Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hahaha....als ik een mail krijg horen jullie het meteen

Ik ga inderdaad morgen met hem uiteten! Wel gepland, eerste keer gingen we spontaan was restaurant vol, tweede keer dond gebeld voor reservering, ookal vol, dus nu gister gebeld voor reservering en ja ja ja...we hebben een tafel Totaal niet spontaan maar wel eindelijk in het goede restaurant

Maar Xenia ik snap je instelling hoor! Die heb ik ook.....daar spreken VM ook niet gelijk af als we afscheid nemen.... maar ja ook dat ligt weer een beetje anders natuurlijk

Miran....slaap lekker! Ik ken de drukke week! Alleen word ik niet moe

Xen waarom zijn jij en R eigenlijk nog niet eerder een keer uiteten geweest dan?
Ja Xen...maak eens een foto van die inrichting en plaats die even op het forum! Kunnen we meegenieten
Waarom niet eerder uit eten? haha, nou ook vanwege het niet synchroon lopen van elkaars planning.....dat ik m nu meekrijg is wereldwonder 8 (daarom vandaag al gevraagd), omdat ie normaal op vrijdag patatjes bakt en daarna bij moeder op bezoek gaat. En hij ging mee met mijn tijd...half 8. Wel heeft hij een restaurant gekozen (Turks). Prima hoor, t begin is er. (tja, maar hij MOET boodschappen vantevoren, vandaar geen borrel voor t eten).

Ik heb m paar x spontaan meegevraagd voor etentje, concert, film, theater, maar hij kon daar dan niet mee omgaan qua tijd/planning of t was niet zijn ding..vandaar ook de breuk.

Heeft ie al gemaild?

Miran: slaap lekker! niet te veel malen hoor!
Nopes...nog geen mail Vingers beginnen nu wel erg te kriebelen
Thanks Xen !!

Gaat goed hoor :-)

Zozo, half 8, eigenlijk 18 uur etenstijd waarschijnlijk?

Ohwww WM.....en nu.. ga je smsen ?
Ik ga ook zo richting bed! Heb druk maar heeeeeel leuk weekend voror de boeg. Morgen sollicitatiegesprek voor V+ en turks eten dus, zaterdag met stel vrienden naar theater en stappen, zondagmiddag naar optreden van en met vrienden.

En wanneer ik die boodschappen dan moet doen? poehee...:-)

Truste allemaal en hug voor iedereen die t nodig heeft!
Hij komt online.....
Hij praat als eerste.......Wowie I'va made it!!!
Goedzoooo

Veel plezier WM

Xen, truste.........leuk weekend heb je voor de boeg!

WM slaapt nog lang niet.....;-)
Lieve Xen....slaap lekker!

Laat je wel even weten als je boodschappen hebt kunnen doen? (Nee laat maar even weten hoe het etentje was! )

Fijn weekend en GENIET!!
Nee Miran....kan zo weer 2 uur worden! Ben ook zwaar hyper, merkte ik al in de sportschool!!
Haha Miran, je hebt m door..begrijp nog niet hoe ik m zover heb gekregen...

WM; maak je niet te druk he, Date staat morgen en hij denkt vast dat t dan niet echt nodig is, Misschien stuurt ie straks wel een truste smsje!
Hihi....ben al aan de msn Xen, hij kwam net online en praatte als eerste
is even fotos aan t bekijken van paar jaar geleden.. Was toch wat kgs lichter volgens mij
Xen: Morgen sollicitatiegesprek voor V+ Hihi, V+-sollicitatie???
En weer ga ik voor 00:00 slapen!!

Weltrusten allemaal
nieuwe james bond is echt slecht zeg
quote:pop1980 schreef op 20 november 2008 @ 23:05:

Xen: Morgen sollicitatiegesprek voor V+ Hihi, V+-sollicitatie???Die snap ik ook even niet....
Goedemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is bijna weekend!!!

Even 4 uurtjes werken en dan heb ik heerlijk weekend....even naar het ziekenhuis, bloed prikken en dan alleen maar leuke dingen doen. Ik heb zin in het weekend.

Wat zijn jullie plannen allemaal??

Fijne dag allemaal! voor degene die een knuff wil
Ik ben nu het huis aan t opruimen, dan haal ik vrienden op van t vliegveld, daarna ga ik sporten daarna naar een diner daarna is t zaterdag en dan ga ik helpen verhuizen daarna naar feestje dan is het zondag dan ga ik naar het voetballen en daarna met vrienden thee/bier drinken in de kroeg en voor je t weet is t dan maandag, wat gaan de dames doen?
Deze dame gaat vandaag nog ff heel hard werken, vanavond naar salsa, morgen workshop buikdans en daarna optreden, daarna naar de kroeg en zondag... niets!!!
Wat een wind he!

Moz; ga je optreden? Met je buikdansgroep? Leuk zeg !

Badmeester; goeie lange zin..... vijf regels lang.

Vleer; how are you? Druk bezig zo te lezen? Hoest met je RP's?

WM: veel plezier vnvd

Erykah;

Pop; Moest stiekem wel lachen van je stukje over dat het niets uit maakt hoe; maar dat je een relatie MOET hebben met de feestdagen. Troost je; de meeste hier hebben niemand speciaal om te zoenen met oud en nieuw. Zelf heb ik alleen kerstavond wat gepland; de rest wordt bankhangen.....

Xen; nu ik je brrrr's zo lees, begrijp ik het. In ieder geval veel plezier vnvd met je solli !

Ingel gaat vnvd werken, dan de kroeg in. Morgen JC poetsen, 's avonds naar concert. Zondag werken, wafels bakken voor afscheid collega's, solli voor nieuwe dirigent en chillen in de kroeg.

Heb mn eerste sinterklaas gedicht al af..... Wie ook?
ingelke_kepringelke wijzigde dit bericht op 21-11-2008 11:38
Reden: knuffel vergeten
% gewijzigd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Het sneeuwde net hier haha wat funny wakker worden.

Heb echt lekker geslapen tot half 12.. Was daar ook echt aan toe.

Bed gelijk maar afgehaald kan daar straks lekker iets schoons op. Huisje ff schoonmaken en dan vanavond ook lekker languit op de bank relaxen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven