Nutteloos discuzeur topic

17-06-2016 15:27 2031 berichten
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.

Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.

Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 18:59:

[...]

Dat is dan per ongeluk, ben ik bang Weet ik...
Alle reacties Link kopieren
Net nog last minute supemooie pumps gekocht voor een feestje vanavond. Kom ik thuis en kijk in de doos, zijn het 2 verschillende maten! En dan ook echt 38 en 40..

Stom ik pas ook altijd maar 1 schoen en kijk verder niet in de doos.

Balen, balen, winkel is nu dicht.

Kuuuuuuuuuut!
Nou moet ik aan die voice over spoof van Mastermovies denken Dr Philly

Waarschuwing dit is niet iedereens humor het is echt echt echt te flauw voor woorden. En dan druk ik me mild uit.
Oei dat is behoorlijk balen Deb!

Morgen of Maandag verkoopster met schoen op hoofd meppen dan maar
Ooo Deb dat is echt dikke vette baggerkak
Ja en mijn man begrijpt mij niet
quote:Amand schreef op 18 juni 2016 @ 18:52:

Onnodig te vermelden dat ik geen hemden bezit. Al ruim 3 decennia lang niet meer.

Draag dan aub geen overhemden alsof het lijkt alsof je aan een wetshirt competition meedoet.

Ik hoef geen harige hangborstjes te zien schudden tijdens een gesprek!
quote:deb32 schreef op 18 juni 2016 @ 19:37:

Nou ja zeg!

Jij hebt je helemaal verheugd op die nieuwe schoenen en dan passen ze niet en moet je last minute toch een plan B gaan verzinnen. Ik zou om minder uit mijn stekker gaan dus je man mag best wel wat begrip tonen.
quote:Het-groepje schreef op 18 juni 2016 @ 19:39:

[...]

Draag dan aub geen overhemden alsof het lijkt alsof je aan een wetshirt competition meedoet.

Ik hoef geen harige hangborstjes te zien schudden tijdens een gesprek!AMEN!!!!!!
quote:deb32 schreef op 18 juni 2016 @ 19:37:

quote:deb32 schreef op 18 juni 2016 @ 19:14:

Net nog last minute supemooie pumps gekocht voor een feestje vanavond. Kom ik thuis en kijk in de doos, zijn het 2 verschillende maten! En dan ook echt 38 en 40..

Stom ik pas ook altijd maar 1 schoen en kijk verder niet in de doos.

Balen, balen, winkel is nu dicht.

Kuuuuuuuuuut!Ik pas dan wel beide schoenen. Maar ik check ook nooit of uiteindelijk beide dezelfde in de doos gaan
Ff uppen, heb net met mede-schuldige mw. de kattengedragsdeskundige op mn lazer gekregen wegens te veel off topic

Ouwehoeren beter hier over nieuwe av's en jurkies.

Joehoe heb Engelse drop in hois

Wil iemand me wel ff een rotschop geven, dreig wat te gaan piekeren en me wat meeehhh te voelen aangezien niet alles gaat volgens het patroon wat ik in mijn hoofd heb....
hier ben ik

Ik las dit topic hardop in de trein voor aan mijn vriendin en iedereen zat mee te gniffelen
Ik geloof overigens niet dat ik de niet-offtopicregel begrijp...

Beter gezegd ik snap niet wat er zo erg aan is... (en dit is ontopic want ik zeur.. )

Het hele topic ?

Hey we kunnen daar een cabaretshow van maken, of lezingen houden., dan verdienen we er ook nog mee...

(Dom ouwehoeren is tenslotte ook een vak.., maar dan moet Amand wel mee doen, en Nicotien ook...)
Ik ging moussaka maken met verse aubergines, gepelde tomaten, aardappelschijfjes, kruiden, knoflook en heel veel kaas. Mega veel werk want al die aubergineplakjes heb ik eerst gegrilld in twee koekenpannen. Maar dan heb je ook wat. Tenminste....als de volle schaal met perfecte laagjes niet uit de oven flikkert en ondersteboven op de nog niet gedweilde vloer terecht komt
Ik vind hier dingen van.
En een afwas dat ik er van heb!
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 19 juni 2016 @ 19:16:

Ik ging moussaka maken met verse aubergines, gepelde tomaten, aardappelschijfjes, kruiden, knoflook en heel veel kaas. Mega veel werk want al die aubergineplakjes heb ik eerst gegrilld in twee koekenpannen. Maar dan heb je ook wat. Tenminste....als de volle schaal met perfecte laagjes niet uit de oven flikkert en ondersteboven op de nog niet gedweilde vloer terecht komt

he jakkes wat vervevend, snap dat je baalt!

Is er nog wat van te redden?
Bestaat er ook een rouwgroep voor het verlies van je auto?
quote:iris1969 schreef op 19 juni 2016 @ 14:39:

hier ben ik

Ik las dit topic hardop in de trein voor aan mijn vriendin en iedereen zat mee te gniffelen Rijk gaan we worden! De eindejaarsshow, here we come!
quote:DianaBerrigan schreef op 19 juni 2016 @ 20:40:

[...]

Rijk gaan we worden! De eindejaarsshow, here we come!

dat d8 ik, geniale ideëen heb ik toch...

Mieke: bij deze, ik doe ook mee want heb geen auto, ook niet nodig maar goed dat maakt niet uit...
quote:miekemv schreef op 19 juni 2016 @ 20:21:

Bestaat er ook een rouwgroep voor het verlies van je auto?Ik doe mee. Moest de mijne vorig jaar na 689.000 km loslaten..
Topic idee: nutteloos rouw topic...
quote:Corona67 schreef op 19 juni 2016 @ 21:12:

[...]

Ik doe mee. Moest de mijne vorig jaar na 689.000 km loslaten..Is ie weggegaan met een ambulance of kon hij zelf nog rijden naar het autokerkhof?
Wil je net lekker van bil .... hoor je de buren seks hebben. Dag zin. Hallo sneeuw voor de zon.
quote:Alicemorgan82 schreef op 19 juni 2016 @ 14:25:

Ff uppen, heb net met mede-schuldige mw. de kattengedragsdeskundige op mn lazer gekregen wegens te veel off topic

Ouwehoeren beter hier over nieuwe av's en jurkies.

Joehoe heb Engelse drop in hois

Wil iemand me wel ff een rotschop geven, dreig wat te gaan piekeren en me wat meeehhh te voelen aangezien niet alles gaat volgens het patroon wat ik in mijn hoofd heb....*geeft Alice een flinke rotschop* Muts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven