Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 27 mei 2016 @ 15:12:

Een lege kroeg... Is iedereen naar DE bruiloft of zo? Ik ga maar even stofzuigen en lappen. Ik bleef gisteren nogal aan mijn kruk plakken, dus t'is nodig.

Hé jij hebt een vrije dag hè! Dan ga je dus niet poetsen hoor! Huphup, genieten van het mooie weer!

Wij gaan zo richting een terras voor een biertje met vrienden, zin in! Morgen nog tijd genoeg om te poetsen (of niet )

Sapsorrow, beterschap!
The owls are not what they seem
Ik blaf al meer dan een maand en ik hoor het van meer mensen. Hoop dat jij snel opknapt! *pakt een kopje thee met honing voor Sap*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:LadyL0101 schreef op 27 mei 2016 @ 15:27:

[...]

Hé jij hebt een vrije dag hè! Dan ga je dus niet poetsen hoor! Huphup, genieten van het mooie weer!

Wij gaan zo richting een terras voor een biertje met vrienden, zin in! Morgen nog tijd genoeg om te poetsen (of niet )

Sapsorrow, beterschap! He Lady! Strak plan. Ik hang op mijn balkon in het zonnetje. Ga zo even boodschapjes doen en een hapje eten op een terrasje. In mijn eentje want man is werken. Maar ik vind het wel lekker om even alleen met mezelf te zijn.
De werkweek zit er weer op! Nu druk weekend voor de boeg, ik zou willen dat het maadag was.
Weekend!

Straks lekker uit eten. En de rest van het weekend relaxen.
Hier ook weekend, met allebei mijn wondertjes thuis. Wat wil een mens nog meer.

The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Jongste had allemaal pukkeltjes op zijn armen, wilde ik ook even op zijn rug kijken. Daar geen pukkeltjes, maar allemaal paarse strepen. Zijn hele rug vol striae. Heeft mijn oudste ook, maar ik dacht dat het bij jongste meeviel. Niet dus.

Zo raar, zo'n dunne knul vol met striae.

Ik vind het zo jammer van die gave kinderlijven (jaja, ze zijn inmiddels rond de 1,90 m, maar toch.....).
Ik zit heerlijk op een terrasje met een glas witte wijn. Het is maanden geleden dat ik nog een wijntje had en voel de derde slok al redelijk naar mijn hoofd stijgen. Maar ik zit lekker en eet zo meteen een vispannetje

Solo komen de striae door het snel groeien? Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Man is ook lang maar geen streepje te bekennen.
quote:Solomio schreef op 27 mei 2016 @ 17:25:

Had je ze gemist? Is het erg wennen dat ze nu allebei weg zijn door de week?
Ik heb heerlijk op een grasveld voor ons zwembad gezeten met een boek en wat drinken, lekker 1,5 uur voor mezelf..wachtend op mijn oudste die aan het aquabootcampen was.

Volgende keer neem ik een groot kleed, wat te eten en een wijntje mee.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 mei 2016 @ 17:05:

Weekend!

Straks lekker uit eten. En de rest van het weekend relaxen.Lekker, wat voor soort restaurant?
Ik heb weer eens logees.

Blijkbaar is het hier goed toeven.

De tonijnsalade is klaar.
quote:Solomio schreef op 27 mei 2016 @ 17:25:

Hè, wat stom van de striae!
Life is short. Eat dessert first.
Spinazie gehakttaart in de oven met zoete aardappel schijfjes erbij zometeen. Allemaal fijn weekend!
quote:Eleonora-1 schreef op 27 mei 2016 @ 17:40:

Ik heb weer eens logees.

De tonijnsalade is klaar.Gezellig!
quote:Goede-Fee schreef op 27 mei 2016 @ 17:38:

Ik heb heerlijk op een grasveld voor ons zwembad gezeten met een boek en wat drinken, lekker 1,5 uur voor mezelf..wachtend op mijn oudste die aan het aquabootcampen was.

Volgende keer neem ik een groot kleed, wat te eten en een wijntje mee.

Dat klinkt hemels, het was vanmiddag lekker buiten.

Het is een Creools restaurant, ben benieuwd hoe dat is.
quote:Eleonora-1 schreef op 27 mei 2016 @ 17:40:

Ik heb weer eens logees.

De tonijnsalade is klaar.Leo's Bed&Breakfast
quote:Oudblond schreef op 27 mei 2016 @ 17:35:

Solo komen de striae door het snel groeien? Ik had hier eerlijk gezegd nog nooit van gehoord. Man is ook lang maar geen streepje te bekennen.Met oudste ben ik ermee naar de dermatoloog geweest en die zei dat het idd door het snelle groeien kwam. Jongste groeide wat minder snel, dus daarom hoopte ik dat het bij hem zou uitblijven, maar helaas.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 mei 2016 @ 17:35:

[...]

Had je ze gemist? Is het erg wennen dat ze nu allebei weg zijn door de week?Nee, ik heb ze niet gemist. Het is wel wennen, maar het is echt heel fijn.
quote:Solomio schreef op 27 mei 2016 @ 17:43:

[...]

Nee, ik heb ze niet gemist. Het is wel wennen, maar het is echt heel fijn.Goed zo.
quote:Solomio schreef op 27 mei 2016 @ 17:43:

[...]

Nee, ik heb ze niet gemist. Het is wel wennen, maar het is echt heel fijn.Klinkt goed. En dan het weekend samen zijn. Prima.
Webshops zijn soms wel een beetje maf. Ik had in mijn tassenjacht een tijdje geleden een tas gezien die ik echt te duur vond. Wel heel mooi, maar ik had hem uit mijn hoofd gezet. Nu zag ik eergisteren dat hij in de aanbieding was, er was flink wat van de prijs af. Dus er een nachtje over geslapen en besloten mezelf toch maar te belonen en hem te kopen. Vandaag is hij al verzonden en toen ik net op de website keek om nog even te smullen van de foto's stond hij er opeens voor de oude prijs op. Bij deze webshop had ik een tijdje terug ook zoiets, een tas die heel lang niet beschikbaar was. Toen hij er wel weer een keer was gelijk gekocht en sindsdien staat hij weer op "out of stock".

Hmmmmmmm, zou dat nou allemaal toeval zijn, of zit er meer achter?

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 mei 2016 @ 17:55:

Webshops zijn soms wel een beetje maf. Ik had in mijn tassenjacht een tijdje geleden een tas gezien die ik echt te duur vond. Wel heel mooi, maar ik had hem uit mijn hoofd gezet. Nu zag ik eergisteren dat hij in de aanbieding was, er was flink wat van de prijs af. Dus er een nachtje over geslapen en besloten mezelf toch maar te belonen en hem te kopen. Vandaag is hij al verzonden en toen ik net op de website keek om nog even te smullen van de foto's stond hij er opeens voor de oude prijs op. Bij deze webshop had ik een tijdje terug ook zoiets, een tas die heel lang niet beschikbaar was. Toen hij er wel weer een keer was gelijk gekocht en sindsdien staat hij weer op "out of stock".

Hmmmmmmm, zou dat nou allemaal toeval zijn, of zit er meer achter?

In het kader van de positieve benadering......ze gunnen je die tas gewoon joh!
Oh dear, how sad, never mind.
Woll, ben je de ' uitbouw' voor de tassenkast al aan het plannen?
@ Hayek, gelukkig maar, ik dacht al dat ik een aluhoedje erbij moest kopen.

@ Blond, ja, ik ga verhuizen naar een andere flat, wel in hetzelfde gebouw, maar dan met een slaapkamer meer, dat wordt dan mijn tassenkamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven