Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 26 maart 2016 @ 15:24:

[...]

Ja, daarvan heb ik het eerste seizoen gezien. Ik vond het wel leuk. Het zijn eigenlijk bizarre verhalen, een beetje in de trant van The Twilight Zone.Ow niks voor mij dus, hahaha. Ik ga wel eentje kijken, je weet maar nooit.
quote:Nikki1973 schreef op 26 maart 2016 @ 19:21:

We hebben net seizoen 1 van Gotham uit gekeken. Leuk! Zien uit naar het tweede seizoen. Gisteren seizoen twee van Daredevil begonnen.

Ik zit ook al een tijd te wachten op het laastst seizoen White collar. Schiet nog niet echt op bij Netflix. Net als grimm, elementary. Duurt lang ????Oh ja, White Collar ! Volgens de netflix info komt de nieuwe reeks in kwartaal 3 van dit jaar.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik kijk nu 30 degrees in februari.

Moeite waard! Speelt zich in Thailand af,Zweedse serie.
1 aflevering van Gotham gezien. Vond het teleurstellend. Wordt het beter?

2 afleveringen gekeken van Love. Ook mwah.

Begonnen met Mad Men. Leuk!
Ik kijk nu Bates Motel. Ik had er geen verwachtingen van behalve slap aftreksel van de film, maar ik vind het een leuke serie. Het zit een beetje in dezelfde sfeer als American Horror en Pretty Little Liars. Het is thriller/horror light pulp met goede verhaallijnen en interessante karakters. Prima voor een paasmiddag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Afl 1 van Hinterland gekeken. En we gaan door. Ik hou ervan!
Geen bijzonderheden
Net de laatste aflevering van Flaked gekeken. Moest er even inkomen, maar ik vond dat het verhaal een aardige wending kreeg.
Heeft iemand een leuke comedy of feel good serie voor me? Heb de leukste wel al gehad: Lilyhammer, unbreakable KS, Frankie&Gracie, Suits. Dat caliber dus, niet te veel nadenken en even mn zorgen verzetten.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Younger maar weet niet of dat op netflix staat.

Wel leuke feelgood.
Modern family vind ik een hele leuke comedy
quote:tulpje1977 schreef op 28 maart 2016 @ 23:55:

Modern family vind ik een hele leuke comedy+10 , Je moet wel van de mockumentary stijl houden, doet niet iedereen.
quote:tulpje1977 schreef op 28 maart 2016 @ 23:55:

Modern family vind ik een hele leuke comedy

Een van de leukste series ooit.

T/m serie 5.

Daar had men het wat mij betreft bij moeten laten.

Max.
modern family is echt hilarisch. Vooral Phil..I love Phil.

En Clive Bixby
Ja Phil vind ik ook geweldig

Ik vond die ene aflevering zo leuk dat hij die trouw video edit. Ik probeer een filmpje ervan online te vinden maar vind zo snel niks.
Ik heb lilyhammer, frankie@grace ook gezien ( beiden leuk:)).

Wat ik verder heb gekeken:

Modern family ( als je die nog niet hebt gezien echt een aanrader)

Orange is the new black

The client list

En een grappige gaat nergens over serie: trailerpark boys

quote:MonkeyTown schreef op 28 maart 2016 @ 23:31:

Heeft iemand een leuke comedy of feel good serie voor me? Heb de leukste wel al gehad: Lilyhammer, unbreakable KS, Frankie&Gracie, Suits. Dat caliber dus, niet te veel nadenken en even mn zorgen verzetten.

4e seizoen van Fresh Meat is ook online.

quote:MonkeyTown schreef op 28 maart 2016 @ 23:31:

Heeft iemand een leuke comedy of feel good serie voor me? Heb de leukste wel al gehad: Lilyhammer, unbreakable KS, Frankie&Gracie, Suits. Dat caliber dus, niet te veel nadenken en even mn zorgen verzetten.Fresh Meat dus
Thanks for de suggesties. Modern Family kon ik ook al. Kon niet slapen vannacht (familie lid overleden) en dan wil je niks zwaars. Was begonnen met drop dead diva en dat was wel lekker wegkijken. Maar Phil..I love Phil kon ik nog niet en Clive Xby ook niet. Fresh meat, is dat echt leuk?
Ik binge momenteel modern family, echt de leukste comedy sinds jaren!

Helaas bijna de laatste beschikbare afleveringen uit
quote:MonkeyTown schreef op 29 maart 2016 @ 20:03:

Thanks for de suggesties. Modern Family kon ik ook al. Kon niet slapen vannacht (familie lid overleden) en dan wil je niks zwaars. Was begonnen met drop dead diva en dat was wel lekker wegkijken. Maar Phil..I love Phil kon ik nog niet en Clive Xby ook niet. Fresh meat, is dat echt leuk?

Tja, anders schreef ik het niet hé als ik het niet leuk vond. Of jij het leuk vind weet ik niet. Gewoon proberen.

En i love Phil is geen serie maar was de opmerking van Starshine over het karakter Phil in de serie Modern Familly
Oh
quote:kiwi87 schreef op 25 maart 2016 @ 21:37:

Miepje, nieuw seizoen van Orphan Black begint 15 april! Volgens mij 1 aflevering per week.

Echt? Dat is al over twee weken!

Ik dacht dat ik het op de site van Netflix gelezen had, dat het juni zou worden.
quote:miepje1971 schreef op 29 maart 2016 @ 20:37:

[...]

Echt? Dat is al over twee weken!

Ik dacht dat ik het op de site van Netflix gelezen had, dat het juni zou worden.Seizoen 3 staat al op netflix!
quote:MrsNiceGuy schreef op 26 maart 2016 @ 19:52:

[...]

Oh ja, White Collar ! Volgens de netflix info komt de nieuwe reeks in kwartaal 3 van dit jaar.Sorry!!! Dit is fout! Het is Suits waarvan de volgende reeks in kwartaal 3 van dit jaar komt. Niet White Collar. Is daar nog wel een vervolg op?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Morgen komt een nieuwe comedy serie op Netflix met Ashton Kutcher: The Ranch. Lijkt me erg leuk! nieuwe series op Netflix
monkeytown wijzigde dit bericht op 31-03-2016 19:22
Reden: Typo
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven