Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 12 april 2016 om 12:04
quote:Hayek schreef op 12 april 2016 @ 11:56:
[...]
Gefeliciteerd!
Ik heb mogelijk wat gemist: wat voor werk?
Concierge in een hotel in Amsterdam. Werkzaamheden zijn gasten helpen met het uitzoeken van leuke restaurants en bezienswaardigheden, Afdeling op orde houden, toezien hoe bagagisten en portiers hun werk doen. Ingrijpen bij onregelmatigheden, Begleiden van gasten in noodsituaties. En wat administratie werk.
Je moet toch ergens beginnen.
[...]
Gefeliciteerd!
Ik heb mogelijk wat gemist: wat voor werk?
Concierge in een hotel in Amsterdam. Werkzaamheden zijn gasten helpen met het uitzoeken van leuke restaurants en bezienswaardigheden, Afdeling op orde houden, toezien hoe bagagisten en portiers hun werk doen. Ingrijpen bij onregelmatigheden, Begleiden van gasten in noodsituaties. En wat administratie werk.
dinsdag 12 april 2016 om 12:10
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 12:04:
[...]
Je moet toch ergens beginnen.Ik denk dat er meer mensen zijn met rotter werk dan leuker. Klinkt echt helemaal niet als een vervelende baan!
[...]
Je moet toch ergens beginnen.Ik denk dat er meer mensen zijn met rotter werk dan leuker. Klinkt echt helemaal niet als een vervelende baan!
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 12 april 2016 om 13:34
[...]
Gefeliciteerd!
Ik heb ook in een hotel gewerkt als supervisor. Super leuk werk! Geen een dag was hetzelfde.
Veel plezier!
[...]
Gefeliciteerd!
Ik heb ook in een hotel gewerkt als supervisor. Super leuk werk! Geen een dag was hetzelfde.
Veel plezier!
dinsdag 12 april 2016 om 13:44
quote:Ttass28 schreef op 12 april 2016 @ 12:14:
[...]
Ik ben allang blij dat ik uberhaupt een baan heb. Einde van het vivaforum tijdperk voor mij.Shit. Nu moet ik ook een leven gaan zoeken. Het is echt super lastig een baan te vinden op je eigen niveau. als ik niet snel iets vind ga ik weer terug naar school hbo doen ofzo maar gefeliciteerd pop. Ben blij voor je. Is ook goed voor je afleiding overdag.
[...]
Ik ben allang blij dat ik uberhaupt een baan heb. Einde van het vivaforum tijdperk voor mij.Shit. Nu moet ik ook een leven gaan zoeken. Het is echt super lastig een baan te vinden op je eigen niveau. als ik niet snel iets vind ga ik weer terug naar school hbo doen ofzo maar gefeliciteerd pop. Ben blij voor je. Is ook goed voor je afleiding overdag.
dinsdag 12 april 2016 om 13:56
[...]
Je moet toch ergens beginnen.Klinkt leuk toch? In het centrum Tas?
[...]
Je moet toch ergens beginnen.Klinkt leuk toch? In het centrum Tas?
Je bent zelf een theepot
dinsdag 12 april 2016 om 16:16
Dank dames
@suzannesuus ja centrum
@pumps haha
@ vivaneesje ik merk het zelf ook dat je als laagopgeleide niet zo snel aan de bak komt. Overal vragen ze of je wel gediplomeerd bent. Je moet het maar net vinden. Van de 20 mensen die gesolliciteerd hadden, hebben ze mij aangenomen. Tja je moet maar net geluk hebben en op vallen, als je niet opvalt zien ze je ook niet. Je cv op een Andere manier schrijven zodat men toch leest en de moeite neemt om jouw cv te zien. Tijdens de sollicitatie ronde's opvallen.
@suzannesuus ja centrum
@pumps haha
@ vivaneesje ik merk het zelf ook dat je als laagopgeleide niet zo snel aan de bak komt. Overal vragen ze of je wel gediplomeerd bent. Je moet het maar net vinden. Van de 20 mensen die gesolliciteerd hadden, hebben ze mij aangenomen. Tja je moet maar net geluk hebben en op vallen, als je niet opvalt zien ze je ook niet. Je cv op een Andere manier schrijven zodat men toch leest en de moeite neemt om jouw cv te zien. Tijdens de sollicitatie ronde's opvallen.