Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 18:24:

Hoe grappig zou het zijn als je stafjes ook daadwerkelijk onder / boen een post zou kunnen zien? Dat je je eigen post terug leest en denkt " kuttekuttekut,mdrie keer gestaft . Zou ik een ban of een waarschuwing krijgen ? Gauw de mod mailen met een snertsmoes. Welke drie bloeblaren zouden gestaft hebben ? " .

Er wordt toch wel eens geopperd dat bekend gemaakt zou moeten worden wie er gestaft heeft?

Is ook wel openlijk gevraagd hier n.a.v. het 1 of ander 'wie heeft er gestaft?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 18:27:

[...]

Zoiets als bij NU.nl , met die plusjes en minnetjes? En bij teveel minnetjes wordt je bericht automatisch geparkeerd?Oooo! Dat zou cool zijn!
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 18:30:

[...]

Oooo! Dat zou cool zijn! Daar krijg je helemaal geen groepjes van
Tjezus, wat vals
ik zou best voor openbaar staffen zijn, ik denk dat dat de mods een boel werk scheelt.
quote:SuzanneSuus schreef op 24 april 2016 @ 18:18:

[...]

Het interesseerr me geen flikker wat iemands seksuele voorkeur is. Opmerkingen als homo's zijn lief voor hun moeder, het mannetje/vrouwtje zijn onzin. Nep zie-mij-eens-progressief-zijn

Oh ja alle clichés zijn al langs geweest

Maar ook als het maar niet zo'n aanstellerige homo wordt uh ja want nu jij het weet gaat hij zich vast ineens anders gedragen dan hij heel zijn leven al doet
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 18:30:

[...]

Oooo! Dat zou cool zijn! Kunnen ze hier zo implementeren hoor. NU.nl is ook van Sanoma
Dat hele staffen systeem is zielig verraadgedoe.

Mensen klikken gewoon omdat ze de pest aan je hebben, je hoeft het staffen niet eens te onderbouwen.

En als er dan iemand modereert aan de hand van die klikjes ben je gewoon de lul zonder enig verweer.
quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 18:29:

[...]

Er wordt toch wel eens geopperd dat bekend gemaakt zou moeten worden wie er gestaft heeft?

Is ook wel openlijk gevraagd hier n.a.v. het 1 of ander 'wie heeft er gestaft?Ik vind niet dat dat perse bekend gemaakt hoeft te worden. Het is meer dat mensen eens kritisch naar hun eigen postings gaan kijken. En hun forum gedrag.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als ik straks mijn posts over schoonouders heb gewist heb ik besloten dat ik te herkenbaar ben
Ik zou hem wissen bd. Het is best herkenbaar en wie weet wie het leest.
quote:willem1959 schreef op 24 april 2016 @ 18:32:

Mensen klikken gewoon omdat ze de pest aan je hebben, je hoeft het staffen niet eens te onderbouwen.

En als er dan iemand modereert aan de hand van die klikjes ben je gewoon de lul zonder enig verweer.Zo werkt het wel.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 18:31:

ik zou best voor openbaar staffen zijn, ik denk dat dat de mods een boel werk scheelt.Ik staf meestal openbaar, in het modtopic. Gek genoeg zijn ze me daar dan helemaal niet dankbaar voor, want in 99% van de gevallen gewist wegens offtopic
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 18:27:

[...]

Zoiets als bij NU.nl , met die plusjes en minnetjes? En bij teveel minnetjes wordt je bericht automatisch geparkeerd?Dat systeem ken ik, als je om wat voor reden dan ook een bericht wilt 'minnen' dan kan dat. Hopenlijk wordt zo'n bericht als het geparkeerd wordt, wel onbevooroordeeld gelezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 18:31:

ik zou best voor openbaar staffen zijn, ik denk dat dat de mods een boel werk scheelt.Vroeger plaatsen we gewoon een linkje in het modtopic met de vraag eens even te kijken naar iemands posting.
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 18:15:

[...]

Je schreef toch niks stafwaardigs? En Yasmijn ook niet? Of staffen we al voor kleuter en oma tegenwoordig?Ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen dus je weet het maar nooit star
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 18:34:

[...]

Zo werkt het wel.Helaas, ja. Het zou zo veel beter kunnen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 18:35:

[...]

Vroeger plaatsen we gewoon een linkje in het modtopic met de vraag eens even te kijken naar iemands posting.Vind ik een goede manier.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 18:32:

[...]

Ik vind niet dat dat perse bekend gemaakt hoeft te worden. Het is meer dat mensen eens kritisch naar hun eigen postings gaan kijken. En hun forum gedrag.

Ik vind ook dat het niet bekend gemaakt hoeft te worden. Net zoals ik vind dat ik niet zelf zal gaan vragen 'wie heeft me gestaft?!".

Als ik de behoefte heb om mee te delen dat ik iets of iemand gestaft heb, meld ik dat zelf wel.

quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 18:36:

[...]

Ik heb mensen voor minder een ban zien krijgen dus je weet het maar nooit star Noem eens een voorbeeld?
Alssss ik staf, zeg ik het vaak wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

En als er dan iemand modereert aan de hand van die klikjes ben je gewoon de lul zonder enig verweer.Ja precies. Maar daar kan Hogerhand ook iets aan doen he, door mods die alleen maar lui aanslaan op klikjes gewoon de zak te geven.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 18:37:

[...]

Vind ik een goede manier.

Ik niet.

Niet iedereen is even " dapper " of mondig of heeft zin om een discussie over hun melding aan te gaan.

En als er dan iemand modereert aan de hand van die klikjes ben je gewoon de lul zonder enig verweer.Klopt willem mensen hebben voor je gevochten om de ban eraf te halen maar tevergeefs

[...]

Vroeger plaatsen we gewoon een linkje in het modtopic met de vraag eens even te kijken naar iemands posting.Dat was veel prettiger en transparanter.

[...]

Vroeger plaatsen we gewoon een linkje in het modtopic met de vraag eens even te kijken naar iemands posting.Dat is tegenwoordig dus offtopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven