Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 19 juni 2016 om 22:10
zondag 19 juni 2016 om 22:12
zondag 19 juni 2016 om 22:30
quote:linjmh schreef op 19 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Electronica storing. Dan is uitzetten en opnieuw starten de beste oplossinu
Dit dus. Heeft mijn auto ook wel eens, of eigenlijk vaker. Met de knipperlichten of de ruitenwisser, de achterruitverwarming oid.
Opnieuw starten loste het al heel vaak op. Dus dat probeer ik altijd als eerste.
[...]
Electronica storing. Dan is uitzetten en opnieuw starten de beste oplossinu
Dit dus. Heeft mijn auto ook wel eens, of eigenlijk vaker. Met de knipperlichten of de ruitenwisser, de achterruitverwarming oid.
Opnieuw starten loste het al heel vaak op. Dus dat probeer ik altijd als eerste.
zondag 19 juni 2016 om 22:32
quote:Moirai schreef op 19 juni 2016 @ 22:06:
Oh, wat suf zeg. Hoe komt zoiets dan? Hij heeft net een grote beurt gehad.Na een grote beurt duurt het soms even voordat alles weer goed functioneert.
Oh, wat suf zeg. Hoe komt zoiets dan? Hij heeft net een grote beurt gehad.Na een grote beurt duurt het soms even voordat alles weer goed functioneert.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 20 juni 2016 om 00:32
Joehoe Stammertjes!
Ik lig in bed maar ben niet moe, dus ik kijk een docu over de KKK.
Dat is een gezelligheidsclub, wisten jullie dat?
Ze zijn helemaal niet tegen andere rassen dan het blanke.
Nee hoor.
En dat kruizen verbranden is gewoon traditie.
De hitlergroet brengen ze met links he, niet met rechtst, zoals de nazi's, en daar willen ze nikssssss mee te maken hebben.
Hartstikke geinige jongens en meisjes allemaal.
*hoest*
Ik lig in bed maar ben niet moe, dus ik kijk een docu over de KKK.
Dat is een gezelligheidsclub, wisten jullie dat?
Ze zijn helemaal niet tegen andere rassen dan het blanke.
Nee hoor.
En dat kruizen verbranden is gewoon traditie.
De hitlergroet brengen ze met links he, niet met rechtst, zoals de nazi's, en daar willen ze nikssssss mee te maken hebben.
Hartstikke geinige jongens en meisjes allemaal.
*hoest*
maandag 20 juni 2016 om 06:24
Goedemorgen.
Vandaag de zondvloed over Nederland. Kan iemand niet een echte zomer bestellen? Ben de regen zat.
We gaan alweer richting een nieuw café, ik stel voor weer een keer een zonnige bestemming te zoeken.
Costa Rica? Daar hebben ze ook mooie natuur
Of wat dichter bij huis, Italie, zo mooi en lekker eten:
In Umbrie
Of aan het strand?
Vandaag de zondvloed over Nederland. Kan iemand niet een echte zomer bestellen? Ben de regen zat.
We gaan alweer richting een nieuw café, ik stel voor weer een keer een zonnige bestemming te zoeken.
Costa Rica? Daar hebben ze ook mooie natuur
Of wat dichter bij huis, Italie, zo mooi en lekker eten:
In Umbrie
Of aan het strand?
maandag 20 juni 2016 om 06:55
maandag 20 juni 2016 om 07:08
maandag 20 juni 2016 om 07:14
maandag 20 juni 2016 om 07:26