Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:kiwi87 schreef op 06 mei 2016 @ 19:04:

Net de laatste aflevering van 30 degrees gezien. Ik hoop stiekem op een 3e seizoen..

Ik denk dat ik nu Hinterland maar eens een kans geef. Is dat een zelfde soort serie als The Killing?

En ik las ergens dat Outlander te zien is op hbo. Kun je gewoon alle afleveringen terugkijken of moet je dan wachten op een herhaling? En hoe zit dat met Game of Thrones?Ik weet niet of dat aan je abonnement ligt,maar ik kijk bij ziggo, gewoon hbo terug wanneer het mij uitkomt. Als er een aflevering is geweest , staat hij bij mij gewoon on demand bij hbo. Games of thrones hetzelfde.
Oké fijn, ik heb ook Ziggo. Thanks.
O o o wat is outlander een goeie serie.gisteren 3 afleveringen gezien.straks nog maar is eentje kijken
quote:jac-79 schreef op 06 mei 2016 @ 21:35:

O o o wat is outlander een goeie serie.gisteren 3 afleveringen gezien.straks nog maar is eentje kijken

Seizoen 2 is begonnen op Hbo, dat heb ik niet, is iedere week 1 aflevering.
Reign!!! Hij is goed!!!!
quote:kiwi87 schreef op 06 mei 2016 @ 19:04:

Net de laatste aflevering van 30 degrees gezien. Ik hoop stiekem op een 3e seizoen..

Ik denk dat ik nu Hinterland maar eens een kans geef. Is dat een zelfde soort serie als The Killing?

En ik las ergens dat Outlander te zien is op hbo. Kun je gewoon alle afleveringen terugkijken of moet je dan wachten op een herhaling? En hoe zit dat met Game of Thrones?Ik vond Hinterland echt een fijne en spannende serie, personages ook sympathiek (heb ik nodig om een serie leuk te vinden). Het lijkt voor mijn gevoel het meest op Wallander. Beetje zelfde melancholische sfeer. Beetje zelfde soort hoofdpersoon (inspecteur).
quote:malty schreef op 05 mei 2016 @ 22:57:

Ja TWD heb ik ook helemaal gezien maar dat kon ik goed hebben hoor.

Bij outlander idd de laatste 2 afl niet...heel naar en zielig.

Ik mis het nu gewoon...jamie en claire..haha triest best wel ;)

Ik ook...

Heb bijna zin om opnieuw te beginnen...
iemand Elementary fan?

zodra een nieuwe serie online kwam, heb ik een dag vrij genomen om te binge watchen... hahaha..
Geen idee, ik ga het opzoeken.

Over TWD: ik vind het wel spannend en als ik kijk wil ik het ook afzien omdat ik te benieuwd ben hoe het afloopt maar ik ben bang dat het Luther en the Outlander niet in gaat halen voor mij .

Het spijt me echt...

Het is wel 100 x leuker dan House of cards.
quote:CaptainJaneway schreef op 07 mei 2016 @ 07:40:

iemand Elementary fan?

zodra een nieuwe serie online kwam, heb ik een dag vrij genomen om te binge watchen... hahaha..Ja ik! Zit nu midden in seizoen 3 via Netflix
The bridge (Zweeds/deense versie)

Dexter

Sense8

Rita (totaal ander genre maar wel leuk, net als de spinoff Hjordis)

The walking dead (al kwam ik zelf niet door het derde seizoen heen, maar eerste is sowieso heel goed)
Ik ook...

Heb bijna zin om opnieuw te beginnen...[/quote]

Haha ja ik ook..kga t mschien wel doen ook!

Ik heb dit nog nooit gehad na n serie kijken volgens mij..

Ik mis het echt, en alles wat ik nu opzet vind ik saai en vergelijk ik met outlander.

Mis vooral het taaltje en het landschap en die oude tijd en Jamie natuurlijk. ;)

Kzit echt FF in een zwart gat wat series betreft haha.
.
quote:Zelatrice schreef op 07 mei 2016 @ 08:10:

Geen idee, ik ga het opzoeken.

Over TWD: ik vind het wel spannend en als ik kijk wil ik het ook afzien omdat ik te benieuwd ben hoe het afloopt maar ik ben bang dat het Luther en the Outlander niet in gaat halen voor mij .

Het spijt me echt...

Het is wel 100 x leuker dan House of cards.Oh geeft toch niet. Veel plezier in ieder geval nog.
Wat is het toch een mooie serie! Ben net begonnen aan seizoen 2. Word er weer erg blij van!quote:Sillenelle schreef op 03 mei 2016 @ 20:48:

[...]

fantastisch!! heb alles gezien in 2 dagen
Sense8 vond ik geweldig. Sensate, Sense8. Anyway, als je 'm nog niet gezien hebt, doen!
Ik ben nu begonnen met Rita. Outlander bewaar ik toch maar voor de wat minder zonnige dagen zodat ik lekker kan bingewatchen.
Jeetje wat een raar gedoe over House of Cards.

Ik ben erg benieuwd naar Marseille, ga ik maandag na de mei vakanie maar eens aan beginnen. Nu kijk ik Grace en Frankie.
Ben met Wallander begonnen...
Marseille.... beetje soort van House of Cards maar dan in het Frans en zonder Claire.

Best goed eigenlijk. Had ik niet verwacht want ik ben niet zo'n Gerard Depardieu fan...
Ik wil weer eens te veel tegelijk maar hier ook met Pretty Little lier begonnen. Lijkt me erg spannend!
quote:Sensy12 schreef op 07 mei 2016 @ 11:41:

Sense8 vond ik geweldig. Sensate, Sense8. Anyway, als je 'm nog niet gezien hebt, doen!Ik heb anderhalve aflevering gezien, maar ik vond het erg vaag. Blijft dat zo of gaat het nog ergens heen?
Ik heb de laatste twee afleveringen van Outlander gezien. Ik vond ze best heftig. En ik mis Jamie en Claire nu al . Gelukkig hebben we de boeken nog. Vanavond weer verder met het tweede deel van Penny Dreadful.
Ik ben van plan om Orphan Black vanaf het begin weer te kijken, weet niet meer de verhaallijn want het is best ingewikkeld. Outlander ljikt me ook een leuke serie. Ooh ,zoveel te kijken en zo weinig tijd..
It's 5 o'clock somewhere
quote:poppetje2006 schreef op 09 mei 2016 @ 09:55:

Ik ben van plan om Orphan Black vanaf het begin weer te kijken, weet niet meer de verhaallijn want het is best ingewikkeld. Outlander ljikt me ook een leuke serie. Ooh ,zoveel te kijken en zo weinig tijd..Dat probleem komt me bekend voor ;)
quote:nerdopviva schreef op 08 mei 2016 @ 21:17:

[...]

Ik heb anderhalve aflevering gezien, maar ik vond het erg vaag. Blijft dat zo of gaat het nog ergens heen?Het blijft vaag en ook weer niet. Het gaat om 8 personen die in verschillende werelddelen leven en elkaar niet kennen. En toch zijn ze met elkaar verbonden en kunnen ze elkaars magic powers tijdelijk overnemen. In het begin gaat dat buiten hun eigen wil om en daarna leren ze het te managen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de serie heb gezien maar het heeft op mij een onvergetelijke indruk gemaakt. Ik begreep ook niet alles. Ze hadden dezelfde 'moeder' en gedurende hun leven wordt er jacht op hen gemaakt door een gemenerik die zich bedreigd voelt door hun kracht. Kan ik het nog vager omschrijven ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven