Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
quote:AllyMcBeal schreef op 24 mei 2016 @ 20:35:

Ik heb al een leuk jurkje gescoord voor de a.s. bruid!

[afbeelding]

O leuk.

Classy.

Ik vind het altijd jammer als de bruid helemaal bedekt is.

Dit is keurig en toch een beetje sexy.
quote:Oudblond schreef op 24 mei 2016 @ 20:47:

[...]

Moeilijk en moedig fietste! Nog bericht van stage-dochter?Ja, dat postte ik net. Ze had de eerste nacht slecht geslapen. Alles kraakte, bed was vreemd, kamergenoot ook. Maar nu klonk ze wel opgewekt. En stoer. Ze had voorgelezen en ze is dyslectisch! Ze had zich wel extra mogen voorbereiden.
Ik wil deze op canvas af laten drukken,

Als blijvende herinnering.

Alle reacties Link kopieren
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 20:19:

[...]

Ik was ooit een waardeloze verkoopster (vond mijn baas) in de mode, dat kon ik echt niet, dingen verkopen die echt niet pasten.Afgelopen jaren heb ik (behalve in mijn winkeltjes in BE en FR waar ik 'herkend' word) waardelozere service meegemaakt. Juffen die met elkaar staan te beppen en als ik beleefd in het blikveld sta, word ik compleet genegeerd. Sta ik in mijn eentje iets te passen wat te groot blijkt te zijn: ' daar op het rek als en anders niet'. Dus ik wil graag een 'waardeloze' verkoopster die haar werk naar behoren doet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 24 mei 2016 @ 20:52:

[...]

O leuk.

Classy.

Ik vind het altijd jammer als de bruid helemaal bedekt is.

Dit is keurig en toch een beetje sexy.Ja dat vond ik ook en je kan niet zeggen dat het te weinig stof heeft
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 24 mei 2016 @ 20:35:

Ik heb al een leuk jurkje gescoord voor de a.s. bruid!

[afbeelding] `Jij bent nu niet de bruid, dat zijn Leo en Yas. Dus dim een beetje in jurkenkeuze seg!
quote:Eleonora-1 schreef op 24 mei 2016 @ 20:55:

Ik wil deze op canvas af laten drukken,

Als blijvende herinnering.

[afbeelding]Oeh die is ook subtiel zeg. Maar ik zou die mevrouw in het zwart er af snijden.
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 20:38:

Dochter net op de app, ze had gekookt, voor zichzelf en twee huisgenoten. Was goed gelukt, maar het koken zelf ging lastig. 'Mam, wij hebben thuis wel veel betere spullen, wat een shit pannen hier, en botte messen.' Tja, ze is anders gewend, maar heeft aan de meiden niets laten blijken, want ze wil geen prinsessen-gedrag vertonen.En nu ben jij een Fietsie met kapotte banden
quote:Oudblond schreef op 24 mei 2016 @ 20:56:

[...]

`Jij bent nu niet de bruid, dat zijn Leo en Yas. Dus dim een beetje in jurkenkeuze seg!Jurk is voor de a.s. bruid hoor en dat ben ik niet. Lezen graag
quote:Oudblond schreef op 24 mei 2016 @ 20:55:

[...]

Afgelopen jaren heb ik (behalve in mijn winkeltjes in BE en FR waar ik 'herkend' word) waardelozere service meegemaakt. Juffen die met elkaar staan te beppen en als ik beleefd in het blikveld sta, word ik compleet genegeerd. Sta ik in mijn eentje iets te passen wat te groot blijkt te zijn: ' daar op het rek als en anders niet'. Dus ik wil graag een 'waardeloze' verkoopster die haar werk naar behoren doet.

Klantenservice is in Nederland vaak onbekend. Toen ik op een detailhandelsopleiding werkte meende een jongen daadwerkelijk dat wanneer een klant een stapel opgevouwen kledingstukken rommelig maakte, hij als verkoper van de klant kon eisen dat die deze stapel opnieuw zou vouwen

Dat kleppen (vaak hardop roddelen over vriendinnen/collega's/bazen herken ik ook. En het onbehulpzame. Bah.
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 20:54:

[...]

Ja, dat postte ik net. Ze had de eerste nacht slecht geslapen. Alles kraakte, bed was vreemd, kamergenoot ook. Maar nu klonk ze wel opgewekt. En stoer. Ze had voorgelezen en ze is dyslectisch! Ze had zich wel extra mogen voorbereiden.Kroontje voor dochter en hele dikke knuffel voor moeder!
Uh 2x keer hoeft niet.

[...]

`Jij bent nu niet de bruid, dat zijn Leo en Yas. Dus dim een beetje in jurkenkeuze seg!Ik dacht dat Leo met Solo ging trouwen? Zijn de plannen gewijzigd?

[...]

`Jij bent nu niet de bruid, dat zijn Leo en Yas. Dus dim een beetje in jurkenkeuze seg!

Yas?

Heb ik een help-ze-wil-niet-meer-topic gemist? En een zó-snel-opnieuw-in-love, de-ware?-topic?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat een schitterende trouwjurken. Ik doe altijd inspiratie op bij de eerste Communie van het woonwagenkamp in E. Die foto's staan altijd op mijn facebook.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 mei 2016 @ 21:00:

[...]

Ik dacht dat Leo met Solo ging trouwen? Zijn de plannen gewijzigd?

ohhhh mea culpa!!!! Ik ben in de war met alle bruidsmeisjes en vrouwen die met elkaar willen trouwen. Ik heb gewoon zin in een ' classy' feestje, want daar heb ik weinig ervaring mee. SsWWoRRy!

Edit ook SsWWoRRy aan Ally. Ik ga echt mijn best doen om beter te lezen!
Niet meer zo boos doen dan hoor OB, ik word er verdrietig van
In mijn volgende leven, als ik ipv teveel chocola alleen maar slablaadjes heb gegeten en alles slank en stevig blijft wil ik zo'n soort trouwjurk. Allebei mooi vind ik.

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 mei 2016 @ 20:59:

[...]

Klantenservice is in Nederland vaak onbekend. Toen ik op een detailhandelsopleiding werkte meende een jongen daadwerkelijk dat wanneer een klant een stapel opgevouwen kledingstukken rommelig maakte, hij als verkoper van de klant kon eisen dat die deze stapel opnieuw zou vouwen

Dat kleppen (vaak hardop roddelen over vriendinnen/collega's/bazen herken ik ook. En het onbehulpzame. Bah.Oh wat herkenbaar! Net als vakkenvullers die niet opzij gaan als je vraagt of je iets kunt pakken. Want ze zijn aan het werk
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 21:07:

[...]

Oh wat herkenbaar! Net als vakkenvullers die niet opzij gaan als je vraagt of je iets kunt pakken. Want ze zijn aan het werk Ja, die stomme klanten ook, die staan maar in de weg!
quote:AllyMcBeal schreef op 24 mei 2016 @ 20:57:

[...]

Oeh die is ook subtiel zeg. Maar ik zou die mevrouw in het zwart er af snijden.Das vast de schoonloeder.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 24 mei 2016 @ 21:07:

In mijn volgende leven, als ik ipv teveel chocola alleen maar slablaadjes heb gegeten en alles slank en stevig blijft wil ik zo'n soort trouwjurk. Allebei mooi vind ik.

[afbeelding]

[afbeelding]Van alleen slablaadjes ga je er ook niet uitzien.

quote:SaveAngie schreef op 24 mei 2016 @ 21:11:

[...]

Das vast de schoonloeder. Dat zeg ik eraf dat mens
quote:fietsie schreef op 24 mei 2016 @ 21:07:

[...]

Oh wat herkenbaar! Net als vakkenvullers die niet opzij gaan als je vraagt of je iets kunt pakken. Want ze zijn aan het werk Ik ben altijd juf. Dus ik voed die kinderen gewoon op én vertel ze iets over het feit dat er klanten nodig zijn om hun baantje te garanderen. Ze zijn nu zo bang voor mij/zat van mij dat ze als de Rode Zee uitwijken zodra ik eraan kom. Geen baard, geen staf, wel een mandje en een pesthumeur.
quote:barbaracartland schreef op 24 mei 2016 @ 21:03:

Wat een schitterende trouwjurken. Ik doe altijd inspiratie op bij de eerste Communie van het woonwagenkamp in E. Die foto's staan altijd op mijn facebook.Is dit een verkapte uitnodiging?
When they go low, we go high. (M.Obama)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven