paren/swingersclub voor jongeren?

11-11-2008 14:08 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haii!

Wij zijn een jong stel, en sinds kort zijn we erachter dat we ons sexleven willen uitbreiden op een spannende manier.. partnerruil/trio e.d. we zijn overal wel voor in. Mijn vriend is 100% hetero, ik ben bi. We zijn 21 en 24, en willen niet terecht komen in een club waar de gemiddelde leeftijd rond de 40 ligt. Ik las al dat er een speciaal topic is aangemaakt over dit onderwerp, maar daar wordt eigenlijk alleen de fun4two besproken, en ik wil juist advies over clubs die ook heel leuk zijn voor jongere stellen. Gemixt jong publiek dus.

Iemand tips?
Puur nieuwsgierigheid hoor, maar hoe komt het dat je op zo jonge leeftijd al behoefte hebt aan de grenzen van je seksleven zo ver oprekken?

Ben je niet bang dat je steeds verdere extremen moet gaan opzoeken als je nu al met parenclubs begint?

Verder heb ik er geen oordeel over hoor, doe wat je leuk lijkt, maar ik ben wel een beetje verbaasd.
Am Yisrael Chai!
Het is bij ons vooral dat we er veel over fantaseren, zovan: hoe zou het zijn.. En nu hebben we zoiets van; waarom niet proberen?

En extremen opzoeken .. geen idee hoe dat in de toekomst zal gaan. Misschien bevalt het wel helemaaaal niet, en doen we het nooit weer. Who knows? Dat is eigenlijk wat we uit willen vinden, maar dan niet met mensen die onze ouders zouden kunnen zijn, zegmaar.
Maar als het wel bevalt, dan ga je dus de komende veertig jaar naar de parenclub?

Ik wil echt niet belerend overkomen ofzo, want echt, exerimenteren met seks vind ik verder prima, maar het is volgens mij net als met drugs: begin je daar eenmaal mee en het is lekker (en dat is het eigenlijk altijd) dan doe je het eerst 3 keer per jaar, vervolgens eens per maand, dan alleen maar in het weekend en voor je het weet ga je niet meer uit zonder drugs te gebruiken.

Nou zit daar een soort "natuurlijk einde" aan als je het echt alleen voor de lol doet, omdat je als je wat ouder wordt op een gegeven moment niet meer zo vaak uitgaat en op een andere manier uitgaat enzo, dus dan stopt dat wel weer.

Maar seks heb je als het goed is nog een jaar of zestig ofzo, dus hoe wou je dat dan doen?
Am Yisrael Chai!
Parenclubs voor alleen jonge mensen zijn er niet.

Waar je wel wat jongere stellen tegenkomt zijn

volgens mij Fun4two en de FataMorgana.
quote:fashionvictim schreef op 11 november 2008 @ 14:29:

Maar als het wel bevalt, dan ga je dus de komende veertig jaar naar de parenclub?

Ik wil echt niet belerend overkomen ofzo, want echt, exerimenteren met seks vind ik verder prima, maar het is volgens mij net als met drugs: begin je daar eenmaal mee en het is lekker (en dat is het eigenlijk altijd) dan doe je het eerst 3 keer per jaar, vervolgens eens per maand, dan alleen maar in het weekend en voor je het weet ga je niet meer uit zonder drugs te gebruiken.

Nou zit daar een soort "natuurlijk einde" aan als je het echt alleen voor de lol doet, omdat je als je wat ouder wordt op een gegeven moment niet meer zo vaak uitgaat en op een andere manier uitgaat enzo, dus dan stopt dat wel weer.

Maar seks heb je als het goed is nog een jaar of zestig ofzo, dus hoe wou je dat dan doen?

Je zet me wel aan het denken, bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je me het zou afraden, omdat we er anders wellicht verslaafd aan zouden raken. Nu vraag ik me af, op welke leeftijd zou je dan voor het eerst zoiets proberen? Als je op je 30e voor het eerst daarheen gaat, dan loop je toch in principe hetzelfde risico?

Ik overleg dit in iedergeval wel met mn vriend, want tis wel even iets om samen over na te denken.

Thanx anyway!
ik vind fatamorgana er van de buiten kant echt heel smoezelig uitzien..
Hey Meg,

Zelf heb ik geen ervaring met een parenclub, maar sta er niet geheel afkeurend tegenover. Het lijkt mij ook interessant, gewoon uit nieuwsgierigheid en dan wel met jonge mensen inderdaad.

En die vergelijking of het opgaat met drugs, dat zou voor sommige mensen inderdaad kunnen. Van mijzelf weet ik nu, als sporadische/met enige regelmaat gebruiker van drugs (ik schaar hier nu weed niet onder), dat ik er niet verslaafd aan zou raken. Moet daarbij wel te kennen geven dat ik hier wel wat jaar onzeker over ben geweest. Maar goed, mijn ervaring is dat de meeste mensen zich wel in de hand hebben.

Waarom zou je trouwens beginnen in een parenclub? Partnerruil kan ook gewoon thuis.
Ik snap de kanttekening van FV wel. Maar ik denk dat iedereen ook wel ergens een grens heeft. Misschien ligt die grens wel bij parenclubs. Ik ben zelf wel iemand die graag dingen probeert, en extremen vormen gene hindernis. Maar ik denk van mezelf dat ik na alle extremen terug zou keren tot een steady niveau van enigszins extreme natuur, maar niet ongelooflijke perversiteit. Ofzo.

Met drugs net zo eigenlijk. Ik ben nooit echt een regelmatig gebruiker geweest denk ik (niet elke dag dus), of je moet medicinale drugs erbij rekenen.
Als je het leuk blijkt te vinden, is er dan een probleem als ze de komende veertig jaar naar een parenclub gaat? Lijkt mij geen groot probleem.

Ik ben ook redelijk nieuwsgierig en de gedachte dat je alleen mensen van 20 jaar ouder tegenkomt schrikt best wel af.

Partnerruil vind ik eigenlijk heel anders, van te voren een stel opduikelen, voor mijn gevoel minder vrijblijvend.

Wat ik gelezen heb is de gemiddelde bezoeker iig 30+ overal.
Ik heb zo nu en dan parenclubs bezocht. Begonnen toen ik 28 was. Mijn laatste bezoek toen ik 33 was. Ik ben niet verslaafd geraakt. Ben ook nooit verslaafd geweest. Het was leuk, het was goed. Ik was er niet iedere maand of week, zo nu en dan als ik er zin in had. Zoals ik ook zo nu en dan naar de sauna ga, naar de film ga.

Ik snap dat FV je wilt waarschuwen en haar vraagtekens zet bij het feit dat je op zo'n jonge leeftijd al wilt experimenteren op dat vlak, kan ik me voorstellen. Je bent ook jong. Ik was ook jong (28) maar dat is toch een stukje ouder dan dat jij bent. (ik zie dat mijn zin veroordelend klinkt en hoe gek dat ook is omdat ik zelf een clubganger ben geweest, dat is het misschien ook wel een beetje omdat je zó jong bent).

Het vergelijk met 'verslaving' vind ik niet opgaan. Misschien vindt ze het leuk en blijft ze de komende 40 jaar een parenclubganger, wat is daar mis mee. Je kunt ook iets heel leuk vinden in het leven zonder verslaafd te zijn.
DTEEZ!
Nou, ik bedoelde niet zozeer dat ze niet 40 jaar naar parenclubs mag blijven gaan, absoluut niet zelfs. Maar ze is 21, de meesten van ons blijven niet tot onze dood samen met het vriendje waarmee we op ons 21e waren. En veranderen in de jaren tussen 21 en pak hem beet 35 ook nogal eens behoorlijk.

Het lijkt me gewoon iets waar je heel erg veel spijt van kunt krijgen in de toekomst. Bijvoorbeeld als je de man van je leven tegenkomt op je 28e, waar je kindjes mee zou willen, en hem moet vertellen dat je je vijf jaar lang hebt laten uitwonen in parenclubs, met het risico dat ie daar dusdanig op afknapt dat je hem vaarwel kunt zeggen. Of bijvoorbeeld als je na een jaar zo erg meegesleept bent door de spannende scene die erbij hoort en al die leuke mensen die je ontmoet hebt, dat je steeds verder je grenzen verlegt en je op een dag ontdekt dat je hele leven eigenlijk alleen uit seks in allerlei varianten bestaat.

De meeste mensen die ik ken die naar parenclubs en dergelijke gaan hebben ook een soort bijbehorende lifestyle. Die gaan alleen maar naar erotische feesten als ze uitgaan, hebben vooral vriendschappen met andere mensen uit swingersmilieus, gaan naar parenclubs, etcetera. Niks mis mee, ook al zou ik dat zelf niet doen, maar het grote verschil tussen die mensen en TO is dat die mensen eigenlijk al een heel leven hadden opgebouwd en er op latere leeftijd voor kiezen dat als aanvulling op hun bestaande - ietwat burgerlijke -leven te gaan doen. Die hebben kindjes, banen, schoonfamilies, etcetera, wat hen op de een of andere manier dus ook enigszins net de beide benen op de grond houdt.

Het "gevaar" van dergelijke enigszins "geheime" scenes als je nog jong bent, vind ik dat die scene een buitenproprtioneel groot onderdeel van je leven kan gaan uitmaken, waaruit het lastig ontsnappen is als je daar later genoeg van krijgt. Al is het maar doordat met het licht uit recht toe recht aan seks op zondagavond verdomd saai - en dus ook onbevredigend - kan zijn als je van je 21e tot je 30e gewend was om in de swing te holadiejee-en.

En daarom maakte ik de vergelijking met drugs. Ik denk dat de meeste mensen die langdurig gewend zijn geweest om te stappen met pillen en coke en allerlei andere middelen op, heel moeilijk nog écht lol kunnen hebben aan een biertje drinken in de dorpskroeg en om 1 uur naar huis.
Am Yisrael Chai!
Wat ik dus eigenlijk gewoon zeggen wilde: niet alles wat spannend lijkt of is op je 21e, is als je 40 bent nog steeds een goed idee. Het lijkt me raadzaam om daar over na te denken.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 11 november 2008 @ 16:48:

Nou, ik bedoelde niet zozeer dat ze niet 40 jaar naar parenclubs mag blijven gaan, absoluut niet zelfs. Maar ze is 21, de meesten van ons blijven niet tot onze dood samen met het vriendje waarmee we op ons 21e waren. En veranderen in de jaren tussen 21 en pak hem beet 35 ook nogal eens behoorlijk.

Het lijkt me gewoon iets waar je heel erg veel spijt van kunt krijgen in de toekomst. Bijvoorbeeld als je de man van je leven tegenkomt op je 28e, waar je kindjes mee zou willen, en hem moet vertellen dat je je vijf jaar lang hebt laten uitwonen in parenclubs, met het risico dat ie daar dusdanig op afknapt dat je hem vaarwel kunt zeggen. Of bijvoorbeeld als je na een jaar zo erg meegesleept bent door de spannende scene die erbij hoort en al die leuke mensen die je ontmoet hebt, dat je steeds verder je grenzen verlegt en je op een dag ontdekt dat je hele leven eigenlijk alleen uit seks in allerlei varianten bestaat.

De meeste mensen die ik ken die naar parenclubs en dergelijke gaan hebben ook een soort bijbehorende lifestyle. Die gaan alleen maar naar erotische feesten als ze uitgaan, hebben vooral vriendschappen met andere mensen uit swingersmilieus, gaan naar parenclubs, etcetera. Niks mis mee, ook al zou ik dat zelf niet doen, maar het grote verschil tussen die mensen en TO is dat die mensen eigenlijk al een heel leven hadden opgebouwd en er op latere leeftijd voor kiezen dat als aanvulling op hun bestaande - ietwat burgerlijke -leven te gaan doen. Die hebben kindjes, banen, schoonfamilies, etcetera, wat hen op de een of andere manier dus ook enigszins net de beide benen op de grond houdt.

Het "gevaar" van dergelijke enigszins "geheime" scenes als je nog jong bent, vind ik dat die scene een buitenproprtioneel groot onderdeel van je leven kan gaan uitmaken, waaruit het lastig ontsnappen is als je daar later genoeg van krijgt. Al is het maar doordat met het licht uit recht toe recht aan seks op zondagavond verdomd saai - en dus ook onbevredigend - kan zijn als je van je 21e tot je 30e gewend was om in de swing te holadiejee-en.

En daarom maakte ik de vergelijking met drugs. Ik denk dat de meeste mensen die langdurig gewend zijn geweest om te stappen met pillen en coke en allerlei andere middelen op, heel moeilijk nog écht lol kunnen hebben aan een biertje drinken in de dorpskroeg en om 1 uur naar huis.

Wat een gigantische berg onzin! :puke:

vooral dat zinnetje van: straks kom je een man tegen die je niet meer wilt omdat je je 5 jaar lang hebt lopen uitwonen in pc's. Walgelijk gewoon, en onzettend ouderwets! Vooral omdat het zo te horen vooral voor vrouwen not-done is om niet monogaam te zijn....

Ik ben iets ouder dan to en kom in het jonge swingerswereldje waar ik in zit de laatste tijd een aantal hele jonge stellen tegen. Dat zijn allemaal mensen die genieten van elkaar en van anderen, stevig in hun schoenen staan, weten wat ze willen, verder heel gewoon zijn. Ofwel: superleuke mensen!

Let op mijn woorden: de komende generatie swingers weet precies wat ze willen en laten zich heus niet door zo'n ouderwetse moraalridder als jij uit het veld slaan.
Sja, ik hoef eerlijk gezegd net als Kleintjefijntje ook geen kerel die het vies vindt als ik 'mezelf heb laten uitwonen' in parenclubs. Daar zou ik toch niet mee door 1 deur kunnen eerlijk gezegd. Bovendien kan ik dat ook gewoon verzwijgen als dat echt moet.

Maar ok, nog nooit in een PC geweest verder
Ik ben helemaal geen ouderwetse moraalridder, althans, ik weet prima waar Abraham de mosterd haalt en heb in mijn jonge jaren ( sprak oma ) er flink op los geneukt. Heb ik ook geen spijt van verder, integendeel, maar ik ken ook heel wat mensen die naderhand de kinkyfeesten en dergelijke toch niet zo'n supertof idee meer vonden.

Zelf zou ik trouwens ook afknappen op een man die jarenlang frequent gegangbangt en getriood had, dus ik heb in die zin geen dubbele moraal, ik vind het voor vrouwen en mannen een evengrote afknapper.

Maar goed, TO moet lekker doen wat ze niet laten kan, ik zal er echt geen nacht wakker van liggen. Maar volgens mij is het redelijk normaal om op je 21e nog niet echt heel duidelijk je eigen grenzen te kennen, en dat was alles wat ik wilde zeggen.
Am Yisrael Chai!
P.S. Ik kom uit de tijd dat er in de Roxy en Richter gewoon op het podium mensen hele vrachtwagens hun anus in lieten verdwijnen, elke disco nog een darkroom had en je op zondagavond niet meer naar de zwembadparty ging omdat je dan om het sperma van vrijdag en zaterdag heen moest slalommen, dus ik ben heus wel wat gewend. Daarom zeg ik het ook juist, omdat ik meerdere mensen ken die nu niet al te trots meer zijn op wat ze toen allemaal uitspookten.
Am Yisrael Chai!
hahahahaha das ook wel heel erg.

Kan me dan wel voorstellen dat jij het idee hebt dat jij je hebt laten 'uitwonen'.

Das niet helemaal ons idee. We willen het wel lekker bij ons tweetjes houden, maar in een club miss een keer vvm trio of partnerruil met een ander leuk stel. Maar zeker niet frequent, eerder een keer als soortvan vakantie, eens per jaar ofzo.
Ik kan me wel vinden in wat FV wil vertellen. Ik vind jullie ook nog erg jong voor dergelijke stappen al zal ik er ook niet over oordelen. maar als je nu al dergelijke dingen gaat doen wat heb je dan nog als je straks veertig bent?

Ik ben ook voor eerst met elkaar een band opbouwen voor je hier aan begint. Wat bind je nu al waarom is je partner bijzonderder voor je dan die andere leuke meid of vent? In mijn ogen komt die hechting met elkaar met de jaren. Zal een ander niet zomaar je partner kunnen vervangen waar je een leven mee deelt. Maar goed dat zijn mijn vraagtekens erbij. Ik zou er over gaan denken als je straks niet meer thuis met elkaar kunt vrijen omdat je kinderen later naar bed gaan dan jij en dat romatische avondje op de bank niet meer gaat met elkaar, dan is de club leuk pa en ma uit en een avond voor stout doen.

Clubs voor jonge mensen zijn er niet. Wel zijn er genoeg erotische dance avonden en clubs waar veel jongeren komen.

met name de fun en fata morgana op zaterdag zijn de clubs waar je meer jongere mensen zult vinden.

maar het merendeel is inderdaad tegen de 30 40, omdat die groep inderdaad behoefte heeft aan weer wat spannend en vooral aan die avond weer eens ongestoort zonder kinderen genieten van elkaar en misschien nu ze minder jaloers zijn geworden en meer vertrouwen hebben in de relatie om ook iets met een ander te willen en kunnen doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Volgens mij zijn er in de grotere parenclubs vooral op zaterdagavond relatief veel jongeren...

Maar als je per sé geen mensen van boven de 40 wilt tegenkomen, moet je misschien eens gaan thuisdaten (bitweenus is wel een goeie swingerssite bijvoorbeeld, staan ook wel veel jongeren op) of naar erotische feestjes gaan zoals Crazyland e.d., waar ze snoeiharde trance en andere jongeren-doelgroep muziek draaien...

Wat de moraal van swingen en jullie leeftijd betreft.... Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel ervaring jullie al met relaties hebben gehad, denk ik.... Als je nooit eerst hebt geleert om het *samen* leuk en spannend te hebben en te investeren in elkaar, zou je dat later in je leven misschien wel eens op kunnen gaan breken.....
Swingen is ok als je er allebei voor open staat en goede afspraken maakt. Op de showboat op zaterdag zijn wel vaak jonge stellen te vinden. rond de 25 a 35 Op zondag kun je beter niet gaan. Dan zijn er wel veel ouderen te vinden. Maar is erg gezellig vind ik. Ik ga dan meestal voor de gezelligheid en klets dan wat af.
Hoi TO, ik ben niet veel ouder en heb eens uit nieuwschierigheid op google gezocht en ben bij een pc in zaandam oid terecht gekomen. Hun hadden eens in de zoveel tijd een " jongeren" avond, wellicht dat je met googlen daar ook op terecht kom!

Ik denk dat leeftijd er niet veel toe doet, ik kan me voorstellen dat je daar nieuwschierig naar bent en wie weet ren je gillend weg na de eerste keer.

Wat ik hier en daar gehoord heb is dat de meeste de eerste keer toch alleen maar kijken en dat er een heleboel achter komen dat het toch niets voor ze is!

Zonder te proberen weet je het ook niet! Kijken mag, zolang je maar entree betaald

Succes
ligt er denk ik aan welke club je bezoekt, er zijn clubs waar je nooit meer heen hoeft, maar meestal merk ik juist dat stellen het 100 % mee vinden vallen. een goed bekend staande club bezoeken is dus wel verstandig wil het niet eens maar nooit meer zijn. En om je eerlijk te zeggen, die club in zaandam (ik denk niet dat het showboat is want die heeft geen jongeren avond) is nou niet echt een populaire club waar veel swingers komen.

Showboat kennen wij ook maar ik vind toch dat je in fata morgana en in fun4two op zaterdag meer jongere treft dan in showboat.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat een reacties allemaal zeg!

Ze vraagt gewoon of er een leuke club is om het een keer uit te proberen. En zij is 21 en wil daar graag met haar vriend EVENTUEEL naar toe. Dan moeten we niet moralistisch gaan doen en zeggen dat ze verslaafd raakt als ze zo " vroeg" gaat. Dat was niet de vraag en volgens mij ook helemaal geen issue.

Wat een leuke club is en waar ook veel jonge mensen zijn is de Fun4Two. Een relaxte club waar je zeker voor de eerste keer lekker kan genieten van de erotiek, het eten en de sfeer. Niks moet, alles mag, geen mannen alleen en geen raar gedrag!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En meid: Geniet gewoon!!
quote:megdus schreef op 11 november 2008 @ 20:11:

hahahahaha das ook wel heel erg.

Kan me dan wel voorstellen dat jij het idee hebt dat jij je hebt laten 'uitwonen'.

Das niet helemaal ons idee. We willen het wel lekker bij ons tweetjes houden, maar in een club miss een keer vvm trio of partnerruil met een ander leuk stel. Maar zeker niet frequent, eerder een keer als soortvan vakantie, eens per jaar ofzo.Is het dan geen idee om zo`n hedonism vakantie te boeken, daar zijn een hoop jonge mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven