Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nee WM je zeurt niet of stelt je niet aan!! Het geeft je gewoon heel veel onrust. Snap ik echt heel goed
Dank je Erykah....fijn dat je mij begrijpt. Zal ik het aankaarten bij VM zondag?
Is benieuwd hoe het met Xenia gaat en der mama!

Hoop dat alles goed gaat en dat moeders niet teveel pijn heeft!
Geeft niks WM, ik heb dat ook. Ik vraag me een beetje af of ik het al had zien aankomen, of dat mijn eigen gevoel me niet toestond te geloven dat hij het meende (althans, zo kwam hij wel over in zijn smsjes, dingen die hij zei/deed). Das best een lastig vraagstuk voor mezelf.

Nou ja, ik zeg nog niet: op naar de volgende, ik vind dat er nog een paar dingen niet lekker zijn uitgesproken en ik wil voor mezelf even alles op een rijtje zetten.

WM, ik heb het verhaal dus idd gemist, maar ik wil je wel even een knuffel geven:hug:

Wel lief: WWZE (die van een poos geleden, waar ik nog gewoon contact mee heb) belde even om te vragen hoe het ging, omdat hij had opgevangen dat het even niet zo lekker liep. Vinnik heel schattig en doet me goed dat er zoveel andere vormen van liefde bestaan dan alleen de 'relatie-liefde'.
Wm natuurlijk zeur je niet meid tsss ..

Maar geloof niet alles wat je denkt (al vind ik dat zelf ook onwijs lastig in situaties waar ik onzeker raak)
Ja zou ik wel doen WM....je gevoel vertellen, wel belangrijk dat hij dat weet ook al kan er nu niets aan de situatie veranderd worden.
gelezen.....
anoniem_72236 wijzigde dit bericht op 06-11-2008 22:56
Reden: Was voor Pop
% gewijzigd
Jullie zijn heel begripvol....echt heel fijn om hier zo je ei kwijt te kunnen!

Ja ik wil het er ook niet teveel over hebben...omdat hij er ook niets aan kan doen aan de hele situatie. Maar ik zit mijzelf hier ondertussen helemaal gek te maken

Zucht.....waarom kan het nooit eens easy!!
Pop ...dat is zeker lief. Een goede vriend is heel veel waard. Heb ik ook hoor, gewoon fijne (man)vrienden om me heen.

Ja Xenia hoe gaat met je moeder? Hoop dat goed gaat!
Ah, WM, dat is inderdaad even een lastige complicatie!
Pop....dat is wel super attent....fijne dingen toch altijd?

Ik hoop dat ook jij je snel beter voelt!!
Snap ik ook weer WM...dat je het niet elke keer aan wil kaarten of over wilt beginnen met VM. Hij ziet het ook graag anders natuurlijk

Ik zou het er ook echt moeilijk mee hebben, ik ben ook zo'n maler.
Jah....ik maal wat af.... Echt te erg...Slaap er helemaal slecht door.... en tsja als ik dit volhou tot eind dec....dan ben ik in de tussentijd helemaal opgebrand!

Ik denk dan ook aan de feestdagen enzo....ja ik weet het, heel erg...............
Nee, dat is helemaalniet erg. Vrouwen denken altijd meer in de toekomst van mannen. Mannen weten over het algemeen nog niet eens wat ze volgend weekend gaan doen.
Ja kon je gedachten maar gewoon uit zetten he? Pffff je kan jezelf zo gek maken met irrationele gedachten.
quote:pop1980 schreef op 06 november 2008 @ 23:04:

Nee, dat is helemaalniet erg. Vrouwen denken altijd meer in de toekomst van DAN mannen. Mannen weten over het algemeen nog niet eens wat ze volgend weekend gaan doen.Foutje..
Tsja....hij is niet eens een planner....

Maar goed...hij heeft wel al door dat ik veel denk.... Dat liet hij zaterdag in bed wel merken En ik maar denken dat ik het zo goed verberg

I'm counting down the days.....
WM Stom he, dat je dat gepieker niet gewoon uit kan zetten. Misschien helpt het inderdaad om het eens met hem er over te hebben. Het lost de situatie vast niet op, maar misschien kan het wel het gedenkdenkdenkdenk doen bedaren...
Ja gaan het er zondag maar even over hebben....als nadat ik lekker voor hem heb gekookt saampies in bed liggen.

WM lekker op de borst van VM....ja....denk dat dat het maar wordt

Verder...veel wijn ofzo de komende tijd....tot zondag....denk ik miss wat minder
WM heb je wel andere leuke dingen gepland dit weekend? Dat helpt misschien ook wel....gewoon leuke gezellige dingen voor jezelf doen.
Morgenavond niets...maar moet nog genoeg doen voor mijn werk....Zaterdag ga ik beneden de rivieren stappen

Zondag komt VM eten......
Ok dus je hebt wel afleiding! Dat helpt tegen malen...gewoon afleiding zoeken.

En dan zondag lekker knuffelen enzo met VM!!!
Nou ik ga maar eens proberen met te gaan slapen....miss slaap ik eens eerder dan 2u

Bedankt voor het luisteren weer!

Weltrusten....droom fijn!

Don't let the bad bugs bite....
WM slaap lekker....en niet teveel malen!!
Vleer....is het wat die leraar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven