijnlijk volkomen achter Jente Liselot. Hij gebruikt tenslotte al 10 jaar zijn 2e naam
Maarja, het kan natuurlijk best. Wat vindt grote R. ervan?
Vanmiddag dus helemaal niet kunnen slapen? Helpen oordoppen ook niet? Of krijsen die kinderen daar ook te hard voor?
Witchke: ik zou me niet al te druk maken. Na een maand voorlezen hoeven kinderen echt niet ineens wat te gaan zeggen. Ik denk dat het belangrijk is veel tegen een kind te praten en meer kun je niet doen. Het ene kind is gewoon sneller dan het andere. Wanneer moet je weer naar het consultatiebureau? Kun je het daar bespreken.
Pfoe. Ben hartstikke gaar. Lekker op de bank liggen en Grey's kijken.
Vriend staat waarschijnlijk volkomen achter Jente Liselot. Hij gebruikt tenslotte al 10 jaar zijn 2e naam
Maarja, het kan natuurlijk best. Wat vindt grote R. ervan?
Vanmiddag dus helemaal niet kunnen slapen? Helpen oordoppen ook niet? Of krijsen die kinderen daar ook te hard voor?
Witchke: ik zou me niet al te druk maken. Na een maand voorlezen hoeven kinderen echt niet ineens wat te gaan zeggen. Ik denk dat het belangrijk is veel tegen een kind te praten en meer kun je niet doen. Het ene kind is gewoon sneller dan het andere. Wanneer moet je weer naar het consultatiebureau? Kun je het daar bespreken.
Pfoe. Ben hartstikke gaar. Lekker op de bank liggen en Grey's kijken.
maandag 3 november 2008 om 20:19
Witch, bij Zahra is het ook pas iets van de laatste paar weken dat ze meer woordjes kent. Ik lees niet echt super veel voor, ze komt zelf steeds met boekjes aanzetten en verder praten we de hele dag door tegen haar, ik denk dat dat het belangrijkste is. Ze brabbelt meestal ook echt onbegrijpelijke dingen, maar dan praat ik toch terug alsof ik begrijp wat ze bedoelt.