Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
En weer een middag in het zwembad. Haar is onderhand net touw, aan mijn kinderen kun je nu heel goed zien dat ze niet 100% Neerlandsch bloed hebben en ik heb ineens ongelooflijke trek in een Magnum.

LV: wat fijn!

Moirai: wat naar van die muziek. Wijkagent bellen? En je zou altijd lekker met Kerst naar Schotland kunnen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
Dank jullie Woll en Star.

Yasmijn, man heeft een fulltime baan. Hij verdient in verhouding niet veel, maar we zullen niet verhongeren hoor. Maar het zal wel krap worden, vooral in zijn beleving. Ik ben zo bang dat het tussen ons in komt te staan.
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 20:28:

Dank jullie Woll en Star.

Yasmijn, man heeft een fulltime baan. Hij verdient in verhouding niet veel, maar we zullen niet verhongeren hoor. Maar het zal wel krap worden, vooral in zijn beleving. Ik ben zo bang dat het tussen ons in komt te staan.O dus jouw uitkering valt dan helemaal weg.
Yas, ken jij de serie Home Fires?

Is misschien iets voor jou, speelt in een Engels dorpje in de 2e wereldoorlog. Mocht je het ooit tegenkomen is het wellicht de moeite waard.
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 20:32:

[...]

O dus jouw uitkering valt dan helemaal weg.Mijn ww wel. Weet niet of ik recht heb op iets anders, maar dat zal dan niet veel zijn.
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 20:34:

[...]

Mijn ww wel. Weet niet of ik recht heb op iets anders, maar dat zal dan niet veel zijn.

Bijstand wordt hem niet met een partner met inkomen.

Kut zeg.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 20:33:

Yas, ken jij de serie Home Fires?

Is misschien iets voor jou, speelt in een Engels dorpje in de 2e wereldoorlog. Mocht je het ooit tegenkomen is het wellicht de moeite waard.

Oo, ken ik nog niet! Is precies wat voor mij!

Thanks!
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 20:34:

[...]

Mijn ww wel. Weet niet of ik recht heb op iets anders, maar dat zal dan niet veel zijn.En gewoon een kutbaantje op uitzendbasis, is dat geen optie mocht het hem niet worden met je sollicitatie (wat we niet hopen natuurlijk) ? Dat is wat mijn man op dit moment doet. Leuk is anders, maar het vangt wel mooi die kwijte ww-uitkering op. Want wij kunnen bijstand ook wel vergeten, met mijn fantastische salaris
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 20:36:

[...]

Bijstand wordt hem niet met een partner met inkomen.

Kut zeg.Nogal, want ik kom net tot de conclusie dat het hem nooit gaat lukken mijn deel van de vaste lasten te betalen.
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 20:36:

[...]

Oo, ken ik nog niet! Is precies wat voor mij!

Thanks!Ik heb net de 2e serie gezien, en vind het heel leuk, ik van die oude tijden.
Gatsie Kittens, wat een lullige situatie. Hoop echt dat je snel een leuke baan vindt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 20:39:

[...]

En gewoon een kutbaantje op uitzendbasis, is dat geen optie mocht het hem niet worden met je sollicitatie (wat we niet hopen natuurlijk) ? Dat is wat mijn man op dit moment doet. Leuk is anders, maar het vangt wel mooi die kwijte ww-uitkering op. Want wij kunnen bijstand ook wel vergeten, met mijn fantastische salaris Ja, ik ben van plan morgen maar een rondje uitzendbureaus te doen. Beter dan geen inkomen.
Wil anders niemand een echte Kittens aan de muur?
Alle reacties Link kopieren
Er is ook weer een roman van Jane Austen verfilmd Yas, 'Love and Friendship' door Whit Stillman.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 20:43:

Wil anders niemand een echte Kittens aan de muur? Is het niet serieus mogelijk om met fotograferen je geld te verdienen? Jouw foto's zijn echt mooi!
quote:Nouschi schreef op 09 mei 2016 @ 20:45:

Er is ook weer een roman van Jane Austin verfilmd Yas, 'Love and Friendship' door Whit Stillman.

Héérlijk!

Ben je de schok een beetje te boven?
Ik luister nu even naar Sisters of Mercy, haha, blast from the past.

https://www.youtube.com/watch?v=AeFC-rfQkVk
quote:Kittens schreef op 09 mei 2016 @ 20:43:

Wil anders niemand een echte Kittens aan de muur? Ik zou me daar toch op beraden hoor. Natuurlijk is zoiets niet één twee drie op touw gezet, maar naast dat kutbaantje dan. Dan kun je toch een beetje je artistieke ei kwijt en elk extra tientje is meegenomen toch. En jij bent echt goed, je maakt mij niet wijs dat er werkelijk helemaal niemand zit te wachten op je foto's. Je moet alleen 'even' op zoek naar de juiste bronnen.
Vind ik ook LV.

Ik weet niet waar je woont Kittens, maar in mijn stad zijn er bijv. wel eens kroegen of lunchcafe's waar mensen hun werk kunnen hangen en klanten het kunnen kopen, dat zou misschien een begin kunnen zijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 mei 2016 @ 20:48:

Ik luister nu even naar Sisters of Mercy, haha, blast from the past.

https://www.youtube.com/watch?v=AeFC-rfQkVkjammer alleen dat het haar van die vrouw zo plat zit...
very metal
Of freelance werk voor succesvolle blogs, of zo. Ik roep maar wat hoor.
quote:yasmijn schreef op 09 mei 2016 @ 20:47:

[...]

Héérlijk!

Ben je de schok een beetje te boven?

Tuurlijk, het is maar voetbal hè.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-KING- schreef op 09 mei 2016 @ 20:51:

[...]

jammer alleen dat het haar van die vrouw zo plat zit...Daarom heb ik het ook op mijn telefoon staan, dan hoef ik niet naar dat saaie kapsel te kijken. Echt vrouw, koop een fles haarspray
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 20:52:

Of freelance werk voor succesvolle blogs, of zo. Ik roep maar wat hoor.Ja, of via stockbureaus. Er zijn ook websites zoals Dreamstime waar mensen hun foto's gratis ter beschikking stellen, maar waar ook foto's commercieel worden verkocht. Kittens, je zou kunnen kijken of jij daar ook zou kunnen verkopen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 mei 2016 @ 20:52:

Of freelance werk voor succesvolle blogs, of zo. Ik roep maar wat hoor.

Al jullie input is welkom.

Dit klinkt ook goed hoor, moet eens uitzoeken hoe je zo iets aan pakt dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven