Entertainment alle pijlers

Indrukwekkende documentaires...

21-09-2009 21:47 3362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar kijk ik graag naar.

Welke documentaire vond jij heel aangrijpend of heeft je diep ontroerd? Tips zijn erg welkom, het liefst die ik online kan bekijken.

Thanks!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
https://www.tvgids24.nl/15870745/3doc_becoming_zlatan

Zeker te weten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Dance90 schreef op 04 juni 2016 @ 23:05:

En een van de beste docu's ooit die ik heb gezien en die ik nooit zal vergeten is de docu over een heel beschadigd klein meisje genaamd Beth die psychopatisch gedrag vertoont door wat haar is aangedaan en overkomen. Er is een film over gemaakt dat child of rage heet. De docu zelf kun je ook vinden op youtube het heet gewoon Child of Rage the FULL documentary.Deze docu heb ik jaaaren geleden gezien en de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik eraan denk.
Ik ben ook heel benieuwd naar die docu over gilles de la tourette, weet iemand de naam?
http://www.oddityworld.ne ... ned-to-beth-child-of.html

Misschien wel interessant, hoe het meisje uit Child of Rage uiteindelijk geworden is.
http://www.leidschdagblad ... elevisie?lref=r_regionaal
geneet van 't laeve
quote:Eindeloos schreef op 03 juni 2016 @ 12:55:

[...]

Nee, nog erger , het liep vast op een verjaardag.

Verschrikkelijk

En nog erger

Niet rond Sinterklaas want zij had kleinkinderen (een zus van de dame in kwestie)
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Kwejeebo schreef op 05 juni 2016 @ 15:43:

[...]

Deze docu heb ik jaaaren geleden gezien en de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik eraan denk.

Ik zit nu te kijken.

vreselijk voor haar broertje ook
quote:Timetraveler schreef op 05 juni 2016 @ 17:27:

Misschien wel interessant, hoe het meisje uit Child of Rage uiteindelijk geworden is.

Ik vind het moeilijk om te geloven dat ze beter is geworden.

Het feit dat ze op neonatologie werkt bezorgt me rillingen
quote:calvijn1 schreef op 06 juni 2016 @ 11:34:

[...]

En nog erger

Niet rond Sinterklaas want zij had kleinkinderen (een zus van de dame in kwestie)

Inderdaad, Calvijn, TENENkrommend ...................

Ik vond het zo erg, zo zielig, zo stuitend...................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:calvijn1 schreef op 06 juni 2016 @ 11:51:

[...]

Ik vind het moeilijk om te geloven dat ze beter is geworden.

Het feit dat ze op neonatologie werkt bezorgt me rillingenIk ga deze docu ook kijken, ( ben stapel op docu's)
quote:Eindeloos schreef op 06 juni 2016 @ 12:51:

[...]

Ik ga deze docu ook kijken, ( ben stapel op docu's)Dan hoor ik heel graag wat jij van haar vindt. Of je denkt dat ze nu op een neonatologie zou moeten werken.
quote:calvijn1 schreef op 06 juni 2016 @ 13:59:

[...]

Dan hoor ik heel graag wat jij van haar vindt. Of je denkt dat ze nu op een neonatologie zou moeten werken.Ik vind het een eng idee en vraag me af hoe ze kunnen meten dat deze dame nu normaal functioneert
quote:Gisselle schreef op 06 juni 2016 @ 14:03:

[...]

Ik vind het een eng idee en vraag me af hoe ze kunnen meten dat deze dame nu normaal functioneert

Dit dus.

Ze heeft nooit een geweten ontwikkeld vanaf haar geboorte en dan nu na een x-aantal jaren therapie ineens wel.

Heel erg voor haar wat ze heeft meegemaakt, maar mijn vertrouwen heeft ze niet.
quote:calvijn1 schreef op 06 juni 2016 @ 13:59:

[...]

Dan hoor ik heel graag wat jij van haar vindt. Of je denkt dat ze nu op een neonatologie zou moeten werken.Laat ik hier (jou) weten Calvijn, komt goed.....
Tvp. Ik kijk graag van dit soort docu's en denk zomaar dat ik hier genoeg inspiratie op kan doen.
Pffff gekeken, wat een drama.

De adoptieouders mogen heel blij zijn dat ze later geen babytje hebben gekregen.

En om op je vraag terug te komen, nee, niet werken op neonatologie .

Ook niet met voordeel van de twijfel, brrrrrrrrrrrrrrr

Misschien wel interessant, hoe het meisje uit Child of Rage uiteindelijk geworden is.Een mooie vrouw is het geworden, zonder meer.....
quote:calvijn1 schreef op 06 juni 2016 @ 14:38:

[...]

Dit dus.

Ze heeft nooit een geweten ontwikkeld vanaf haar geboorte en dan nu na een x-aantal jaren therapie ineens wel.

Heel erg voor haar wat ze heeft meegemaakt, maar mijn vertrouwen heeft ze niet.Nee, mijn vertrouwen ook niet, maar de vrouwen die daar bevallen weten haar achtergrond niet. iedereen in Nederland kan ook zomaar door een tbs-ser geholpen worden. Die kunnen wel een moord op hun geweten hebben....
If you say one more time that islam is NOT a believe of peace..I will kill you!
quote:titato schreef op 28 mei 2016 @ 12:18:

Mercy mercy aan t kijken, verschrikkelijk.

Meisje is dood ongelukkig !

Wat deed ze nou fout tijdens het eten?

Bij de happen die ze nam zag je haar juist zoeken naar contact met die ouders van "kijk eens, ik eet "

En toen was t dus ook niet goed... Hoe snel ze ook van tafel ging toen ze "mocht"

Is er nog ergens te zien hoe het nu gaat? Van wanneer is drze docu ?

Ook die biologische ouders , wat een verdriet zeg jeetje !Notabene twee psychologen die zo met kinderen omgaan. Ik vond het een walgelijke vertoning.
Child of rage was ook wel heftig ja heel zorgwekkend dat ze nu verpleegster is. Het is een mooie vrouw en ook nog eens intelligent dus niemand die haar zo op het eerste gezicht verdenkt maar voor de mensen die de docu hebben gezien weten dat zij flink gestoord is. Ik snap dat je het niet in je cv neerzet dat je psychopatische trekken hebt, je familie hebt proberen uit te moorden, vogeltjes dood geknepen en je broertje seksueel misbruikt maar van een zkh verwacht ik wel dat ze een achtergrond check doen voordat ze iemand in laten met hulpeloze kindertjes en gezien haar verleden had ze helemaal niet aangenomen moeten worden punt.
quote:Aurelle91 schreef op 04 maart 2016 @ 11:41:

Weet iemand of de documentaire Vleesverlangen al ergens te zien in?http://www.documentairenet.nl/review/3d ... verlangen/

Once labeled the “Child of Rage” by HBO, is now a graduate of the University of Colorado with a degree in Nursing. She is no longer a child of rage but a phenomenal woman. Beth knows what it is like to be an angry, defiant, destructive child. She once was one. She has unique insights into the mind of a challenging child with Attachment Disorder. She shares her experience and wisdom with love and laughter.

Slimme meid hoor, geld verdienen met je eigen stoornis
Jullie hebben weinig vertrouwen in de professionals die Beth geholpen hebben haar trauma te verwerken, zo te lezen. Die Beth was geen geboren psychopaat, zoals je soms ook hebt, maar een ernstig getraumatiseerd kind. Blijkbaar zijn die te genezen Ze heeft alsnog een geweten, gevoelens en empathie ontwikkeld. Juist mooi om te weten dat er hoop is voor sommige van die kleine terroristen.
Is deze al genoemd?

Vergeet mij niet (2doc)

Ik zit nu te kijken.. Wàt een respect voor die lieve meesters en juffen!

(en ja, het gaat over vluchtelingenkinderen, maar alsjeblieft alle ge-emmer over asielzoekers op één van de 36 daarvoor bestemde topics houden :| )
Ik ben nu aan het kijken inderdaad. Ben nog maar net aan het begin maar respect voor de leerkrachten, maar ook voor de leerlingen zoals ze zich staande houden.
"After all this time?" "Always."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven