de laatste stuiptrekking van Blokker

26-04-2016 12:37 99 berichten
''Honey, I use my oven for storage'' zei Carrie tegen Miranda in Sex and the City, zo'n 12 jaar geleden.

Maar, in de nieuwe campagne om de 'nieuwe Blokker' neer te zetten, speelt Sarah Jessica Parker speelt de hoofdrol.

In de eerste commercial vertelt Sarah Jessica Parker haar Amerikaanse vrienden en familie enthousiast over haar Nederlandse vondst Blokker, terwijl ze thuis in New York een etentje voorbereidt en het gezellig maakt.

Volgens marketingdirecteur Robert Bohemen van Blokker laat Sarah Jessica Parker Nederlanders zo op een andere, nieuwe manier naar Blokker kijken. ''Blokker is bezig met een vernieuwingsslag en opent in 2016 en 2017 elke dag een getransformeerde winkel op 450 locaties in Nederland.

We gaan voor een volledige integratie van on- en offline. Het omnichannel aspect is met de Kiosk, onze webshopservice in de winkel en digitale schermen overal aanwezig. De Kiosk is het scharnierpunt tussen de winkel en de Nieuwste Blokker.nl. Hier kunnen klanten bestellen uit het extra online assortiment dat niet in de winkel te koop is of producten afhalen, die online gekocht zijn.''

Blokker, leuk geprobeerd, maar ik denk dat dit het 'm ook niet gaat worden. Ten eerste: waarom SJP? Wie heeft dat bedacht? Ten tweede: het fenomeen 'huisvrouw' bestaat niet meer, en daarmee sterft de Blokker ook langzaam uit. Jullie zijn overbodig geworden en gaan V&D achterna. We kunnen inmiddels terecht bij AH, Bol.com, Action en Mediamarkt. 450 Winkels, het is teveel, het is niet nodig, ik zeg: tabee.

(Lever je kadobonnen nog snel in nu het nog kan!)
En nogmaals: waarom Sarah Jessica Parker? Vanwege SATC, dat 10 jaar terug populair was? Proberen ze daar 30-something women mee binnen te harken?
Alle reacties Link kopieren
Goeie tip van die kadobonnen, heb nog wel wat liggen 250 euro

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:clemance schreef op 26 april 2016 @ 12:39:

En nogmaals: waarom Sarah Jessica Parker? Vanwege SATC, dat 10 jaar terug populair was? Proberen ze daar 30-something women mee binnen te harken?Ja voor mij ook onbegrijpelijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 26 april 2016 @ 12:40:

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.Dingen die opgaan, en anders alvast kadootjes voor als het nodig is. Dus algemene leuke dingen, je hoeft het natuurlijk niet alleen voor jezelf te gebruiken

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.Ze verkopen ook schoonmaakmiddelen, vuilniszakken en dat soort spul. Heb je wel een grote voorraadkast nodig met dat bedrag ????
Nou eindeloos ik zou het wel weten!

Helaas had ik v&d bonnen

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.Batterijen, schoonmaakproducten, een gourmetstel.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.

Dan verkoop je ze door, ik koop wel eens op MP cadeau/tegoedbonnen. Als ik ergens een grote aankoop of meerdere kleinere aankopen voor bij elkaar een redelijk bedrag wil hebben kijk ik daar, dan koop ik als er een bon is voor minder dan er op staat. Dus als je dat doet krijg je misschien niet 250 er voor, maar liever 200 dan 250 waar je niks mee kan lijkt me.

Ik kom eigenlijk nooit bij de blokker, maar als ik er bonnen voor zou hebben kan ik wel genoeg verzinnen om nog te halen. Nieuwe blender (oude is stuk), nieuwe stofzuiger (loopt op zijn laatste loodjes) een contactgril... Heb je echt niks meer dat je zou kunnen gebruiken?
zie hier de reclame: https://youtu.be/UhlgZRhkXpc
quote:DidiRidi schreef op 26 april 2016 @ 12:48:

[...]

Batterijen, schoonmaakproducten, een gourmetstel.

Ik heb zo veel rommel hier, de kasten puilen uit

Maar dank voor je tip.

Ik denk dat ik maar een stofzuiger ophaal of zoiets , en weggeef.

Hier nog 2 op reserve, ja ik ben voorraad gek, ik weet het........
quote:chocolol schreef op 26 april 2016 @ 12:50:

zie hier de reclame: https://youtu.be/UhlgZRhkXpc

Dank voor het plaatsen!

Alsof dat de gemiddelde Nederlander wat zegt: 'aan het einde van de Kinkerstraat, hoek Bilderdijkstraat'
Wat een gezeur om niks. Ik vond de reclame leuk en er zijn nog zat mensen die niet online hun spullen kopen.
quote:clemance schreef op 26 april 2016 @ 12:53:

[...]

Dank voor het plaatsen!

Alsof dat de gemiddelde Nederlander wat zegt: 'aan het einde van de Kinkerstraat, hoek Bilderdijkstraat'

En wat is daar moeilijk aan?

Je bent echt aan het zoeken.
quote:clemance schreef op 26 april 2016 @ 12:53:

[...]

Dank voor het plaatsen!

quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 12:53:

Wat een gezeur om niks. Ik vond de reclame leuk en er zijn nog zat mensen die niet online hun spullen kopen.Precies, winkelen vind ik nog steeds iets luxer, want dan heb je en vrije tijd en geld om uit te geven.
quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 12:53:

Wat een gezeur om niks. Ik vond de reclame leuk en er zijn nog zat mensen die niet online hun spullen kopen.Oh leuk, dus jij denkt dat dit Blokker gaat redden? Trekt dit jou wel de Blokker binnen? Of ben jij nooit weg geweest?
quote:clemance schreef op 26 april 2016 @ 12:58:

[...]

Oh leuk, dus jij denkt dat dit Blokker gaat redden? Trekt dit jou wel de Blokker binnen? Of ben jij nooit weg geweest?Ik denkt helemaal niks. Ik zie een reclame en denk;" hè leuk". Ik lees jouw topic en denk;" je zeurt".

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.Ik zou iets groots kopen en dan de volgende dag terug brengen en dan geld terug.
quote:WaaromPorque schreef op 26 april 2016 @ 13:00:

[...]

Ik denkt helemaal niks. Ik zie een reclame en denk;" hè leuk". Ik lees jouw topic en denk;" je zeurt".Oké, ja dat mag. Ben nieuwsgierig vanuit marketing-technisch oogpunt waarom voor deze strategie en invulling is gekozen. En: gaat dit werken? Maar ik denk dus niet dat jij me daar wat over kan vertellen. Maar toch bedankt voor je nuttige input.
quote:clemance schreef op 26 april 2016 @ 13:03:

[...]

Oké, ja dat mag. Ben nieuwsgierig vanuit marketing-technisch oogpunt waarom voor deze strategie en invulling is gekozen. En: gaat dit werken? Maar ik denk dus niet dat jij me daar wat over kan vertellen. Maar toch bedankt voor je nuttige input.

Je weet zelf het antwoord blijkbaar al.

Toch, graag gedaan.
quote:marilene26 schreef op 26 april 2016 @ 13:02:

[...]

Ik zou iets groots kopen en dan de volgende dag terug brengen en dan geld terug.

Dat werkt helaas niet, want ze zien dat je het met een tegoedbon hebt betaald, dus krijg je het ook zo terug.

Misschien VVV bonnen ervan kopen?

Wat mot ik er voor kopen ????? Wij hebben alles.Ik vind niets zo heerlijk winkelen met gekregen geld " gewoon omdat het kan " ipv omdat je het nodig hebt. Ja, je hebt vast al een snijplank, maar zo'n hele mooie grote om dingen op te serveren... Ja, Je hebt vast al 50 schaaltjes, maar van die leuke, die bij elkaar passen, waar zo leuk drie olijven in passen,... Ik vind dat heerlijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een vreselijke reclame

Nee, Blokker gaat eruit. Kan niet anders.
Of het gaat werken, ik denk het niet. Maar ja, ze proberen het hipper te maken en een luxere uitstraling te geven, ik vind de uitstraling wel echt veranderd. Ik fiets ook wel eens langs die nieuwe blokker en de uitstraling is wel echt enorm veranderd.

Maar of ik ooit af stap en naar binnen ga, ik denk het niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven