Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
De puberTs zitten in het Engels met elkaar te praten. Doen ze altijd, en ik kan er niet goed tegen.

Alsof ze niet gewoon Nederlands kunnen spreken.

Maar ja, ze hebben wel allebei vervroegd eindexamen Engels gedaan omdat ze er zo goed in zijn.

Kortom: interessant allemaal hier hè.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 11 juni 2016 @ 20:28:

De puberTs zitten in het Engels met elkaar te praten. Doen ze altijd, en ik kan er niet goed tegen.

Alsof ze niet gewoon Nederlands kunnen spreken.

Maar ja, ze hebben wel allebei vervroegd eindexamen Engels gedaan omdat ze er zo goed in zijn.

Kortom: interessant allemaal hier hè.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Blondie hoe is het?

Ik heb zo lekker gegeten! Zwaardvis met Griekse salade, zo lekker!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dag Hats. Hoe ging het donderdag? In elk geval had je nog genoeg energie om met twee meneren te zwaai-aaien !

Gisteren had Maman een 'goede dag'. Fijn gesproken, fijn om haar helder te zien, minder moe. Vandaag voelt ze zich ellendig. Zo frustrerend dat niemand haar kan helpen. Ik zit een beetje bij haar met een koud washandje voor haar voorhoofd en een uitgewrongen handdoek om de pijn in haar benen wat dragelijker te krijgen. De verpleegkundigen en artsen zijn trouwens erg betrokken. Haar arts 'biechtte' gisteren op dat hij zich vorig weekend ontzettend veel zorgen om Maman gemaakt heeft. Hij had weekenddienst, maar vandaar dus dat hij zo vaak bij haar langs is gekomen. Fijn ook om te voelen dat iedereen hier haar een mooi mens vindt Zus komt zo en dan rijdt man ons naar huis. Ik ben te moe, mijn lijf speelt op. Morgen een dagje 'niets' voor mij. Man moet werken.
quote:prada schreef op 11 juni 2016 @ 14:47:

[...]

Noushi, als je ergens stopt met lezen klik je op het meest rechtse dingetje. Dan slaat hij op waar je gebleven bent. Als je dan verder wilt lezen ga je eerst naar forum. Daar staat bovenaann, jouw topics, reacties en bookmarks. Klik op bookmarks en je ziet een lijst met al je bookmarks. Klik aan waar je naar terug wilt en daar kom je dan uit. Je moet wel steeds als je verder gelezen hebt een nieuwe bookmark maken.Thanx, is me te veel werk
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dit forum werkt zo ongelooflijk traag dat ik ernstig over na zit te denken een nuttige hobby te zoeken waarbij ik een positieve bijdrage lever aan de maatschappij. Man, man, man.
quote:barbaracartland schreef op 11 juni 2016 @ 20:56:

Dit forum werkt zo ongelooflijk traag dat ik ernstig over na zit te denken een nuttige hobby te zoeken waarbij ik een positieve bijdrage lever aan de maatschappij. Man, man, man.

Hier is het niet traag hoor.

Nou ja daarnet wel even maar toen was mijn computer bezig met andere dingen.
I like being a mess. It's who I am.
quote:hatsetats schreef op 11 juni 2016 @ 16:49:

Sta ik in de Mediamarkt voor een TV ben ik helemaal vergeten de kast op te meten waar ie in moet Heb je al 1? zo ja, welke?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 11 juni 2016 @ 20:56:

Dit forum werkt zo ongelooflijk traag dat ik ernstig over na zit te denken een nuttige hobby te zoeken waarbij ik een positieve bijdrage lever aan de maatschappij. Man, man, man.Denk je dat dat sneller gaat?
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 18:52:

[...]

Hij heeft net zijn voeding en medicatie er weer in.De man ook ziek?
Donderdag was een hele ervaring. Ik vond het heel mooi. Niet zwaar qua honger en dorst. Halverwege de middag een enorme dip en toen moest ik onverwacht n heel pittig gesprek aan. En daar wist ik me maar met moeite doorheen te slaan. Warrig, moeite met focussen. Dus tegen 4 uur Iftar gehouden.

Kreeg van niet moslims een hoop commentaar, moslims zijn juist erg positief. Heeft me veel geleerd die dag.
quote:Nouschi schreef op 11 juni 2016 @ 20:57:

[...]

Heb je al 1? zo ja, welke?Nee
Klinkt inderdaad als een mooie ervaring. En iets van stuurlui en aan wal
quote:Nouschi schreef op 11 juni 2016 @ 20:59:

[...]

De man ook ziek?

Nee

Ik lig al in bed. Ben doodop. Het was een gruwelijke emotionele week. Het hakt erin. En de zorgen om Kane zijn ook nog groot.

Heb biografie over Ramses bij me liggen. Nog even lezen en dan is het wel klaar.
quote:Solomio schreef op 11 juni 2016 @ 20:58:

[...]

Denk je dat dat sneller gaat?Nee. Maar wie weet krijg ik dan nog een Nobelprijs. Of een lintje.
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 21:13:

[...]

Nee

Ik lig al in bed. Ben doodop. Het was een gruwelijke emotionele week. Het hakt erin. En de zorgen om Kane zijn ook nog groot.

Heb biografie over Ramses bij me liggen. Nog even lezen en dan is het wel klaar.Die heb ik graag gelezen, maar vond ik ook emotioneel. Ik hoop dat je de broodnodige rust krijgt Yas (begint een slaapliedje te hummen, maar dat is geeeen goed idee wegens altijd heeel vals).
quote:barbaracartland schreef op 11 juni 2016 @ 21:16:

[...]

Nee. Maar wie weet krijg ik dan nog een Nobelprijs. Of een lintje.Het forum bestaat nog niet lang genoeg om een lintje voor te krijgen. Maar stug volhouden, dat komt vanzelf.
quote:yasmijn schreef op 11 juni 2016 @ 21:13:

[...]

Nee

Heb biografie over Ramses bij me liggen. Nog even lezen en dan is het wel klaar.Ik ben niet zo van de knuffels, maar kom er jou eentje brengen nu
Yas
Lekker slapen Yas.
Yas, een knuffel voor jou. Je bent echt een topper met enorm veel liefde voor de beestjes. Hopelijk gaat het met Kane snel de goede kant op.

@anderen: Dank voor jullie lieve woorden van een paar dagen terug. Ik kom af en toe wel binnenvallen. Om echt mee te schrijven ben ik te druk en te vergeetachtig. Maar wie weet...

Fijne avond!
quote:Mugh schreef op 11 juni 2016 @ 22:42:

Yas, een knuffel voor jou. Je bent echt een topper met enorm veel liefde voor de beestjes. Hopelijk gaat het met Kane snel de goede kant op.

@anderen: Dank voor jullie lieve woorden van een paar dagen terug. Ik kom af en toe wel binnenvallen. Om echt mee te schrijven ben ik te druk en te vergeetachtig. Maar wie weet...

Fijne avond!Ik heb je ff geloept maar ik zie helemaal geen berichten van jou waarop lieve woorden zouden kunnen volgen, dus ik snap je niet.
quote:hatsetats schreef op 11 juni 2016 @ 22:55:

[...]

Ik heb je ff geloept maar ik zie helemaal geen berichten van jou waarop lieve woorden zouden kunnen volgen, dus ik snap je niet.Beter loepen
@Oudblond: Dagje niets is fijn. Ga je ook echt helemaal niets doen?

@Hats: Heb je gevast? Stoer! Ik mis Ramadan nog wel eens. Het is een.paar jaar het laatste restje geloof in mijn leven geweest - God was al weg maar het vasten bleef.

Vandaag de verjaardag van mijn lieve moeder gevierd met een groot feest. Het was voor het eerst sinds de Grote Ruzie dat de vijf broers weer bij elkaar waren - en het was weer gewoon goed. We zijn weer een clan en ik ben daar heel blij om. Voor mijn moeder was dat, denk ik, het grootste cadeau van de dag
IMHO
Ik heb het even gemist Hats, heb je een dag (of meer) gevast?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven