Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Nee, geen ervaringen en eigenlijk vind ik het wat zonde om zoveel geld te betalen! Voor hoelang is dat lidmaatschap dan? Denk dat veel mensen zich laten tegenhouden door zo'n prijs, dus of het druk zal zijn op de site, vraag ik me af.

Maar voor ervaringen: je kan een topic openen!

Van wie was het concert Ingel? Fijn dat het zo super was! Tja, tranen, weer een stukje verwerking. Hopelijk hou je het een beetje vol vandaag.

Ik ga eens opruimen/nieuw inrichten. Na 4 dagen thuis op je bank liggen kan je ineens het heel anders willen. Is ziek zijn toch ergens goed voor geweest!

Fijn laatste beetje weekend!
Hai, ik zwaai even naar jullie

Fijn dat WM en VM zo goed gaan!

Erykah en BE gezellige avond gehad, Ingel ook, maar met een traantje, begrijpelijk!

Xen ook leuke avond gehad?

Pop weer beter, mooi !

Zelf ben ik nu moe van 6 dagen werken....TM is nog ziekjes, hij smste en bedankte me voor de (beterschaps)berichtjes op z'n voicemail en excuses dat ik even niet van hem hoorde; hij wil het weer even wat rustiger aan doen qua ons contact en wil ook graag dat ik ga en sta waar ik wil. Ik ben het een beetje zat nu en dat heb ik hem ook gezegd. Zijn reactie was dat ik niet nerveus hoef te reageren, want er is niets aan de hand (??), hij wil alleen maar even rust, kus.

Daarop heb ik gezegd dat ik dat begrijp en hem alle tijd en ruimte kan geven, maar dat ik zelf erg onzeker wordt van dat aantrekken/afstoten gedrag. Geen reactie meer gekregen daarop. Ga vanmiddag borrelen en eten met vriendinnen, maar ga het liefst in bed liggen met dik dekbed over me heen.........en TM hoef ik voorlopig niet te zien en spreken.
Hai iedereen!

Miran: tjeetje wat een anticlimax weer. Helemaal goed dat je hem smste van dat aantrekken/afstoten. Ga lekker borrelen en eten straks, probeer t even van je af te zetten.

WM: wowww hey, klinkt super allemaa! Nu ga je je niet meer onzeker voelen he de komende week?

Ingelke: welk concert was het? Logisch dat het herinneringen oproept en je het gemis voelt.

Erykah en BE: wat een gezellige avond hadden jullie hier gisteren! haha, geweldig.
Ik had supergezellige dag/avond gisteren. Lekker stad in geweest met (homo) vriend, andere vriend kwam later, bij mij thuis even koffie gedronken en daarna met zn 3tjes heerlijk gegeten in restaurantje. Vriendin (zus van 1 van vrienden) kwam tegen 8en in het theater en om half 9 beegon voorstelling van Klaas van der Eerden (cabaratier). Viel ietsiepietsie tegen, hadden er meer van verwacht, maar toch veel gelachen. Daarna nog gewijnd en diepzinnige gesprekken gevoerd en tegen 1-en weer thuis.

Nu heb ik een rare nacht gehad, omdat ik continue een soort geroetsj (weet niet hoe ik t anders moet noemen) hoorde op mn zolder. Klonk als ongedierte dus...en daar heb ik panische angst voor. Nu weet ik niet zeker of het echt op mn zolder was, of dak, kon t niet echt thuisbrengen...het is nu rustig, maar vraag wel iemand straks of die ff op mn zolder wil kijken...(zo bang ben ik dus).

Nu even relaxen, ga om 3 uur richting vriend om daarna naar optreden te gaan van zijn vriend (en 3 broers) in een poppodium. Heel erg leuk!

Nog geen galarjurk gevonden, wel wat gepast, maar zoek toch wat iets mert meer glamour...zon prinsesegevoel wil ik!
Miran, heb je hem misschien iets te veel gesmst/gebeld, dat ie daardoor (weer) benauwd kreeg? wil iemannd niet meteen in een hokje duwen, maar heeft ie (enige vorm van) bindingsangst? Dat kan dat aantrekken-afstoten gedrag verklaren..

Laat m echt maar nu totdat hij wat laat horen, dit gaat echt ten koste van jezelf!
Hi Xen,

Je hebt je lekker vermaakt, en ohwww wat erg dat geluid....ik heb ooit een muis in de gordijnen gehad, ohww ergens wel grappig, maar vreselijk was dat !

Ik heb hem donderdagmiddag gebeld nadat hij onze afspraak van donderdag had afgezegd (smsje, ik wist wel woensdag al dat hij niet lekker was) dus om beterschap te wensen en vrijdag heb ik voicemail ook weer ingesproken. Wilde evt op de terugweg (moest bij hem in de buurt werken) evt. even langsgaan, maarja, weet ook dat als je echt ziek bent dat je daar dan niet op zit te wachten. Tevens had ik hem een kaartje gestuurd ivm zijn motorrijbewijs, maar hey....maandag belde hij mij voor die spontane eetdate omdat hij niet tot donderdag kon wachten om mij te zien, dus schiet mij maar lek.........ik weet ook niet wat ik wel en niet kan doen dan toch?
Nee Xen voorlopig niet onzeker over VM....kreeg vannacht ook nog een sms dat ik lief ben... Ja het voelt gewoon heel erg fijn samen. Hij komt als het goed is ook van donderdag op vrijdag bij mij slapen omdat ik dat fijn vind. Zo de nacht voor mijn uitslag! Ik heb geduld.....heb al gezegd dat zijn goede voornemen voor 2009 "helemaal voor WM gaan" moet zijn

Wel ben ik zenuwachtig voor vrijdag. Vannacht ook nog even een traan gelaten. Mede oorzaak drank....word ik toch altijd wat laagdrempeliger met mijn emoties!

Pop.....Is je huis inmiddels helemaal gerestyled? Ik vind dat altijd leuk...zo met je huisje bezig zijn! Ben je er helemaal happy van geworden?

Xen....Owww ik vind ongedierte ook altijd zo eng....Gelukkig heb ik WinkelKater....wil je hem even lenen? Veel plezier vanmiddag bij het poppodium!

Miran.... Volgens mij weet TM niet echt wat hij wilt. Aan de ene kant is hij er misschien nog wel niet klaar voor....aan de andere kant kan hij je ook nog niet missen! Vervelend! Ja je bent geen "pingpong"" balletje. Vind het wel heel goed van je dat je zo eerlijk bent geweest dat je van het aantrekken/afstoten erg onzeker wordt! Ben benieuwd wat hij erop terugstuurt! Inmiddels al wat gehoord?

Ik ben net weer thuis...wilde eigenlijk gaan sporten, maar het is zo grijs buiten en sneeuwt zo dat ik lekker binnen blijf. Ga morgen wel weer gelijk uit werk. Nu lekker de verwarming aan en in mijn "huispak" lekker rommelen! En een beetje forummen...dus hopen dat jullie allemaal gezellig hier blijven
BE is gek op sneeuw! Mooi om te zien, ga denk ik straks eens naar het bos om wat mooie winterse plaatjes te schieten.
Leuk! Katjes zitten voor het raam te kijken naar de sneeuw. Echt van wat gebeurt hier nou buiten???
Hihi....leuk is dat met katjes he
WM ik ga vandaag niets meer horen hoor. Hij wilde even rust weet je nog?
Goh, alsof de duvel het hoort........krijg ik nu een "xx" bericht op RP van tennisman (die de nieuwe TM zou worden maar het niet werd)...tja, op "xx" ga ik niet reageren hoor, hij verzint maar wat meer tekst.

pfff mannen.....

BE wat moeten we hier nou toch mee met die kerels?
Miran, Met die kerels?? Met die vrouwen zul je bedoelen.......
Ja ok,,,,,hij wil wel rust maar ik dacht misschien reageert hij nog wel even op dat berichtje van jouw.

Ach wat moeten we met die mannen en vrouwen
Tja WM, heb 2 poezevrouwtjes, maar denk dat zij banger zijn dan de muis/rat..zijn echte vrouwtjes :-)

Wij (lees mijn ex en ik) hadden 4 katten (allemaal katers), zat er 1x een muis in de keuken, ex was er niet en ik was panisch, dus sleurde die katten 1 voor 1 de keuken in...maar ze deden gewoon niets alleen maar staren naar dat beessie..ongelooflijk he

Anyway, hoor nu niets meer boven, maar probeer wel ff iemand te charteren voor een checkup.

zo, uitgebreid gedouched en aangekleed. Collegaatje gaat ook mee vanmiddag. Ga zo het gure weer in..

Jullie allemaal veel rust en plezier. Extra hug voor Miiran en BE!

Tot later

X
Veel plezier Xenia!

Ik ga even een uurtje tukken, krijg ik vanavond vast spijt van.....maar oogjes knallen steeds dicht
Hoi ik ben een nieuwe single. Het is nog een beetje ongewenst single, maar toch voeg ik me op de lijst.

Ik ben 30 jaar. Sinds september single, mijn langste relatie is dus net uit, van 9 en een half jaar. Mijn kortste relatie was 6 weken. Toen kreeg ik opeens het besef dat ik niet snapte hoe ik hem leuk kon vinden. De regio waarin ik woon is haarlem. Op het moment ben ik totaal niet aan het daten en op zoek naar een relatie, ben nog teveel met andere dingen bezig. Ik heb wel een kinderwens, maar nog niet reeel in gedachte.

Mijn sterrenbeeld is kreeft. Mijn hobby's zijn wandelen, fietsen, lezen, sporten, knutselen, koken en voor de rest ben ik ze nog aan het ontwikkelen.

Nou heb ik mezelf maar eens voorgesteld als single en het voelt meteen wel heel raar, maar ja het is de realiteit.
Welkom Poes78!

En ik denk dat we allemaal wel ongewenst single zijn hoor.
Pfff heb anderhalf uur geslapen Dat wordt drama in slaap komen vanavond
Welkom poes !

WM; lekker toch, overdag slapen?

Miran; vage gast die TM, ben benieuwd hoe het verder loopt.

Mijn concert van gister was Night of the Proms; echt mega te gek (maar daar had ik al over uitgeweid)(is dat mei korte ei?)

Sneeuwt het bij jullie ook zo?

Tjemig.

Zojuist twee keer mijn leven gewaagd om mijn vader naar en van een feesje te brengen/halen. Doodeng; langweggetjes berijden en dan ineens moeten stoppen voor een spoorwegovergang.

Maja; ik leef nog
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja is helemaal wit hier Ingel Ziet er wel heel erg leuk uit... Nu graag met kerst nog een keertje

Alles goed verder?
Hier is het alweer een beetje aan het wegtrekken die witte sneeuw. En inderdaad winkelmandje nu zou het mooi zijn om het met kerst weer te hebben.

Voor de rest morgen is er gladheidalarm uitgeroepen, dus wie binnen kan blijven, zou ik zeggen lekker binnenblijven.
Hmmm zouden ze het accepteren als ik afbel om morgen te werken ivm met het gladheidalarm?

Zou ik morgen toch nog een dagje extra kunnen uitslapen, verwacht trouwens niet dat ik er mee weg zou komen.

Maar hier blijft het tot nu toe wel goed liggen de sneeuw.
Hallo allemaal,

Ik kom hier ook maar eens gezellig mee kletsen.

Ik ben 29 en nu een half jaar single na een relatie van 11 jaar..

Hiervoor heb ik nog geen relatie gehad. Deze relatie was tot nu toe dus de eerste en de enige . Mijn ex had na 3 weken weer een nieuwe relatie en woont alweer samen. Na een hele moeilijke periode begin ik langzaam weer een beetje op te krabbelen en te genieten van mijn nieuwe leven en mijn eigen huisje!

Ik woon in het oosten van het land en sta 5 dagen in de week voor de klas..

Als er nog meer is wat jullie willen weten dan hoor ik het wel
Hoi Indi welkom hier!

Dat had je ex dan alweer snel voor elkaar na 3 weken.....

En nog een juf erbij het worden er volgens mij wel veel hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven