Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Bij mij staat een hele grote pan chili con carne te pruttelen, kan over 20 minuten eten. En dan de rest in bakjes in de vriezer. Fijn om veel bakjes in de vriezer te hebben voor als ik laat thuis ben.

Gisteren ook Indiase viscurry gemaakt en ik kan vandaag nog een rest rijst en pittige sperziebonen meenemen naar mijn werk als lunch.
Alle reacties Link kopieren
Orzo met gegrilde groenten en geitenkaas, lamsworstjes en dipgroenvoer met knoflooksaus.
Dolfje, wat studeer jij?
Stuur je wel even een pb.
Oh, spannend
Ha dat valt wel mee
Het waait hier trouwens telkens even heel hard maar verder nog steeds zonnig en benauwd.
Hier ook, de wind giert echt om de flat heen af en toe. Raar weer. Maar wel lekker warm.
quote:dolfje schreef op 12 mei 2016 @ 18:45:

Stuur je wel even een pb.Mag ik het ook weten?
Mijn eten is klaar, laters
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 18:50:

[...]

Mag ik het ook weten?Ja hoor
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 18:49:

Hier ook, de wind giert echt om de flat heen af en toe. Raar weer. Maar wel lekker warm.Ja hier ook. De deuren en ramen zijn al een paar keer dicht geklapt.
ik vind het heel bizar dat het morgen maar de helft is qua temperatuur
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 12 mei 2016 @ 19:00:

ik vind het heel bizar dat het morgen maar de helft is qua temperatuur Ik vind het vooral heel jammer
Hier begint het halveren pas zaterdag, dus morgen nog even genieten. Heel even dan, ik moet naar school.
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 19:01:

[...]

Ik vind het vooral heel jammer dat vooral, heb maandag 2 activiteiten waarbij het bij allebei best fijn is als het lekker weer is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Een flinke bui zou wel even lekker worden met alle pollen in de lucht nu.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 19:03:

Een flinke bui zou wel even lekker worden met alle pollen in de lucht nu.Ja ik wacht daar ook al een paar dagen op.

Een flinke bui zou wel even lekker worden met alle pollen in de lucht nu.'s Nachts mag het regenen. Ook goed voor de plantjes.
quote:rosanna08 schreef op 12 mei 2016 @ 19:00:

ik vind het heel bizar dat het morgen maar de helft is qua temperatuur Gelukkig klopt dat ook niet. Die druiven van het weerbericht vergeten elke keer weer dat er ook zoiets bestaat als temperaturen onder nul
quote:Kittens schreef op 12 mei 2016 @ 16:59:

[...]

Wel als ik te vaak wakker word van gesnurk/gezucht/gepiep/gewoon ademen... Want ja, zo lekker liggen die oordopjes ook niet...

Maar vaak wel dus. Eigenwijs als ik ben probeer ik eerst zonder.

En nu voor de ochtenden ook zo'n maskertje . Want zo'n streepje licht he.Rolluiken. Ideaal.
Life is short. Eat dessert first.
quote:dolfje schreef op 12 mei 2016 @ 17:11:

Goh doornroosje en kittens volgens mij zijn wij echt familie of anders klonen, ik heb gewoon exact hetzelfde....
Ik haat kou! Ik haat regen! Ik haat het!
When they go low, we go high. (M.Obama)
Het word morgen hier 21 graden met zon. Hoezo de helft en regen en kou?

Waar ik wel trouwens heel erg van hou

Een flinke bui zou wel even lekker worden met alle pollen in de lucht nu.Dit! Ik word er gek van. Een berkenbos achter ons huis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven